Geen vonk husky610

Murad

MF'er
13 nov 2012
78
0
Den Haag
MFers,

Laatst reed ik op mn husky alles koek en ei. Toen zette ik hem uit met behulp van de killswitch. Even later killswitch uit en proberen te starten wilde hij niet gaan. Ik gekeken bleek dat hij geen vonk wilt geven.

multimeter is gesneuveld dus ik heb het met een spanningzoeker gemeten, en er is al geen spanning op de kabel van CDI naar bobine, maar daar loop ik vast. Ik kan namelijk CDI niet meten omdat de kabeltjes in de CDI van kleur veranderen.

Heeft iemand tips hoe ik alsnog CDI kan meten en uitsluiten?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
348jalx.jpg


Killswitch is het niet, dit is een foto van alle kabels die in en uit de CDI gaan.

De blauw-witte gaat naar de bobine en daar zit dus geen spanning op als ik hem probeer te starten. Deze spanning zou moeten komen van of de witte kabel ernaast, of van de groene, maar ze geven allebei geen spanning, dus waarschijnlijk zit het probleem nog vóór de spanning bij de CDI komt en is de CDI goed, corrigeer me als ik het fout heb.

Wat zou het nu kunnen zijn? Ik kan de witte en groene kabel moeilijk volgen omdat ze diep wortelen in m'n kabelboom maar als het moet snij ik de boel wel open, liever niet natuurlijk.

Alvast bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan