Aprilia SL1000 Falco --> deeltje 4

Kan iemand me helpen met de uitleg van al die knopjes op de teller? A/B/R/C/D ? Ik kan niet uit alles wijs zeg maar.
Ook krijg ik mijn dagteller niet gereset?
Met B switch je van trip km naar vmax en vgemiddeld. Met R reset je datgene waar je op dat moment op staat (even ingedrukt houden). C gebruik je om de rpm in te stellen wanneer je schakellampje moet gaan knipperen, met D kan je de voltage van je accu checken en je klok instellen. A weet ik even niet meer.
 
Laatst bewerkt:
He mannen,

Ben nog op zoek naar een tankhoes voor de Falco.
Nou zag ik een Falco te koop staan met een hoes die ik wil : http://link.marktplaats.nl/m788289745

Die gast gemaild en eerst reageerde hij wel om die hoes los te verkopen maar dat is naar radio stilte gegaan.

Als je die hoezen zoekt op af1 dan zijn ze gruwelijk duur. Heeft iemand er nog een liggen of weet iemand er een ergens voor een zacht prijsje ? ;)
 
Beste MF-ers,

Na een jaar of 4 VFR 800 te hebben gereden ben ik sinds gisteren de trotse eigenaar van een zilveren Falco. Zocht een sportieve fiets voor dagelijks gebruik en die heb ik denk ik gevonden. Fijn blok, heerlijk sturen en goede looks;)

Wel een aantal vragen na de eerste paar ritjes.

1) Kan iemand me helpen met de uitleg van al die knopjes op de teller? A/B/R/C/D ? Ik kan niet uit alles wijs zeg maar.
Ook krijg ik mijn dagteller niet gereset?

2) Een speurtocht naar open dempers (met db-killer) heeft vooralsnog niet veel opgeleverd. Zijn deze 2ehands uberhaupt vindbaar? En nieuw heb ik ook niet veel kunnen vinden? Iemand hier die toevallig weet welke dempers nieuw passen?

Alvast hartelijk dank:)

Grt,

Bram

Goeie keus ;) Over die open pijpen, over een paar uur is deze veiling afgelopen :
Electronics, Cars, Fashion, Collectibles, Coupons and More | eBay

Be quick ! Voor de Falco kom je deze nooit tegen !
 
He mannen,

Ben nog op zoek naar een tankhoes voor de Falco.
Nou zag ik een Falco te koop staan met een hoes die ik wil : http://link.marktplaats.nl/m788289745

Die gast gemaild en eerst reageerde hij wel om die hoes los te verkopen maar dat is naar radio stilte gegaan.

Als je die hoezen zoekt op af1 dan zijn ze gruwelijk duur. Heeft iemand er nog een liggen of weet iemand er een ergens voor een zacht prijsje ? ;)
Past die van een mille ook? Zo ja dan heb ik 1 van E30 voor je gevonden.
 
Bagster voor Mille of Tuono gaat niet passen.

Ik heb nog een Bagster voor de Falco liggen. Klik hier.

Omdat het de verkeerde kleur is, kan er nog wel wat van de prijs af. Of je spuit je Falco gewoon over. ;)
 
Augustus 2011.

Er rijden helaas maar weinig blauwe Falco's rond. Hij ligt me niet heel erg in de weg en zonde om weg te gooien natuurlijk. Maar als ik er iemand blij mee kan maken...
 
Thnx voor de reacties, dat dashboard gaat lukken. Zal binnenkort ook wel een foto-tje posten.

Wat betreft die ebay link, ik was helaas te laat. Maar ik ga gewoon de ogen open houden voor uitlaatjes. Dan komt dat vast goed.

Net terug vd WSBK. 400 snelweg km's gemaakt op de falco en ook daarvoor is hij goed bevonden. Had daar eigenlijk het grootste manco verwacht mbt comfort, maar viel helemaal niet tegen.
 
BramC, ik heb nog een set open herrie uitlaten liggen.
Mat zwart en merkloos. Zaten op mijn falco toen ik hem kocht, maar vond ze teveel herrie maken.
Eventueel interesse? Zien er nog prima uit, maar ik doe er niets mee
 
Hallo

Ik merk dat ik met mn 1m97 op de falco vol in de wind zit ik vraag me af of een double bubble ruit iets zou helpen dus mijn vraag is:


Wie heeft er een double bubble ruitje op zn falco en hoe bevalt dat? En heb je er een plaatje van?
 
Laatst bewerkt:
Ik kan je daar helaas niet mee helpen. Ondanks dat ik niet zo lang ben, ben ik ook wel nieuwsgierig naar een double bubble. Ik kan ze alleen niet voor onder de 75 pond vinden en dat vind ik wat prijzig om eens te proberen.
 
Idd dat zelfde heb ik dus ook. Heb ze gevonden voor 80 euro maar dat vind ik idd ook te duur om te proberen
 
Maar even goed marktplaats in de gaten houden. Als ik "zeldzame" onderdelen zoek kijk ik ook vaak bij complete motoren, soms zie je dat ze er een extra ruitje/double bubble bij hebben liggen.
Als ik er één tegen kom laat ik het hier wel even weten!
Succes.
 
Tja, ik heb wel ervaring met zo'n ruitje op mijn VFR. Daar zorgde het juist voor turbulentie op mijn helm, vond ik op zich niet erg maar als ik eerlijk ben was het beter zonder verhoging vol in de wind.... Dat is volgens mij meestal het geval met dat soort ruitjes.

Wat wel goed schijnt te werken is zo'n flip-up opzet stukje, maar ik weet niet of die er voor de Falco zijn?
 
Hallo

Ik merk dat ik met mn 1m97 op de falco vol in de wind zit ik vraag me af of een double bubble ruit iets zou helpen dus mijn vraag is:


Wie heeft er een double bubble ruitje op zn falco en hoe bevalt dat? En heb je er een plaatje van?

Dubbel bubble op een Falco ben ik nog niet tegengekomen.
Wat ik wel had, is een zgn. Flip-Up (van Puig). Dat was geen succes. Ik kreeg echt veel meer turbulente wind precies op m'n helm.
Uiteindelijk heb ik de flip-up verzaagd naar "normale" proporties toen ik een SBK stuur op de Falco heb gezet.
 
Ik ben ook 1.98, maar je krijgt er gratis nek training door ;)

Of platter gaan liggen ;)
 
Dubbel bubble op een Falco ben ik nog niet tegengekomen.
Wat ik wel had, is een zgn. Flip-Up (van Puig). Dat was geen succes. Ik kreeg echt veel meer turbulente wind precies op m'n helm.
Uiteindelijk heb ik de flip-up verzaagd naar "normale" proporties toen ik een SBK stuur op de Falco heb gezet.
Ik heb dus bij de double bubble het zelfde idee, dat die ook meer turbulente wind gaat geven als je in een "normale" zithouding rijdt.

Ik wilde net even naar m'n eprom kijken maar zag dat de ECU nog verzegeld is... Dan kan ik vast ook aannemen dat de originele eprom daar nog in zit :?

Editje: Weet iemand of de tankdop van de Falco hetzelfde is als bijvoorbeeld de RSV, Tuono of iets anders? Ik ga denk ik over op een Quick Lock tanktas vandaar de vraag :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan