Aprilia SL1000 Falco --> deeltje 4

Een Falco-meet zal leuk zijn. Na mijn idee zijn wij wel verspreid over alle uithoeken. Zal enige planning nodig hebben.
Daarom is het vorige keer ook niet gelukt, wel jammer, zou jullie graag een keer 'live' willen zien.
Ik kom zelf uit de regio den haag, volgens mij zijn we inderdaad erg verdeeld over het land.
 
Setjes gaan rond de 300 weg. Dus even je spaarpot omkieperen. Zovaak kom je ze ook weer niet tegen.

Je hebt gelijk. Maar net mijn huis verkocht welke onder water stond. Dus welke spaarpot😂😂

Ik heb er nu bos dempers onder welke goed voldoen trouwens. Maar niet road legal en geen db killers. Dus voor buitenland misschien nog eens andere dempers bij of op zoek naar db killers.....
 
Laatst bewerkt:
Nu ben ik al heel lang aan het denken en fotoshoppen wat voor koplamp ik nu wil. Dit is nog een fractie van wat ik heb bedacht. Er is veel voorbij gekomen. Endurostijl (UFO of Racetech) is wat ik leuk vind maar die zien er goedkoop uit en de lichtopbrengst is matig. Dubbele koplampen met kapje erboven ala Moto Morrini is prijzig. Koplamp van een SX50 (svx450/550) Kan ik de kap alleen van vinden. En de Derbi look a like vind ik minder mooi. Koplamp Derbi Mulhacen vind ik zeer geslaagd maar onvindbaar. Ik heb een Shiver koplamp liggen maar daar heb ik de kapjes nog niet van. En nu denk ik.. Om het toch eens anders te doen aan een ronde 7" koplamp (deze) en dan een Puig ruitje erbij. Welke van de drie zal het beste passen in jullie ogen. Nummer 1 of nummer 2 of of nummer 3 Of geen van alle?
 
En vandaag staat zij er zo bij. Bijna klaar.

full
 
Laatst bewerkt:
Nu ben ik al heel lang aan het denken en fotoshoppen wat voor koplamp ik nu wil. Dit is nog een fractie van wat ik heb bedacht. Er is veel voorbij gekomen. Endurostijl (UFO of Racetech) is wat ik leuk vind maar die zien er goedkoop uit en de lichtopbrengst is matig. Dubbele koplampen met kapje erboven ala Moto Morrini is prijzig. Koplamp van een SX50 (svx450/550) Kan ik de kap alleen van vinden. En de Derbi look a like vind ik minder mooi. Koplamp Derbi Mulhacen vind ik zeer geslaagd maar onvindbaar. Ik heb een Shiver koplamp liggen maar daar heb ik de kapjes nog niet van. En nu denk ik.. Om het toch eens anders te doen aan een ronde 7" koplamp (deze) en dan een Puig ruitje erbij. Welke van de drie zal het beste passen in jullie ogen. Nummer 1 of nummer 2 of of nummer 3 Of geen van alle?
Ik denk niet dat een ronde koplamp mooi is. Die shiver koplamp is nog best mooi. Ik vraag me dan alleen af of de tellers er goed in past.
 
Laatst bewerkt:
Shiver koplamp gaat niet passen met originele klok. Uiteindelijk zal ik er wel iets mee maken denk ik.
Ik sta open voor een goed idee. Al mijn ideeën zijn nogal duur enzo. Ohja Ducati streetfighter had ik nog niet vermeld. Ook niet misselijk tweede hands. -O-

Voorbeeldje van een ronde lamp met een willekeurige kap.

full
 
Laatst bewerkt:
Morgen ontvang ik als het goed is mijn eerste loon (net afgestudeerd, en sinds 1 februari aan het werk). Dan maar meteen een nieuw subframe aanschaffen :)

Wat betreft de meeting, lijkt me leuk. Zelf komt ik uit Laren GLD.
 
Dan toch maar een keer proberen een meeting te regelen?
Ik ben niet heel ervaren met ritten organiseren, maar ik kan me voorstellen dat we voor een meeting hebben we een paar zaken nodig hebben:
-Meetingpoint: ongeveer midden van het land?
-Datum: april/Mei? zaterdag of zondag?
-Route:Want we willen wel een stukje rijden natuurlijk
-Mensen met falco's

Ik gooi maar even wat in de groep, rond amersfoort is misschien best te doen voor de meesten. Wellicht weet oppersnokker(of iemand anders) nog meetingpoint en een leuke rit met ergens een leuke lunchlokatie? (lek en linge route oid?)
Datum: iets van 6 of 7 mei? Wie wil erbij zijn?
Andere suggesties zijn ook welkom.
 
Laatst bewerkt:
. Midden van het land. Lijkt mij een uitstekende keuze.
. Ergens in mei lijkt mij een mooie tijd. Geeft ook iets meer tijd voor e.e.a. te organiseren.
. Route. Laat ik aan anderen over.
. Falco's? wtf..

Ik werk altijd in het weekend. Ik zal van tevoren vrij moeten vragen. Maar maandag of dinsdag vind ik ook prima hoor. :P (Weekend.) Qua eten ben ik herbivoor. Dus zal ik actief mee zoeken voor een eet locatie.
 
Meeten kunnen we in Amersfoort in het Centrum op de Hof. We hadden vroeger Motortochten georganiseerd vanuit een Cafe daar (het Binnenhof), dat gebeurt helaas niet meer, maar vroeg op Zondag op de Hof is een prima plek om te parkeren en kletsen.

https://www.google.nl/maps/place/52%C2%B009'22.8%22N+5%C2%B023'22.6%22E/@52.156334,5.3890735,19z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d52.156334!4d5.389622

Ik heb een complete route langs de lekdijk liggen, te vinden hier:

http://www.snokken.nl/?page_id=330

InOtterlo is een bekend motor trefpunt met koffie en broodjes. In Wijk bij Duurstede kun je langs de Lek koffie drinken.

Als we dit gaan doen ga ik deze route nog wel een keer voorrijden aangezien ze bij de afslag op de A2/A27 aan het bouwen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er uit als een leuke en mooie route. 3.5 uur zal even wennen zijn maar lijkt mij super tof. Het zal ook de eerste keer zijn dat ik met een groep rij. Ik heb nog geen communicatie op mijn helm maar ben van plan dit aan te schaffen. Misschien dat ik het een en ander laat afhangen van wat er hier gebruikt wordt. Ik denk in eerste instantie aan een Sena 3s maar die is voor afstanden groter als 200 meter aardig ruk.
 
Deze route is echt leuk. Die 3,5 uur is voor de hele route. Als dat een beetje te lang is stel ik voor de route vanaf Amersfoort rechtsom te rijden en dan bij Wijk bij Duurstede omhoog richting Doorn en dan weer Amersfoort te rijden. Scheelt een uur.
 
Ben benieuwd of en wanneer de meeting plaats gaat vinden, ik weet pas een week van te voren of ik aan kan schuiven.
Lekdijk ken ik ook goed.. Mooi rijden al willen ze hier en daar motoren gaan weigeren.

Ik lees graag wat jullie plannen zijn.
En pindakaas... Wie weet zie je je oude enigszins gewijzigde appie dan weer eens :)
 
Ben benieuwd of en wanneer de meeting plaats gaat vinden, ik weet pas een week van te voren of ik aan kan schuiven.
Lekdijk ken ik ook goed.. Mooi rijden al willen ze hier en daar motoren gaan weigeren.

Ik lees graag wat jullie plannen zijn.
En pindakaas... Wie weet zie je je oude enigszins gewijzigde appie dan weer eens :)

+1.
Mijn lente gaat hectisch zijn, dus ik zeg niks toe :)
 
Ik moet de startkoppeling vervangen, leuk klusje ..... not, nieuwe banden erop leggen en ik heb al 2 ritten staan.

Weekje later, 10-11 juni?
 
Terug
Bovenaan Onderaan