Aprilia SL1000 Falco --> deeltje 4

Nu het buiten kouder wordt enzo, ben ik wel benieuwd of jullie nog met de Falco forenzen?
Ik heb de motor nu meestal in de huiskamer staan, lekker warm en aan de optimate.

Als het droog is, ga ik met de Falco, warm aangekleed. Hoe zit dat met jullie?
 
Nu het buiten kouder wordt enzo, ben ik wel benieuwd of jullie nog met de Falco forenzen?
Ik heb de motor nu meestal in de huiskamer staan, lekker warm en aan de optimate.

Als het droog is, ga ik met de Falco, warm aangekleed. Hoe zit dat met jullie?

Mijn Falco is een garage queen en komt in de herfst en de winter eigenlijk niet buiten.
 
Neuh. Gisteren gebeld of ik de motor mochten zien. Maar nee hoor het politie onderzoek is nog bezig. 😥😥😥
 
Heb mijn RSV ingeruild voor een Falco. Alleen het dashboard vertoont wat plekjes. Iemand enig idee waar je (carbon look) stickers kunt bestellen?

BVD
 
Iemand een kap kwijt?

Nu alleen nog een tank en een lampekap vinden. Kan ik het mooie rood rood laten.

full
 
Setje Leo's titanium binnen. Waarom? Weenie. Met die gekke dingetjes er in geloof ik het wel. Maar als ik hem open wil is het zeker wel even verstandig dat ik hem op de bank zet en eventueel een rommetje laat maken? Vraag is al miljoenen keren voorbij gekomen, maar ik zie niet een eenduidig antwoord. Of geld dit pas echt bij een heel systeem?
 
Setje Leo's titanium binnen. Waarom? Weenie. Met die gekke dingetjes er in geloof ik het wel. Maar als ik hem open wil is het zeker wel even verstandig dat ik hem op de bank zet en eventueel een rommetje laat maken? Vraag is al miljoenen keren voorbij gekomen, maar ik zie niet een eenduidig antwoord. Of geld dit pas echt bij een heel systeem?

vinger.jpg


Juf, Ik begrijp de vraag niet.
 
Laatst bewerkt:
Aah, ik zie dat ik weer eens een mysterieus stukje tekst heb getypt. Beetje moei gister. :z

In het kort: Leovince einddempers. Moet ik hem af gaan stellen?
Met de db-eaters er in zal er niet veel veranderen denk ik. Maar als ik bijvoorbeeld open wil gaan rijden.
 
Laatst bewerkt:
Om een beetje antwoord te geven op mijn eigen vraag for future searches . Ik denk het niet. Ik heb ze er nu onder hangen met de db-eaters er in en de motor rijdt heel anders. Waar ik bang voor was is dat de eprom geschreven was voor de oude uitlaten. Dat is waarschijnlijk niet gebeurd, maar dat had ik gelezen. Geluid is voller maar niet harder. Ook loopt hij soepeler en kan nu 1000 toeren lager draaien wat ook weer scheelt qua geluid. Niet meer willen afslaan wat ook bijzonder fijn is. Al met al wel lekker.

*D

full
 
Laatst bewerkt:
Theoretisch zou je bij iedere wijziging aan je in- of uitlaat een meting moeten doen of het mengsel niet te arm is geworden.
Maar ik zou er niet wakker van liggen, je gaat van de ene naar de andere sportuitlaat. Het zal wel meevallen met het verschil.
 
Vandaag bericht gehad van ome agent. De motor is vrij gegeven. Dus gelijk maar even gekeken. Het lijkt op het eerste oog niet zo raar. Rem hendel is afgebroken en de knipperlichten doen het niet en een deuk in de demper. Morgen is het plan om de motor naar de motorzaak te brengen zodat ze er daar goed naar kunnen zien. Daar gaat dan de verzekering expert ook nog een kijkje nemen.
 
Snelheidsmeter gaf random waardes aan. Nu weer weg. Voor de zekerheid een hall-sensor uit China laten aanrukken voor slechts 6 Dollar 50 en een soldeerverbinding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan