Bluetooth Headsets

Ik zat zo eens te surfen. En ik kwam zowaar een sena 20s tegen met een andere naam voor een schijntje van de normale prijs maar wel dezelfde opties. En bij deze garanderen ze ook nog waterdicht wat de 20s niet in alle gevallen is.

Heeft iemand deze al in bezit hier? Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen.

http://www.aliexpress.com/item/32732487602/32732487602.html


Hmmm, ik heb de 20s en deze lijkt inderdaad verdacht veel. Zoveel dat 't best de moeite waard kan zijn om 'm te proberen. Alleen krijg je bij de 20s meer microfoonopties.
 
De headsets hadden ze niet meer... :-)[afbeelding]

Ah zonde! Heb je de verkoper ook gevraagd? Andere vestiging misschien?



Is het wat? Ik zit/loop/rijd al een tijdje te denken over zo'n soort bluetooth set maar vind ze vaak te lomp. En geluid ben ik bang dat ze vies tegen zullen vallen. Ik rijd nu met een bluetooth in ear setje. Doet het prima, dempt buitengeluid goed. Maar is een crime om op te zetten.

Ik heb 'm wel getest, vond het geluid prima. Mijn helm is alleen erg strak (HJC IS17) dus moet nog ff wat verzinnen voor de speakers. Heb dit vaker gelezen over mijn helm i.c.m. een headset. Maar als je een helm hebt waar het in past lijkt het me een prima aanwinst, vooral voor deze prijs :)
 
Ik heb een cardo scala q1 set te koop, voor 100 eurootjes.


Hij is misschien een jaartje gebruikt er mist alleen een bevestigingsset:
Cardo AUDIO KIT, Q-1/Q-3/Qz.
Zie hierboven kost 60 euro.

Totaal kun je dus voor 160 euro klaar zijn. Tenzij je em alleen voor jezelf wilt gebruiken dan ben je voor 100 euro klaar.

Stuur maar een pm bij interesse.
 
Hoi allemaal, ben op zoek maar een Sena SMH5 voor mijn vriendin. Jullie nog goede kerstaanbiedingen gezien?

Hallo daar, ik heb sinds kort een smh5 FM aangeschaft. Heb deze opgehaald bij ''Bornfietsen'' te Amstelveen. Ze hebben hele leuke prijzen omtrent hun Sena headsets, zo verkopen ze de smh5 voor 97 euro, de duo set kost 190 euro. De smh5 FM leveren ze voor 119 euro en de duo set voor 225 euro. Goedkoper heb ik ze nergens gevonden en voor deze prijzen zou ik zeker voor de FM versie gaan, zoals ik natuurlijk zelf ook heb gedaan.

Sterker nog, deze prijzen zijn inclusief verzendkosten. Maar ik was zo enthousiast, dat ik niet kon wachten en zelf op de motor ben gestapt (vanuit het mooie Den Haag) om de headset op te halen. (Moet je ook doen, kan je er een leuk filmpje van maken ;) :] )

Het is weliswaar geen kerstaanbieding, maar ik denk niet dat dat je nu nog wat uitmaakt haha.
 
Haha, denk dat een ritje naar Den Haag voor de meeste kijkers niet zo interessant is, maar de camera draait altijd. Bedankt voor je reactie. €97 is inderdaad en goede prijs. Zal er even een kijkje nemen. Thanks!
 
Ik heb mijn cardo scala bluetooth set die ik hierboven al aanbood verlaagt in prijs naar 80 euro.
 
Hallo daar, ik heb sinds kort een smh5 FM aangeschaft. Heb deze opgehaald bij ''Bornfietsen'' te Amstelveen. Ze hebben hele leuke prijzen omtrent hun Sena headsets, zo verkopen ze de smh5 voor 97 euro, de duo set kost 190 euro. De smh5 FM leveren ze voor 119 euro en de duo set voor 225 euro. Goedkoper heb ik ze nergens gevonden en voor deze prijzen zou ik zeker voor de FM versie gaan, zoals ik natuurlijk zelf ook heb gedaan.

Sterker nog, deze prijzen zijn inclusief verzendkosten. Maar ik was zo enthousiast, dat ik niet kon wachten en zelf op de motor ben gestapt (vanuit het mooie Den Haag) om de headset op te halen. (Moet je ook doen, kan je er een leuk filmpje van maken ;) :] )

Het is weliswaar geen kerstaanbieding, maar ik denk niet dat dat je nu nog wat uitmaakt haha.

Ben al een tijdje aan het kijken voor de smh20 en inderdaad Born in A'veen is vaak het goedkoopste!
 
Heb gister de knoop doorgehakt en een Sena 10u in de helm gefrommelt. Was even werk maar je ziet er helemaal niks meer van, en dus ook geen extra windgeruis van een buitenboordkastje. Alleen de handleiding had wel ietsie beter gekund, al helpt het jijbuis filmpje wel.
 
Heb gister de knoop doorgehakt en een Sena 10u in de helm gefrommelt. Was even werk maar je ziet er helemaal niks meer van, en dus ook geen extra windgeruis van een buitenboordkastje. Alleen de handleiding had wel ietsie beter gekund, al helpt het jijbuis filmpje wel.


Op welke helm heb je dit ingebouwd?
 
Op een Schuberth C3 pro. Alles zit vrijwel onzichtbaar weggemoffeld, en het setje bevalt tot nu toe prima. Alleen als je FM luistert moet je wel de RDS functie uitzetten, want die zuigt harder dan een Nilfisk ;)
 
Laatst bewerkt:
Vraagje , De sena s3 is dat een beetje een goed ding,als je verder niet veel eisen(geen radio e.d) hebt en geen kastje op de helm wil?alvast dank!
 
Vraagje , De sena s3 is dat een beetje een goed ding,als je verder niet veel eisen(geen radio e.d) hebt en geen kastje op de helm wil?alvast dank!

Ook erg nieuwsgierig naar! Twijfel tussen de 3s en de smh-5fm...Heb laatst met een oude scala rider gereden, en die irriteerde mij mateloos vwb windgeruis/gefluit. Toch is een fm-radiootje wel prettig denk ik, en is de smh-5fm niet zo bulky als die scala rider. De 3s is minimalistisch ten top en ziet er strak uit. De 10r is mooi, maar weer vele malen duurder. Wie heeft nog meer ervaringen?
 
Ook erg nieuwsgierig naar! Twijfel tussen de 3s en de smh-5fm...Heb laatst met een oude scala rider gereden, en die irriteerde mij mateloos vwb windgeruis/gefluit. Toch is een fm-radiootje wel prettig denk ik, en is de smh-5fm niet zo bulky als die scala rider. De 3s is minimalistisch ten top en ziet er strak uit. De 10r is mooi, maar weer vele malen duurder. Wie heeft nog meer ervaringen?

Juist dat minimalistische van de 3s ,radio dat hoeft mij echt niet ,motorgeluid it is *O* :t
 
Ook erg nieuwsgierig naar! Twijfel tussen de 3s en de smh-5fm...Heb laatst met een oude scala rider gereden, en die irriteerde mij mateloos vwb windgeruis/gefluit. Toch is een fm-radiootje wel prettig denk ik, en is de smh-5fm niet zo bulky als die scala rider. De 3s is minimalistisch ten top en ziet er strak uit. De 10r is mooi, maar weer vele malen duurder. Wie heeft nog meer ervaringen?

Eigelijk iedere set hoor je die aan de buitenzijde word bevestigd. Goede bevestiging zodat je geen kieren of terwijl fluit gaten krijgt scheelt enorm veel. Dus neem de tijd voor montage en vul kieren/gaten op!

Je zult een afweging moeten maken of je minder aan de buitenkant van je helm wilt hebben zo ja neem de 3s. Zo nee neem de smh5 die bediening overigens veel makkelijker tijdens het rijden dan die van de 3s.

De 10r is inderdaad mooi alleen veel storingen en roffels net als de smh10 en 20s! Sena forum staat er vol mee.... Overigens zijn er hier ook mensen op het forum die er geen last van hebben! Of ze herkennen het probleem niet of ze hebben misschien wel geluk, ik weet het niet! Ik had in elk geval pech met allemaal ;(

Nu geïnvesteerd in een Cardo packtalk! En dat is een goede investering geweest... Dus mocht je iets goeds zoeken kijk daar eens naar of naar een cardo smartpack! Ben je gelijk klaar voor de toekomst met dmc intercom! O-)
 
Heeft er iemand hier ervaring met de Interphone Cellularline Sport?
Ik heb wel wat terug gelezen in dit topic maar niet echt wat gevonden.
 
Ik ben ook aan het rondkijken voor de cellularline sport of tour versie, maar helaas zijn de reviews en ervaringen tot nu toe erg schaars.
 
Ik ga de Sena 3s maar bestellen ,de kritieken hier zijn zo lovend ;) dat ik t zelf maar ga proberen,resultaten volgen in t voorjaar 8-)
 
:P Al twijfel ik nog wel tussen die Interphone 1200 V8. Handig ding met afstandsbediening. Kan die puist met een draadje in mijn jaszak. Alleen het geluid van dat headsetje zal wel slecht zijn ben ik bang voor. Zien er het zelfde uit als bij de goedkopere sets. Maar daar kan je wel de speakertjes van vervangen. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan