SV 1000 topic deel II

Wat vind jij van de Sv1000s?

  • Ultra geile fiets!

    Stemmen: 40 42,1%
  • Cijfer: 9

    Stemmen: 9 9,5%
  • Cijfer: 8

    Stemmen: 18 18,9%
  • Cijfer: 7

    Stemmen: 6 6,3%
  • Cijfer: 6

    Stemmen: 5 5,3%
  • Cijfer: 5

    Stemmen: 2 2,1%
  • Wat een lelijk hok!

    Stemmen: 15 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    95
Status
Niet open voor verdere reacties.

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
naar aanleiding van dit topic SV1000 open ik een deel 2 topic want elke keer 33 pagina's door worstelen schiet ook niet op... :)

dus bijdeze deel II :)
 
in de sv1000 topic hadden we de laatste posts over vering, wat je ook nog kan doen is dikkere olie erin... 15 of 20w zelfs...

ik was afgelopen zaterdag ff bij zaanstad, en die had ohlins veren icm een mix van 15w en 20w olie. dat voelde wel ff beter :)

@twin, ik denk dat een setje hyperpro op 200 euries komt ex.montage...reken op 100 euro montage....en je hebt een nieuwe fiets.. :)
 
Mij geld gaat nu eerst naar de vakantie.
Met de motor naar Noorwegen begin september :9 :9
Kan mijn geld maar 1x uitgeven
 
kwee nie, geen ervaring maar tegen koude kun je beter kleden dan tegen warmte.
 
nou we horen je vakantie verhalen vanzelf wel he?
had jij nou trouwens zo n breed stuurtje erop?
 
Ik probeer toch eerst de standaard vering zo te krijgen dat hij voor mij prima aanvoelt. Mocht dit echt niet lukken zal ik eens overwegen om een andere set aan te schaffen. Ik rijd tot het randje van het loopvlak en niet erover heen, dus.... Misschien dat de standaard vering voor mij al voldoende is.

@NapO, heb je de uitlaten al aan de grond gekregen? Of heb je de nieuwe er al op zitten?
 
full
 
van dat stuur dat wist ik...maar je ruitje ...was ik benieuwd naar...
 
@svgerald, ik rij met mijn stepjes bijna aan de grond...
het is niet zo moeilijk...maar ik heb gezien dat je uitlaat heel snel na je steppie komt..en dat is me het niet waard...ik rij me voorband (bt010) ook tot aan het randje...

me steppies gaan zaterdag wel aan de grond, want dan zit ik op lelystad...kmoet instructie geven hoorde ik net...
 
binnenkort maar ff een meetingkje doen denk?

@twin doe jij ff een fotootje van je ruitje...(nu :) ) dan leer ik jou wat bochten techniekjes ;)
 
net een toerrit in twente georganiseerd via sv contact
Heb jij je daar al aangemeld?
Echt de moeite waard. Zelf ben ik geen clubbeest, alles gaat lekker via de meel en internet.
Die dag zijn er wel foto's gemaakt en zullen wel ergens op het net zwerven.
Maar zelf heb ik geen digitaalapparaatje. ff zoeken naar wat plaatjes.
Het ruitje is van MDI
 
Even over de voorvering.

De veervoorspanning van de SV van v-twin en mij is twee ringen verder ingedraaid. Dus staat nu op 4 ipv 6. Daarnaast is de ingaande demping drie slagen uitgedraaid. Ik weet niet of de uitgaande demping is veranderd (even niet opgelet).
Ook achter is de ingaande demping iets uitgedraaid. Hoeveel? mmmm... volgens mij heb ik staan dromen.

v-twin: kun je Edgar morgen even vragen wat hij precies heeft veranderd?
 
Op maandag 18 augustus 2003 12:13 schreef NapO het volgende:
binnenkort maar ff een meetingkje doen denk?
.... dan leer ik jou wat bochten techniekjes ;)

Zeg maar wanneer!!!
 
Even over de voorvering.

De veervoorspanning van de SV van v-twin en mij is twee ringen verder ingedraaid. Dus staat nu op 4 ipv 6. Daarnaast is de ingaande demping drie slagen uitgedraaid. Ik weet niet of de uitgaande demping is veranderd (even niet opgelet).
Ook achter is de ingaande demping iets uitgedraaid. Hoeveel? mmmm... volgens mij heb ik staan dromen.

v-twin: kun je Edgar morgen even vragen wat hij precies heeft veranderd?
Ik zal het vragen aan Edgar.
Maar SVikS heb jij nog foto's van zaterdag?
 
misschien ook van mooie ruitje?????????????
Dan is NapO ook tevreden. O-)
 
:) voorwat hoort wat ;)
we spreken dan wel wat af in omgeving alkmaar...maar dat is geen probleem dacht ik he?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan