Adres voor verchromen voorvork

Je praat hier over hardverchromen. Jansen Enschede is daar inderdaad goed in. Dit is echter niet iets wat je goedkoop kan laten doen. Er moet sowieso eerst ontchroomt worden, daarna slijpen en opnieuw verchromen. In die zin denk ik net als The Screaming Chief hierboven dat je voordeliger uit bent met vervangende poten. Je hebt ook grote kans dat de pitting dieper ligt als de laagdikte van het hardchroom.

grtz,

Cees

grtz,
 
Hoi

heb het vorig jaar laten doen bij Richards Weerts in Zwolle kromme poten stijf van de roest, Keurig gericht en verchroomd teruggekregen.
Dit is z,n email adres rpweerts@ziggo.nl

Informeer maar eens

Had ik ook gevonden en alleen maar positieve reacties, van een ander had ik ook al een prijs gehad, ca. € 80,- per poot.

Vervangingspoten, tja heb je misschien hetzelfde... Kna het geld van nieuwe seals beter in het opnieuw verchromen steken.

Goedkoop, daarmee bedoel ik niet voor niks, maar wel de minst dure mee.
 
Je kan die vervangingspoten toch bekijken?
En nieuwe seals kosten 15 euro, voor 2

Dat geld steek jij in opnieuw laten verchromen?

Daar kom je niet veel verder mee dan; goedemiddag, ik zou graag mijn vo..
 
Ruud weerts :}
Richten, afslijpen, vernikkelen (diepe pitting) en opnieuw verchromen..... Dacht richting 185 euro, ca 2 jaar geleden.
Let wel 80 euro is vanaf prijs, alleen verchromen dus. Aangezien ALLE gebruikte poten een lichte kromming hebben komt er al snel paar euri bij 8-)

Maar wel iemand die vakwerk leverd :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan