quickshifter zx6-r 2008 met power commander 3 usb PROBLEEM

raf rider

Die hard MF'er
15 mrt 2006
380
3
halsteren
Hallo,

ik heb een probleem. Ik heb een kawasaki zx6-r uit 2008 voor op het circuit.

Wat bleek was dat er al een powercommander 3 usb in zat. Je raad het dus al, ik heb geen software of kabeltje of iets. Ook twijfel ik of hij juist zit aangesloten. Hij reageerd wel (ik zie de fuel ledjes lopen als ik gas geef enz).

Nou heb ik een quickshifter gekocht die geschikt zou moeten zijn voor dit type powercommander. Alleen op de quickshifter zit een witte stekker die in de power commander moet.
Alleen deze stekkerpoort is al bezet.
In de huidige situatie zitten er aan deze stekker die in de powercommander zit komen 2 draadjes uit.

1 rode en 1 zwarte. De zwarte is afgetaped :? (hier snap ik al helemaal niks van) en de rode zit met een stekkertje naar een kabeltje bij mijn injectoren ergens.

WAT MOET IK DOEN?????? Ik kan op internet niks vinden.
 
die witte stekker die er nu inzit mag je eruit doen

das een stekker om een 9v batterij aan te sluiten om de pwc van voeding te voorzien indien dit niet gaat met usb dus is enkel voor programmatie
 
Bedankt, daar heb ik iets aan. Inderdaad raar. Op de site van power commander staat wel dat de power commander 3 usb ook geschikt is voor dit model. Hij is uit 2008 trouwens al.
Maar wat ik nog wel raar vind: waarom is het rode draadje van deze stekker aangesloten op een draadje die helemaal richting het motorblok loopt?

Gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan