Shark Track 1000 voor fireblade '05

RichRacerZ

Rookie
31 mei 2006
19
0
Leeuwarden
Leute

sinds heel kort ben ik in het trotse bezit van een Shark Track 1000 voor mn blade. Zo enthousiast dat ik was, de kont van mn blade bleken om die nieuwe slip-on te monteren.....past ie nie. :?

Nou kan het aan mij liggen maar k denk t niet. Het tussenstuk sluit al niet goed aan op de bocht (klem past er niet overheen), en al zou ie wel goed sluiten, kan ik m nergens aan bevestigen. Het oogje aan de bovenkant van het tussenstuk zit (naar mijn mening) te ver naar voren (of het tussenstuk is te kort). Bij bevestiging aan het oogje heb ik 1,5 - 2cm tekort op de uitlaatbocht.

Zijn hier mensen met ervaring met Shark dempers of een soort gelijk euvel? Tips en tricks zijn ook van harte welkom.

Alvast bedankt voor het meedenken :)
 
Laatst bewerkt:
full
 
Dat lijkt me sterk. Er zit aan 2 delen 1 oogje waar de ene veer die meegeleverd is aan bevestigd zou moeten worden. Verder schuift alles in elkaar alleen heb ik die speling die rechtsonder te zien is.

Er was wel een moment dat ik dacht dat die ring heen en weer zou moeten kunnen maar er is geen beweging in te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan