Aankoop CBR 1000 RR

mestreech16

MF'er
18 okt 2004
129
0
maastricht
Beste mensen,

Aanstaande maandag ga ik mij een cbr1000rr fireblade kopen ( tweedehands ) *O*
Ik heb zelf een cbr 929 rr gehad maar van de 1000 heb ik weinig verstand...
Hij ziet er goed uit en heeft 28000 km gelopen. :]
Hebben jullie hints/tips waarop ik moet letten bij de aankoop?
De normale zaken ( banden, remblokken, stuurblokjes, kappen etc ) weet ik wel maar zijn er nog kwaaltjes van dit model type 2005?
Hoe zit het met de nokkenasketting e.d.? :?

Alvast bedankt voor het lezen!

Mvg Roy
 
Beetje van beiden, hij staat er tiptop bij, banden, remblokken en alles is nog in zeer goede staat en hij ziet er ook echt goed uit, maar er zit een scheur(tje) in de kuip rechts.
Als je je daar niet aan stoort is het echt een zeer mooi apparaat. Ben er met mijn broertje naar wezen kijken want zijn 04 1000rr was gejat ;). Dynamo was een zwak punt maar die is bij hem al vervangen.
 
Okee! bedankt voor de info "Bastard" , hij heeft me een foto gestuurd van het scheurtje in de kuip en dit is natuurlijk jammer maar voor een dikke 100 euro heb je al een 2de handsje, dus hier ga ik geen grote problemen over maken. Waarom hadden jullie hem niet gekocht? puur hiervoor?
 
Hij stoorde zich wel behoorlijk aan het scheurtje, maar vooral heeft hij het geld van de verzekering nog niet terug, dus wilde nog even wachten met een bod doen totdat hij hem ook daadwerkelijk zou kunnen kopen. Maar op het scheurtje en wat kleine gebruikerskrasjes na is er niets op die motor aan te merken.
 
Laatst bewerkt:
Okee, bedankt voor de informatie , ook voor je pm'metje.
Ik ga maandag erheen en dan zien we wel, heb er in ieder geval zin in!
Hij zegt zelf dat het de originele uitlaat is maar als ik hem vergelijk met andere foto's lijkt het wel een andere. We zullen zien ( horen! )
 
Terug
Bovenaan Onderaan