Waar M6 x 0.75 hose nipple verkrijgbaar?

reinhoud

MF veteraan
25 feb 2007
15.616
10.711
Andere kant van de evenaar
Heren,

Ik wil het benzine niveau in mn vlotterkamers afstellen, dat het niveau in alle kamers gelijk is dus.

Daar ben ik dan nipples voor nodig met een schroefdraad van M6x0.75, fijnere draad dan standaard dus.

bk77.jpg


Weet iemand waar die verkrijgbaar zijn?

Ik heb op het www gekeken, maar alles wat ik kan vinden heeft normale draad....

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Klopt.
Daar zitten maar een paar gangen draad op.

Ik weet niet wat je precies van plan bent (met name hoe) maar je zou ze toch over kunnen snijden en met Loctite 577 kunnen bevestigen. Druk komt er toch niet op te staan neem ik aan.
 
Heren,

Ik wil het benzine niveau in mn vlotterkamers afstellen, dat het niveau in alle kamers gelijk is dus.

Daar ben ik dan nipples voor nodig met een schroefdraad van M6x0.75, fijnere draad dan standaard dus.

[afbeelding]

Weet iemand waar die verkrijgbaar zijn?

Ik heb op het www gekeken, maar alles wat ik kan vinden heeft normale draad....

Alvast bedankt!


Past een ontluchtingsnippel van de remmen niet ?
 
Een stuk 6mm rondstaal draad op snijden en een gaatje 1.5 of 2mm inprikken en klaar, dat is toch zo gepiept.

Maar soms, als je dagen achter elkaar na werktijd achter de draaibank staat is gewoon ergens bestellen ook wel eens fijn...

Het is wel iets meer werk dan dat, er moet ook nog een kraagje aan gedraaid worden voor het rubber seal..
 
Ieder zijn eigen uiteraard maar je wil het te mooi hebben het gaat alleen maar om de vlotterniveau controleren, kraag is ook niet eens nodig beetje hennep erom doorzichtig slang en klaar.
 
Ik weet niet hoe het in down under is...maar hier in nederland heb je 6mm LPG of flair leiding, daar heb ik toen met een snij-ijzer van de kijkshop die dingen van gesneden........
Die flair leiding kun je ook lekker met de hand alle kanten op buigen
 
Ik weet niet hoe het in down under is...maar hier in nederland heb je 6mm LPG of flair leiding, daar heb ik toen met een snij-ijzer van de kijkshop die dingen van gesneden........
Die flair leiding kun je ook lekker met de hand alle kanten op buigen


Das best een idee!

Ik zal eens opzoek gaan!
Flairleiding is koperen leiding?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb recent ook 's zoiets nodig gehad, heb toen een slangpilaar gebruikt. Ik weet alleen niet of dit de juiste fijne draad heeft. Die ik had kwam met 1/4'' draad uit de loodgietelarij. Weet niet of je daar al op gezocht hebt?
Zijn er in koper, plastic, recht, 90 graden bocht...

Groet Rucarodi
 
Terug
Bovenaan Onderaan