MF 't Gooi Nummer 140 > Eindelijk warmte

Status
Niet open voor verdere reacties.
:N dat durven we niet meer :+

Zat hier te kijken komt m'n zoon erbij zitten: 'moto vallen...'

Hij vond ze wel heel plat gaan :$
_O-

Goeie morgen :W

De uitslag van de wedstrijd Nederland - Duitsland was 6-0 voor Duitsland. Hierdoor plaatste Nederland zich voor de finale. 1 gele kaart voor de Duitsers.

Hier scoort Nederland 4-0

[afbeelding]

Toch nog een Honda gezien, Asimo, ASIMO - Wikipedia (genoemd naar Isaac Asimov, Isaac Asimov - Wikipedia) was er, de humanoïde van Honda.

Ik geloof dat deze uitslag niet zo gevoelig ligt als de uitslag van de TT (althans op dit forum).
:') ziet er gaaf uit

:/ .. zat nog te wachten op de download... :+
_O- :+

café au lait

[afbeelding]

maar zo te zien had ze iets anders gewild :?
:9

Leuk is die terugweg he, je voelt je net de koningin :P _O-
_O- had vorig jaar meer het gevoel van, waarneer kan het gas erop met die file

Met dank aan Bierelier....


respect voor deze man

[afbeelding]



1

[afbeelding]


2
[afbeelding]

3

[afbeelding]
mooie foto's

Tadaaaa, wat een lekker middagje zo :]

Lekker ritje met genoeg calorieen tussendoor in de vorm van warme appeltaart met ijs, slagroom en vanillesaus.

Spotjes van Grote voet met zn club en WB 8-)
:Y :9

41 graden op de display van mn voorhoofd.....


T is nog lekker warm buiten #hardlopen en krachttraining weer in de pocket#
_O- :X

gisteren naar Awakenings geweest na de scouting opkomst, leuk festival ga volgend jaar zeker weer, vandaag lekker ritje en nu Olympus has fallen verder kijken
 
Gisteravond maar ff 20 films aangeklikt.
Zat Olympus ook tussen :P
 
Helaas, ook in de high tech sector moet Nederland het afleggen tegen China.

Nederland tweede tijdens WK Robotvoetbal | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

:') ziet er gaaf uit

Het lijkt allemaal een spelletje, maar als je je realiseert wat daar allemaal voor technologie voor nodig is. De voetbalrobots van nu zijn o.a. de volautomatische samenwerkende drones van de toekomst, de hulp in de huishouding, of jouw persoonlijke steun en toeverlaat als je oud en hulpbehoevend bent. Het grote voetbal-minnende land Iran :? was ook van de partij met een redelijk grote delegatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hummingbird / Redemption is ook een goede film. Met Jason Statham :)

Olympus has fallen was wel ok. Beetje standaard actiefilm. Had meer in gezeten als het wat beter was uitgewerkt.

The Host kan je overslaan. Wat een bagger :X

Helaas, ook in de high tech sector moet Nederland het afleggen tegen China.

http://www.nu.nl/internet/3514270/nederland-tweede-tijdens-wk-robotvoetbal.htmlHet lijkt allemaal een spelletje, maar als je je realiseert wat daar allemaal voor technologie voor nodig is. De voetbalrobots van nu zijn o.a. de volautomatische samenwerkende drones van de toekomst, de hulp in de huishouding, of jouw persoonlijke steun en toeverlaat als je oud en hulpbehoevend bent. Het grote voetbal-minnende land Iran :? was ook van de partij met een redelijk grote delegatie.

Robot Combat League Misschien wat voor jou dan als je het nog niet kent :) Zag het een keer voorbij komen. Afleveringen zijn vast wel ergens te vinden ;)
 
Laatst bewerkt:
Goeie film, gisteren gezien :Y ;)
voor een aktie film wel goed ja

Hummingbird / Redemption is ook een goede film. Met Jason Statham :)

Olympus has fallen was wel ok. Beetje standaard actiefilm. Had meer in gezeten als het wat beter was uitgewerkt.

The Host kan je overslaan. Wat een bagger :Xhttp://www.syfy.com/robotcombatleague Misschien wat voor jou dan als je het nog niet kent :) Zag het een keer voorbij komen. Afleveringen zijn vast wel ergens te vinden ;)
Redemption ff aanzetten
 
Zo, ook net Olympus has fallen achter de rug.


Was na 5 minuten al overtuigd dat 't een topfilm zou zijn, nu pitten :W :P
 
Ik heb nog 5 GIG nodig, wordt 'm niet vanavond :P


BaCootje nog maar dan :9
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
http://www.syfy.com/robotcombatleague Misschien wat voor jou dan als je het nog niet kent :) Zag het een keer voorbij komen. Afleveringen zijn vast wel ergens te vinden ;)

Volgens mij zijn deze robots niet autonoom, maw, ze worden bestuurd, meestal RC. De "voetbal" robot's zijn autonoom, "maken" hun eigen beslissingen naar inzicht, zonder dat daarbij de robots worden aangestuurd door een centrale computer, dat maakt het zo interessant.

Ik ontwerp inmiddels meer dan 15 jaar Machine Vision Systemen. Machine vision is, volgens wikipedia, the technology and methods used to provide imaging-based automatic inspection and analysis for such applications as automatic inspection, process control, and robot guidance in industry. The primary uses for machine vision are automatic inspection and industrial robot guidance. Common MV applications include quality assurance, sorting, material handling, robot guidance, and optical gauging.

In het kort, het zien van de computer met camera's

Vandaar mijn interesse in de robocup :Y (en dan met name het machine vision aspect).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thnx voor de tip motorgekkie :)

asjeblieft, hier nog een paar aanraders

Kokuhaku (2010) - IMDb
deze is oook leeeeeiiip, moet het alleen wel van de ondertiteling hebben want hij is japans.

Dead Man Down (2013) - IMDb
deze vond ik ook wel kijkbaar.

Fargo (1996) - IMDb
klassieker, zoals bijna alle films van de Coen brothers

L'ennemi public n°1 (2008) - IMDb
waargebeurd verhaal, Franse film over een misdadiger.

Vallanzasca - Gli angeli del male (2010) - IMDb
nog beter dan bovenstaande mafia film. echt kijken!!

À l'origine (2009) - Plot Summary - IMDb
Met de acteur van intouchables. Over een oplichter wiens con te groot wordt.

Les Lyonnais (2011) - IMDb
nog een franse film, mafia style.

Zoals je ziet veel niet-hollywood films, maar dat produceert de laatste tijd toch alleen maar poep.
 
Volgens mij zijn deze robots niet autonoom, maw, ze worden bestuurd, meestal RC. De "voetbal" robot's zijn autonoom, "maken" hun eigen beslissingen naar inzicht, zonder dat daarbij de robots worden aangestuurd door een centrale computer, dat maakt het zo interessant.

Ik ontwerp inmiddels meer dan 15 jaar Machine Vision Systemen. Machine vision is, volgens wikipedia, the technology and methods used to provide imaging-based automatic inspection and analysis for such applications as automatic inspection, process control, and robot guidance in industry. The primary uses for machine vision are automatic inspection and industrial robot guidance. Common MV applications include quality assurance, sorting, material handling, robot guidance, and optical gauging.

In het kort, het zien van de computer met camera's

Vandaar mijn interesse in de robocup :Y (en dan met name het machine vision aspect).

Ik heb een half jaar Artificial Intelligence gestudeerd. erg interessant, maar wel veel te ingewikkeld voor mij en te veel theorie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan