Het Grote SV650S 99-02 Topic deel 16 The Summer edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien ga ik voor Pilot Power 3

5.jpg
 
dbkiller uit de laser uitlaat gehaald.

motor rijdt nu soepeler alsoft ie meer ademruimte heeft :o

nog geen moment gehad dat het echt ging bokken bij zeer lage toeren.

arme buuren... en een zeer irritante gepiep is weg :} ... kwam door de dbkiller lol.
 
je reed MET db-killer? :P
Ik rijd ALTIJD zonder :X (niet tijdens TT of BSB)
Heb hem echter wel altijd bij me, voor het geval dat :Y

Klinkt nu ook een stuk mooier zeker O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn db-killer er nog nooit in gehad. Ik heb één keer geprobeerd om de killer erin te doen, maar toen faalde ik :')
 
je reed MET db-killer? :P
Ik rijd ALTIJD zonder :X (niet tijdens TT of BSB)
Heb hem echter wel altijd bij me, voor het geval dat :Y

Klinkt nu ook een stuk mooier zeker O-)

nu klappen ze ook mooier en zie in de file dat ze me beter HOREN aankomen *D

gevoelsmatig trek ik nu sneller op en op snelheid reageert het ook duidelijker op gasbewegingen

jongens.. 25kw + DB killer = nicht gud. effectief vermoord je de vermogen van je motor.

inlaat en uitlaat wordt begrenst
=
zuigen met een ritje en poepen uit een trechter _O-
 
Heeft iemand ervaring met een Zero Gravity Touring ruitje?

Ik heb met een originele en een MRA ruitje dat de luchtstroom (vanaf ~110km/h) precies op m'n schouders komt, hierdoor tegen de onderkant van m'n helm blaast en zo een enorme herrie maakt (Schubert C3 en oordoppen). Die MRA maakt de luchtstroom alleen maar (nog) turbulenter.
Zonder ruitje is het stukken stiller, maar dat staat zo lelijk en een beetje minder wind op de borst zou ook niet verkeerd zijn. Dus als de luchtstroom iets hoger komt zou dat een hoop schelen denk ik.
 
Heeft iemand ervaring met een Zero Gravity Touring ruitje?

Ik heb met een originele en een MRA ruitje dat de luchtstroom (vanaf ~110km/h) precies op m'n schouders komt, hierdoor tegen de onderkant van m'n helm blaast en zo een enorme herrie maakt (Schubert C3 en oordoppen). Die MRA maakt de luchtstroom alleen maar (nog) turbulenter.
Zonder ruitje is het stukken stiller, maar dat staat zo lelijk en een beetje minder wind op de borst zou ook niet verkeerd zijn. Dus als de luchtstroom iets hoger komt zou dat een hoop schelen denk ik.


zelfde geval hier, mra en oem ruit. van beide komt het turbelente lucht precies op oorhoogte.

buble windscherm? DE oplossing?
 
Ik zie in de OP dat jij een DB ruitje hebt. Hoe bevalt dat?

ik ben 183cm lang.

met mijn huidige ruit en normale rij huiding is er wel een verbetering ten opzichte van de OEM scherm, maar met mijn zithouding op de SV en de DB ruit verplaats je de luchtstroom iets hoger. in mijn geval net rond mijn helmvizier en dus rond mijn gehoor. dit is pas duidelijk merkbaar @ 110kmh+. beetje naar achteren verschuiven om uit de turbulentie te zitten is wat ik meestal doe om mijn gehoor wat rust te geven(ook oordopjes aanwezig).

als ik oncomfortable rechtop zit, zit ik uit de frontale windstroom en is jhet inprincipe 'ok', te doen, maar langer dan 2 minuten rechtop zitten is niet fijn tijdens het rijden.

enige oplossing zou kunnen zijn om een tour scherm te kopen met een vreemde hoek aan de bovenkant van het scherm a la onderstaande afbeelding (sv 03+)
SV650ST_1.jpg



heb een ZG Dubble bubble scherm. voor de geintresserde ofc.
http://www.zerogravity-racing.com/product_page.php?pn=156#
 
Laatst bewerkt:
ik heb weer bijna 6k km erop zitten. dus het is bijna tijd voor een OLIE-wissel

enig idee of champion (louis.de) olie filters prima zijn? heb geen behoefte voor een k&N filter omdat mn moter toch begrenst is.

qua olie.
motul? castrol? 10w40 of zelfs eksjion olie?


naast dat heb ik een oliepan nodig... zoniet ga ik zelf wat fabriceren
 
ik heb weer bijna 6k km erop zitten. dus het is bijna tijd voor een OLIE-wissel

enig idee of champion (louis.de) olie filters prima zijn? heb geen behoefte voor een k&N filter omdat mn moter toch begrenst is.

qua olie.
motul? castrol? 10w40 of zelfs eksjion olie?


naast dat heb ik een oliepan nodig... zoniet ga ik zelf wat fabriceren

Ik heb een paar weken geleden voor de tweede wissel een champion filter erin zitten, ik heb geen klachten. Maar daar kan dan ook vast weinig mis mee zijn.. Ik gebruik olie van Procycle, huismerk Louis/Motozoom volgens mij. Ook geen klachten over :)

Ik gebruik een vierkante afwasbak om de olie op te vangen, werkt perfect! Kost een paar euro bij de action oid.
 
prima.. even ook meteen een trechter scoren bij de eksjion en verwisselen de vloeistof :o

maar eerst bestellen :/ waarom zijn die dingen ook niet gratis... :Z
 
misschien heb ik geeneens een oliefilter nodig.... dealer die een kleine buurt had gedaan heeft misschien zelf een nieuwe filter geplaatst. alleen ben ik het factuur kwijt.. uh... morgen even langs om na te vragen en meteen opnieuw uit te laten printen voor de documentatie :D
 
Ik heb de zijkant uit een simpel 5L kan gesneden. Werkt perfect als opvangbak, en als je de dop eraf haalt kun je het gemakkelijk in een ander vat gieten.
ruitensproeier-antivries-5-liter.png
 
Ik stond al niet meer in de OP, maar ik heb maandag mijn SV verkocht (aan een MF'er). Misschien dat ik 'm hier nog eens terug zie.

Geniet van jullie SV'tjes!
 
Ik kan hem wel weg doen, maar dan moet er wel direct iets anders leuks voor in de plaats komen :P

Was m'n 1e motor dus ja deed wel even zeer. Maar ik heb er de laatste weken gewoon niet mee gereden, alleen maar op de GSXR van mijn vriend en dan merkte ik wel wat ik miste bij de SV. Verder kwam de GSXR die ik nu heb wel vrij snel op m'n pad, had het niet verwacht.
 
Hallo,

De verlichtig van mijn toerenteller is deels uitgevallen. Tot de 5000 toeren zie je hem nog verlicht. Is dit makkelijk op te lossen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan