tja wat moet ik zeggen, ik kon haar niet laten staan

awakzrx

Die hard MF'er
24 jun 2006
519
2
bree
was al tijdje opzoek naar een spannetje, tot ik tegen deze russin aanliep.
laat maar komen die reactie`s })

ben de zaak een beetje aan het opknappen, het motortje loopt best goed voor een tweetact.
zal wat fotootjes posten,
zijn er nog meer personen met zo een russenbak?? :]
full
 
Laat ik dan de eerste zijn om je welkom te heten.

Welkom

Leuke combinatie en je treft het met het weer je kan mooi het hele weekend rondhobbelen.

En vragen om foto's doe ik maar niet O-)
 
dank je ;)

dat rondhobbelen gaat nog niet, ik heb de bak eraf liggen, om te schilderen.
en de papieren heb ik ook nog niet in orde, ik woon nl. in belgenland en de russin heb ik in NL gekocht.
 
Laatst bewerkt:
dank je ;)

dat rondhobbelen gaat nog niet, ik heb de bak eraf liggen, om te schilderen.
en de papieren heb ik ook nog niet in orde, ik woon nl. in belgenland en de russin heb ik in NL gekocht.
van papieren weet ik alles , heb zo een beetje van overal in de buurlanden motoren ingevoerd , het enige probleem is dat ik het niet allemaal kan onthouden en dat ik het daarom hier ook moet vragen _O- _O-
 
ja ik ook

en wat dat invoeren betrefd, dat zal wel lukken heb meerdere motoren uit Nederland gehaald, heb zelfs al een paar keer te hulp moeten komen bij Belgen die het niet wisten.
ps. ben dus ollander, dus geen gezeur over die keuring, ben er ook niet blij mee dat er zo een afgekeurde politica het weer op de agenda heeft doorgedrukt

ps.
Welkom! Ik vind haar een schoonheid.
full
 
Laatst bewerkt:
Hey welkom bij de zietspanners heur! We hebben een leuk treffen in Dld op 23 augustus dus see you there ;) Bak vind ik leuk, motor wat minder, maar een elk zijn spreekwoordelijke meug..
 
Hey welkom bij de zietspanners heur! We hebben een leuk treffen in Dld op 23 augustus dus see you there ;) Bak vind ik leuk, motor wat minder, maar een elk zijn spreekwoordelijke meug..
tja wat moet ik zeggen, de papieren zijn nog niet in orde, van NL naar B en ze loopt nog niet helemaal lekker, de ontsteking is een beetje een zooitje, ben aan het wachten op nieuwe contactpunten from Russia with love.....
 
Laatst bewerkt:
Hoi Awak.
Ik had nog niet goed door dat je je eigen topic had hiero, heb dus een heel verhaal over de ontsteking gepost onder Mongoliespan 2e leven.
Het zal allemaal wel gaan meevallen, die oude fietsen, Jupiter, Jawa, MZ, hebben allemaal simpele ontstekingen, dat ga je wel goed krijgen.
En als je het echt niet vind, mail me maar.
Ik heb daarginds al een heel verhaal gezet over ontstekingstijdstip, carb, bougie enzo.
Wat ook belangrijk is, meestal hebben die ontstekingen met contactpuntjes een smeerviltje, omdat anders het nokje onder de puntjes snel afslijt.
Hou dat viltje nat, het maakt niet veel uit wat je erin stopt, zolang het redelijk dikke olie is, maar een paar drupjes olie elke paar duizend km, houdt ze lang mooi.
Ik ben zelf bezig met een MZ ETZ 250 met span, al dat oude, simpele werk is zo leuk om mee te rijden!
Simpele 2-takten, een lichte bak......
Het gaat geen 120 op de snelweg, kan misschien, moet beter niet met dat spul.
Veel plezier met je Rus, of Russin.
Groeten,
Doudou
 
Hallo AWAK,
Veel plezier met je Jupiter. Ik zelf heb het iets meer met de viertakten.
Ik vond nu even alleen maar een foto van de achterkant van een vriend van mij tijdens het EGT2012. Het betreft een Honda CB350K uit 1969 met een Jupiterbak en een Velorexframe. Ik zal nog even zoeken voor een foto van voren.
Hij was de oorzaak om de CB400A te gaan gebruiken als zijspantrekker.
full
 
Laatst bewerkt:
ik ben aan het wachten op contactpunten, dan zal het wel beter gaan, dat viltje was bij mij weggebogen van het nokje, kan de reden zijn dat ze zo snel versleten waren.

het zijspan heb al aangepakt, zij foto,
bedankt voor je aanbod, als je in de buurt bent mag je altijd koffie komen drinken.


groeten frank
 
Laatst bewerkt:
het topic is een beetje stil gevallen, in afwachting van nieuwe contactpunten en de inschrijvingspapieren :? :?
 
hoi bert,
dat had ik al gezien ergens anders op het forum.
je moet wel goed alle papieren die je opstuurt in de gaten houden met de datum, bij mij hebben ze het een keer klaargespeeld dat ik een forfetaire boete heb gekregen omdat ik de motor pas 3 mnd nadat deze was ingevoerd heb ingeschreven, :( maar ik had dus zolang op de papieren moeten wachten, ik heb toen een boze tel. en een mail gestuurd dat het hun diensten waren die de papieren zolang op zich hebben laten wachten :r ,.... boete kwijtgescholden.

maar ze proberen het, het was maar iets van 40 € maarja kun je toch weer een paar keer je tankje van volgooien
 
Terug
Bovenaan Onderaan