MF 't Gooi Nummer 140 > Eindelijk warmte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het ook.


Maar het is ook een optie er niet over te hebben en gewoon MF niet te lezen zo lang je 't niet gezien hebt.


Toch dat polletje Zot! :P

fuck it, tiet heb toestemming gegeven

HIERONDER MAG OVER DE RACE GESPROKEN WORDEN. WIL JE NIETS WETEN, NIET VERDER SCROLLEN.
 
Laatst bewerkt:
Ben ik toch gewoon halverwege in slaap gevallen op de bank.

~[edit]voor uitslagen maakt het mij niet uit. Ik volg het niet.~[edit]
 
Laatst bewerkt:
Je kunt nog inschrijven voor zondag, hoor! O-)

Kan ik anderen nog overhalen om zondag mee te doen met de Vechtloop?
*O* Inschrijfformuliertje is ingevuld, de pannenkoeken zijn binnen en de krentenbollen liggen klaar. Ik ben er klaar voor! 8-)

Oh ja, alleen nog even uitzoeken waar ik eigenlijk moet zijn en hoe ik er kom. :P
 
*O* Inschrijfformuliertje is ingevuld, de pannenkoeken zijn binnen en de krentenbollen liggen klaar. Ik ben er klaar voor! 8-)

Oh ja, alleen nog even uitzoeken waar ik eigenlijk moet zijn en hoe ik er kom. :P

Fanatiekeling :P 8-)

Ging je nou de marathon van Brabant ook nog doen?


Ladies, veel succes morgen ;)
 
Laatst bewerkt:
:o Had ik beter pannenkoeken kunnen eten? _O-
De 15? Gezellig, zie je morgen :Y
JJ; ben jij er ook klaar voor? *O*
Yep, de 15 km wordt het.
Die pannenkoeken wilde ik toch eten, iets met laatste weekend van de vakantie. ;) Ik doe eigenlijk nooit iets speciaals met eten vooraf of zo. Ik neem wel altijd krentenbollen mee, maar dat is vooral omdat die zo makkelijk mee te nemen zijn en lang 'vers' blijven.

Het wordt wel aardig warm volgens mij, voor hardlopers dan, hè. :+ Andere mensen zien het waarschijnlijk pas als een voorzichtig begin van de zomer.
Zie je morgen! *O*


@ Coonie: thnx! :+ Ik moest de site inderdaad nog even verder uitpluizen.
 
Fanatiekeling :P 8-)

Ging je nou de marathon van Brabant ook nog doen?


Ladies, veel succes morgen ;)
Who ... me?? :? *D

Euh ... da's wel de bedoeling ja, maar da's pas eind oktober. Dit is weer het begin van de opbouwperiode daar naartoe. Eens kijken of ik het nog kan, dat lopen. :+
 
Heerlijk dagje gehad bij de TT vandaag *D 8-)

Foen bedankt voor het regelen en de rest voor de gezelligheid *D


*O* *O* *O* *O* *O*
:^


Was een mooie dag, leuk gezelschap en best wat actie voor onze ogen :Y


Nu bankhangen :Y


!@#$% zijn ze hier voor de deur kanonskogels aan het afschieten :? Wat een knal, alles trilde in huis. Komen er zo nog 2 hoor ik...
 
270471_332292576900632_74097503_n.jpg


Inderdaad! :}
 
!@#$% zijn ze hier voor de deur kanonskogels aan het afschieten :? Wat een knal, alles trilde in huis. Komen er zo nog 2 hoor ik...
Ben te laat -O- Is mooi spektakel :Y
edit uitleg:
De finale vormt Ouverture 1812 van de Russische componist Tsjaikovski. Deze ouverture is typische programmamuziek, die de krijgsverwikkelingen van 1812 wil uitbeelden. Een van de redenen dat het stuk beroemd is geworden, is het gebruik van een carillon en kanonschoten als begeleiding van de tsarenhymne.

De kanonniers van Naarden komen naar de Brink compleet met 3 kanonnen, 2 musketten / pistolen, een marketentster (in historisch Napoleontische uniformen) en natuurlijk voldoende … kruit.




Leuk dagje voor TT-gangers 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ben te laat -O- Is mooi spektakel :Y
edit uitleg:
De finale vormt Ouverture 1812 van de Russische componist Tsjaikovski. Deze ouverture is typische programmamuziek, die de krijgsverwikkelingen van 1812 wil uitbeelden. Een van de redenen dat het stuk beroemd is geworden, is het gebruik van een carillon en kanonschoten als begeleiding van de tsarenhymne.

De kanonniers van Naarden komen naar de Brink compleet met 3 kanonnen, 2 musketten / pistolen, een marketentster (in historisch Napoleontische uniformen) en natuurlijk voldoende … kruit.




Leuk dagje voor TT-gangers 8-)



Vrot! -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan