Honda Seahawk VT1100C 1985

Peterv30

Rookie
5 jun 2007
16
1
Ik ben sinds kort in het bezit van een Honda Seahawk VT1100C. Ik heb er een kort stuk opgereden, en toen stopte hij, en niet meer aan de praat te krijgen. Kort en goed een en ander getest, en er is geen vonk op de bougies, en de bezinepomp geeft alleen een pulsje bij het aanzetten van het contactslot. De pomp rechtstreeks op de accu aangesloten, en dan blijft hij gewoon pompen. Ik heb inmiddels 2 manuals gedownload, maar de kleuren van de bedrading komen niet overeen met de kleuren op de fiets. Toch is er niet aan de bedrading geknoeid. De bobines zijn getest en zijn goed, de bougies zijn vervangen, maar alle 4 defect is wel heel toevallig. Op internet wordt ik ook niet veel wijzer. Is er een forumlid, die dit probleem kent, en ook weet wat de oplossing is?? Of wie heeft voor mij het juiste electrische schema, dan kan ik een hoop nameten en eventuele beveiligingen opsporen en overbruggen om te testen.
 
Een Seahawk is een variant op de Blackhawk. Een Honda vt1100 heet een Shadow.

Misschien heb jij een Amerikaanse import, of download je Amerikaanse handleidingen, dan kunnen de kleuren niet overeen komen ja.

Controleer je pick-up spoel eens?
 
Vanuit het motorblok komen 4 draden, 2 zitten in een duo stekker en de andere twee hebben een aparte stekker. Over 1 draad uit de duo stekker en een losse draad meten we een weerstandswaarde van ongeveer 500 ohm, dit zou goed moeten zijn. Maar over die andere draden meten we niets. Is dit de aansluiting van de 2e pickup, of is dit de aansluiting van de rpm beveiliging met starten, ik kan het nergens ontdekken. Waar kan ik een schema vandaan halen van deze motor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan