Demper wissel na carb afstelling

Vinney

Die hard MF'er
2 nov 2012
642
44
Westland
Heej luitjes ik heb hier een mooie vraag. Ik heb mn motor laatst af laten stellen met een dyno kit er bij. de opstel was originele demper en een k&n filter. Nu heb ik voor heel weinig een mooie bos demper kunnen kopen en die erop gezet. Ik laat de motor warm lopen met de choke en rij dan weg en doe de choke uit. Nu dan bij bijna elk stoplicht slaat mijn motor af. Hoe kan dat? Hebben jullie een idee?
 
Laatst bewerkt:
Heej luitjes ik heb hier een mooie vraag. Ik heb mn motor laatst af laten stellen met een dyno kit er bij. de opstel was orginele demper en een k&n filter. Nu heb ik voor heel wijnog een mooie bos demper kunnen kopen en die erop gezet. Ik laat de motor warm lopen met de shoke en rij dan weg en doe de shoke uit. Nudan bij bijna elk stoplicht slaat mn motor af. Hoe kan da? Hebben jullie een idee?



Ik denk toch wel dat je op het VMBO beter nederlands hebt leren schrijven toch???
Lees je eigen vraag eens even door en je zal merken dat het moeilijk te lezen is.

Maar zet het stationair even wat hoger, misschien helpt dat wel.
 
Nee gijs ik heb de stationair schroef nog niet gebruikt. Ik heb verder nagedacht over het te arm lopen van de motor. Zal het te arm lopen na afstelling met orginele demper en daarna een sport demper een probleem opleveren kwa in het algeheel arm lopen?
 
Ik verwacht niet dat je na het (goed) afstellen van je sproeiers met een K&N filter je nog problemen krijgt met vervangingsdemper.

Liep je motor na het afstellen van je sproeiers te arm en je gaat dan ook nog een andere demper monteren versterk je dat effect.

Laat hem testen op een dyno en je weet of ie te arm staat.
 
Laatst bewerkt:
Ok thanks gijs. Hier heb ik wat aan. Kayvd thanks voor het delen van jou ervaring. Daar leer ik ook weer van.

Ik heb een zxr750. Waar kan ik die schroef bij de carb vinden?

Meestal links van de motor zit een kruiskop schroef ( kan ook draai knop zijn ) , die naar binnen draaien is hoger zetten.
Wel je motor eerst goed warm laten draaien suc 6
 
Laatst bewerkt:
Reageer je nu om mij te helpen of om mieren te gaan neuken.

Luister. Dit kun je ook zelf bedenken, maar ik zal het even voorkauwen:

* Je hebt de motor met k&n en normale uitlaat laten afstellen.
* Je hebt de uitlaat verandert.
* Je motor slaat nu af bij elk stoplicht.

Vraag: komt dit door mijn uitlaat?

Well, het antwoord is een cynische wedervraag: wat is er VERDER dan in Godsnaam aan je motor veranderd, dat je dit nog moet vragen?

Je stelt hier een vraag aan professionals, maar uit je vraag blijkt dat je helemaal geen professional nodig hebt om het antwoord te bedenken.

En tot daar aan toe is het nog best ok, misschien ben je gewoon dom en snap je echt helemaal niks van motoren.

Maar jij neemt niet eens de moeite om een fatsoenlijk leesbaar verhaaltje te schrijven!

Wat wil je nou? Je hele posting lees ik als dat jij geen respect hebt voor de kennis van de mensen hier. Je vindt het maar gewoon dat deze mensen jou vraag beantwoorden, en je vindt het zo gewoon dat je niet eens moeite doet om je vraag netjes te stellen.

Jij hebt gewoon geen respect voor de mensen hier.

En het meest lachwekkende is nog wel dat je boos wordt wanneer je geen respect terug krijgt.

JIJ bent degene die iets wil. WIJ zijn de mensen die jou kunnen hebben. Als je ons dan gaat afbranden, krijg je niet wat je wil hebben.

Dus: nu heb je ons afgebrand en lachen we je uit. Wat gaat nu je volgende stap zijn om van ons te krijgen wat JIJ wil?
 
Luister. Dit kun je ook zelf bedenken, maar ik zal het even voorkauwen:

* Je hebt de motor met k&n en normale uitlaat laten afstellen.
* Je hebt de uitlaat verandert.
* Je motor slaat nu af bij elk stoplicht.

Vraag: komt dit door mijn uitlaat?

Well, het antwoord is een cynische wedervraag: wat is er VERDER dan in Godsnaam aan je motor veranderd, dat je dit nog moet vragen?

Je stelt hier een vraag aan professionals, maar uit je vraag blijkt dat je helemaal geen professional nodig hebt om het antwoord te bedenken.

En tot daar aan toe is het nog best ok, misschien ben je gewoon dom en snap je echt helemaal niks van motoren.

Maar jij neemt niet eens de moeite om een fatsoenlijk leesbaar verhaaltje te schrijven!

Wat wil je nou? Je hele posting lees ik als dat jij geen respect hebt voor de kennis van de mensen hier. Je vindt het maar gewoon dat deze mensen jou vraag beantwoorden, en je vindt het zo gewoon dat je niet eens moeite doet om je vraag netjes te stellen.

Jij hebt gewoon geen respect voor de mensen hier.

En het meest lachwekkende is nog wel dat je boos wordt wanneer je geen respect terug krijgt.

JIJ bent degene die iets wil. WIJ zijn de mensen die jou kunnen hebben. Als je ons dan gaat afbranden, krijg je niet wat je wil hebben.

Dus: nu heb je ons afgebrand en lachen we je uit. Wat gaat nu je volgende stap zijn om van ons te krijgen wat JIJ wil?




Zo beter dan? Het is hier trouwens best makkelijk om een dislect voor schut te zetten. Stoere jongens allemaal hier. Wat ik nog het ergste vind is dat ik mn best doe om het zo goed mogelijk op te schrijven en dat de eerste de beste het direct afbrand. Maar de beste man begreep WEL wat ik bedoelde dus wat is nou het probleem?

Ik heb op zeker respect voor mensen. Maar in dit geval was het actie reactie. Maar goed wie kan ik dat wijsmaken?
 
Zo beter dan? Het is hier trouwens best makkelijk om een dislect voor schut te zetten. Stoere jongens allemaal hier. Wat ik nog het ergste vind is dat ik mn best doe om het zo goed mogelijk op te schrijven en dat de eerste de beste het direct afbrand. Maar de beste man begreep WEL wat ik bedoelde dus wat is nou het probleem?

Ik heb op zeker respect voor mensen. Maar in dit geval was het actie reactie. Maar goed wie kan ik dat wijsmaken?
Maar als je last van dyslexie hebt, hoe krijg je dit bovenstaande verhaal dan netjes?
 
Zo beter dan? Het is hier trouwens best makkelijk om een dislect voor schut te zetten. Stoere jongens allemaal hier. Wat ik nog het ergste vind is dat ik mn best doe om het zo goed mogelijk op te schrijven en dat de eerste de beste het direct afbrand. Maar de beste man begreep WEL wat ik bedoelde dus wat is nou het probleem?

Ik heb op zeker respect voor mensen. Maar in dit geval was het actie reactie. Maar goed wie kan ik dat wijsmaken?

Ken dat ja
Zelf ook last van gehad hier ( ben zelf ook dislect )
nu houden ze er wel rekening mee :)

Maar waar ik me wel kan in leven is heej luitjes ipv beste medeleden
even een groet daarna kan ook ( alvast bedankt voor de reacties :)
sommige mensen zijn wat formeler ingesteld .
best logies wat je kent ze niet persoonlijk.

als je ze beetje kent ( op het forum dan ) zijn het echte schatjes hier :')
 
Laatst bewerkt:
Ik kan er ook niks aan doen dat ik me hier tuis voel. Ik respecteer iedereen en iedereen is anders toch? Maar ik zal speciaal voor de apparte hier erop letten dat ze krijgen wat ze willen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan