Neverwet waar te koop in Nederland/EU

Willemvu

MF veteraan
12 jan 2013
1.842
31
Den Haag
Ik hoorde via via over een amerikaans product en ik heb nogal wat interesse om dit eens te kopen en te testen. Blijkbaar werkt het dus écht, ook volgens consumenten.

Bij deze de link:

Neverwet

Het heet Neverwet. Ooit heette het Everdry, en op youtube is daar ook het een en ander over te vinden.

Iemand een idee waar dit te koop zou zijn? Winkel, webshop, bij de bakker in het dorp waar je oma woont, het maakt me niet uit. Als het maar naar Nederland verscheept.

Het werkt blijkbaar ook erg goed op je gereedschap (houdt de olie en smeer er van af), en op je kleding en schoenen. Lijkt me een uitkomst voor mijn motorpak, want die is zo lek als een mandje. En zo kan ik nog wel een paar duizend scenarios bedenken waarin dit spul van pas zou komen.. als het werkt natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
dat lijkt wel van rust-oleum te komen,
als je eens opzoekt waar je dat kan kopen, misschien hebben ze dat spul daar dan ook wel.
 
Is het niet zo bij dat spul dat het 2 kanten op werkt? Niks hecht er aan, maar het hecht ook aan niks. Met andere woorden, je blijft bezig je spullen inspuiten. Maar ik weet niet zeker, misschien is dit wel flink verbeterd.
 
Klopt, het is troep. Het werk voor even maar het is er ook zo weer af. Het kan niet tegen lichaams vet, dus als je het aanraakt valt het eraf.
 
Ben dit spul idd ook wel eens tegengekomen op een botenforum ;)
Werkt idd echt! Alleen slijt die laag wel, dus als je het op je autoruit wilt gebruiken, en de wissers gaan er overheen, dan is het alweer voor de helft weg dacht ik.

Bedenk me trouwens wel net dat het voor een helmvizier ideaal kan wezen!
 
hmm jammer dan gaat het dus niet werken op mijn motorpak als het niet slijtvast is. Ook vrij duur, ik had het inmiddels op ebay.de gezien voor 70 euro inclusief verzendkosten. Kost me een beetje veel. Iemand anders die het toevallig eerst gaat proberen?? O-)
 
Ik hoorde via via over een amerikaans product en ik heb nogal wat interesse om dit eens te kopen en te testen. Blijkbaar werkt het dus écht, ook volgens consumenten.

Bij deze de link:

Neverwet

Het heet Neverwet. Ooit heette het Everdry, en op youtube is daar ook het een en ander over te vinden.

Iemand een idee waar dit te koop zou zijn? Winkel, webshop, bij de bakker in het dorp waar je oma woont, het maakt me niet uit. Als het maar naar Nederland verscheept.

Het werkt blijkbaar ook erg goed op je gereedschap (houdt de olie en smeer er van af), en op je kleding en schoenen. Lijkt me een uitkomst voor mijn motorpak, want die is zo lek als een mandje. En zo kan ik nog wel een paar duizend scenarios bedenken waarin dit spul van pas zou komen.. als het werkt natuurlijk.

Nog niet, denk ik. Ik kreeg een maand geleden een aanbod om distributeur voor de Benelux of zelfs heel Europa te worden, maar daar heb ik maar voor bedankt.
 
Je kan dat spul toch in de coffeeshop kopen die Nederwiet? :P

Het schijnt dat alles van je af glijdt als je dat gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Ben dit spul idd ook wel eens tegengekomen op een botenforum ;)
Werkt idd echt! Alleen slijt die laag wel, dus als je het op je autoruit wilt gebruiken, en de wissers gaan er overheen, dan is het alweer voor de helft weg dacht ik.

Bedenk me trouwens wel net dat het voor een helmvizier ideaal kan wezen!

Heb ik een goede wax opzitten voor de auto. Werkt perfect.
 
Wat willemvu laat zien is vergelijkbaar met siliconen spray.
9 van de 10 keer een vettige emulsie wat op een oppervlak blijft zitten.

Iets wat vet is stoot water af, kijk maar naar bijvoorbeeld je gasstel / kookplaat.
Als je daar water opgooit heb je allemaal kleine plasjes.

Nadeel van die spullen is dat het inderdaad heel snel er weer af is.

Er stond onlangs wel een filmpje op dumpert geloof ik wat permanent erop bleef zitten, dat product was alleen (nog) peperduur
 
Het filmpje inderdaad ook gezien op dumpert maar ik dacht dat dit op basis was van nanotechnologie en niet op vetbasis, dit weet ik overigens niet zeker.
 
Dit is nanotechnologie. Het is waterafstotend tot een bepaalde hoek. Het is geen vet, geen siliconenspray. Het is ook pas werkzaam als het is opgedroogd.

Dat nanotech niet veilig is is gewoon onzin. Dat is voor de mensen die tegen inentingen zijn, die bang zijn van genetisch gemanipuleerd voedsel en die elk op dit moment levend diertje in leven willen houden.

De huidige versie is niet geschikt voor ramen en vizieren aangezien je een effect krijgt alsof er een laagje bevroren water op ligt. Dat is in se onzichtbaar op de meeste materialen, maar als je het op een doorzichtig materiaal spuit dan is je zicht niet meer optimaal.

Er wordt wel gewerkt aan een versie die in een doorzichtig laagje opdroogt.
 
Dit is nanotechnologie. Het is waterafstotend tot een bepaalde hoek. Het is geen vet, geen siliconenspray. Het is ook pas werkzaam als het is opgedroogd.

Dat nanotech niet veilig is is gewoon onzin. Dat is voor de mensen die tegen inentingen zijn, die bang zijn van genetisch gemanipuleerd voedsel en die elk op dit moment levend diertje in leven willen houden.
De huidige versie is niet geschikt voor ramen en vizieren aangezien je een effect krijgt alsof er een laagje bevroren water op ligt. Dat is in se onzichtbaar op de meeste materialen, maar als je het op een doorzichtig materiaal spuit dan is je zicht niet meer optimaal.

Er wordt wel gewerkt aan een versie die in een doorzichtig laagje opdroogt.







Ik raad je aan je iets beter te informeren over deze materie. FF koekelen.
En Jezus, wat gooi je der meteen weer een hoop Geen Stijl taal tegen aan meteen... :(
 
Ik raad je aan je iets beter te informeren over deze materie. FF koekelen.
En Jezus, wat gooi je der meteen weer een hoop Geen Stijl taal tegen aan meteen... :(

Welke materie? Het feit dat inentingen levens redden, het feit dat genetisch gemanipuleerd voedsel niet gaat zorgen voor tweekoppige varkens of het feit dat het uitstervan van de zebramarter geen enkel gevolg zal hebben voor het verder bestaan van de mensheid, laat staan de aarde?
 
Welke materie? Welke materie? je weet er dus echt helemaal niets vanaf, behalve dan dat je het niet gevaarlijk acht, gebaseerd op niets dus.
 
Ik hoorde via via over een amerikaans product en ik heb nogal wat interesse om dit eens te kopen en te testen. Blijkbaar werkt het dus écht, ook volgens consumenten.

Bij deze de link:

Neverwet

Het heet Neverwet. Ooit heette het Everdry, en op youtube is daar ook het een en ander over te vinden.

Iemand een idee waar dit te koop zou zijn? Winkel, webshop, bij de bakker in het dorp waar je oma woont, het maakt me niet uit. Als het maar naar Nederland verscheept.

.

bol.com | Rust-Oleum Klusspullen kopen? Alle Klusspullen online
 
Terug
Bovenaan Onderaan