Schroefjes kopen

Erikvanveen

Rookie
3 apr 2013
28
0
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar twee verschillende 'schroeven', maar kan uit mijn werkplaatshandboek niet opmaken welke ik precies moet hebben, ook online zoeken heeft me weinig opgeleverd.

Het gaat om een Honda vf750s. Ik zoek de afmetingen en waar ik het eventueel kan kopen voor;

- Schroefjes op de remoliereservoirs op het stuur, die kleine die het plaatje op het bakje houden (twee op elke reservoir). Staat in het WPH als 'dekselbout' beschreven, geen afmetingen.

-Onluchtingsnippel die onder bij de koppeling op het blok zit. In het WPH staat alleen 'onluchtingnippel drukcilinder', maar als ik bijvoorbeeld op japparts kijk zijn er verschillende maten. Ik heb geen gereedschap om het op te meten, daarbij is hij behoorlijk versleten.

Weet iemand toevallig welke ik nodig heb?

Erik
 
Honda Motorcycle Parts, Kawasaki, Suzuki and Yamaha Motorcycle Parts - ATV, Classic Bike, Dirt Bike Parts

denk er wel om dat originele schroeven, bouten en moeren erg duur zijn.
afmetingen staan er nooit bij, als je de juiste bout op het plaatje hebt dan komt het vanzelf goed.
en anders schroef je de huidige boutjes even los.

Bij Kawasaki staan de maken er vaak wel bij :) kei hendig.

Ah... en bij honda ook gewoon zie ik op Cmsnl.nl....
Zoals die van het dekseltje van de remolie:
(flat 4X12, das een plat koppie, schuin onderkantje, te koop bij de meeste bouwmarkten of anders de ijzerwaren speciaal zaak of bijvoorbeeld ook Conrad).

SCREW,FLAT,4X12, fits VFR750F 1991 (M) ENGLAND - order at CMSNL

Het nippeltje,ik denk dat je dat bedoeld:
SCREW,BLEEDER, fits VFR750F 1991 (M) ENGLAND - order at CMSNL
 
Terug
Bovenaan Onderaan