Uit de oude doos gevonden; pixxies DEEL II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe mijn best.😎
Sloopkogel en Adriano [Broeders van mij] zijn hier ook vertegenwoordigd met mooie foto's. Blader maar eens terug naar het Uit de oude doos gevonden deel 1. Daar staan dozen vol van onze reizen. :Y
Dit plaatje vind ik zelf ook best gaaf. Daar heb ik er al verschillende poses van geüpload. Ergens bij de Mont-Blanck 1973. Hangt levensgroot bij ons in de kamer.
Ik heb vanaf het 1995 nog dozen vol, maar die zijn eigenlijk te nieuw voor dit topic en in kleur. Nog wel analoog, dat wel.

full
 
Laatst bewerkt:
Sloopkogel en Adriano [Broeders van mij] zijn hier ook vertegenwoordigd met mooie foto's. Blader maar eens terug naar het Uit de oude doos gevonden deel 1. Daar staan dozen vol van onze reizen. :Y
Dit plaatje vind ik zelf ook best gaaf. Daar heb ik er al verschillende poses van geüpload. Ergens bij de Mont-Blanck 1973. Hangt levensgroot bij ons in de kamer.
Ik heb vanaf het 1995 nog dozen vol, maar die zijn eigenlijk te nieuw voor dit topic en in kleur. Nog wel analoog, dat wel.

[afbeelding]

Erg gaaf :}
 
Op de Suzuki GS 750 ergens in Frankrijk 1977 ofzo. Kan zijn dat ik deze al eens gepost heb maar kon niet terug te vinden. :]
full
 
Veel Japanse viercylinders valt mij op.

Leuk die oude foto's.
Maar de Japanse 4 cilindertjes bleven gaan. Er rijden nog
hele clubs van rond van bijna een halve eeuw oud.
Hier ergens in de bergen van Spanje 1977.
full
 
Laatst bewerkt:
Jij had toch niet van die kachelpijpen onder je brommer zitten :?
Ja die heeft John surtees Baljuw mij aangeraden. Je weet wel die racer met die oogjes op z'n helm.
Uit de eerlijkste zaak uit Amsterdam. :}
Vanaf dat moment was mijn 100cc een vlammenwerper. _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik vond nog een oud prenteke van mijn 1e motorfietsje uit de jaren 60. Het is mijn Yamaha YL1 tweetakt twin. Hij ging wel 120 km/uur als alles meezat. Mijn broeders hadden op dat moment ook allebei zo'n fietsje :Y :Y .
Verstuurd via digital[afbeelding]
Hier alle drie met nog wat Honda's, tussenstop Terschelling opweg naar de TT 1969.
full

Die zonder kuip is de mijne.
full
 
Laatst bewerkt:
Die zelfde tijd zelfde locatie. Terschelling.
1969. Inclusief turbine kachelpijpen.
full
 
Laatst bewerkt:
Die zelfde tijd zelfde locatie. Terschelling.
1969. Inclusief turbine kachelpijpen.
[afbeelding]

1969 Terschelling, ik was er met drie vrienden op onze Puch maar omdat ik drie maal was betrapt met twee meisjes in de tent na 24.00 uur ben ik door de politie van het eiland gezet, en was mijn ANWB kampeerkaart in beslag genomen _O-
Kom nu nog jaarlijks op Terschelling,met mijn vaste meisje. -O-
In die tijd had je gescheiden camping's voor jongens en meiden,kom daar nu nog maar om.
Camping de Appelhof was dat. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan