Het Grote SV650S 99-02 Topic deel 16 The Summer edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb al flink gegoogled, maar kan niet veel vinden.
Wie heeft er een paar mooie wallpapers van de 1st gen sv650s liefst in het blauw of grijswaarden.
 
heb ook bijna alles gedaan om een zo helder mogelijk geluid te kunnen opnemen zonder windruis.

als ik het nu zo hoor.. ben ik gewoon dom geweest om het niet te kunnen bedenken dat het de ketting kon zijn O-)
Kan natuurlijk best zijn dat je ketting meer geluid maakt dan de bedoeling is, of dat er een lager aan het einde van z'n leven zit. Maar als je er verder (dus buiten de camerabeelden) niks van merkt/ziet/voelt zou ik me er niet druk over maken.
 
Hmmm na een verpestte accu door een falende spanningsregelaar het zootje vervangen, spanningsregelaar van een cbr, de welbekende FH008 :) Echter nu wil het zooitje weer niet starten... zou het zooitje ook de cdi door hebben kunnen laten branden?

Zo ja, heeft er iemand toevallig even een keer 1 minuut een cdi te leen in de ruil voor een bakkie pleur? :+
 
De CDI is onderdeel van je ontsteking, en die heeft een gen1 ook. En die kan best stuk gaan als 'ie een te hoge spanning voor z'n kiezen krijgt.

Maar even kijken of de bougies nog vonken lijkt me dan de 1e stap.
 
Vanmiddag ritje gereden, zodra ik thuis kom motor op bok en even ketting in sprayen. Ik haal de motor weer van de bok af, contact aan, druk op de startknop: hoor alleen 'klik'. Contact uit en weer aan, alle lampjes blijven uit.
Dus ik denk, de accu er maar even uit halen en aan de lader hangen en dan morgen kijken of ie het wel weer doet. Ik haal het zadel eraf, trek ik vervolgens zo die pluspool los zonder schroevendraaier. Het moertje waar dat schroefje in hoort te zitten is verdwenen en de pluspool hing dus los :') :')

Het is 7-8 maanden geleden toen ik voor het laatst het zadel eraf had en ik heb er +/- 6k km meegereden sinds toen, beetje apart dat hij nu opeens besloot los te gaan. Gelukkig was ik thuis en niet ergens in the middle of nowhere zonder gereedschap :+
 
De CDI is onderdeel van je ontsteking, en die heeft een gen1 ook. En die kan best stuk gaan als 'ie een te hoge spanning voor z'n kiezen krijgt.

Maar even kijken of de bougies nog vonken lijkt me dan de 1e stap.

:^

Maar idd, even kijken of de bougies nog vonken. Kunnen deze jongens ook door een te hoge spanning de geest geven? Dan neem ik de oude voor de zekerheid namelijk ff mee :+
 
uit ervaring ; bekijk je hoofdzekering .
succes

Ai, zal ik doen maar dan zou het zooitje toch niet rond moeten gaan bij het indrukken van de startknop?

Startmotor gaat rond als een tiet, maar motor slaat totaal niet aan... ook met aanlopen niet. Dus was mijn gedachte een vonkprobleem...
 
Oh, had ik niet gelezen. Mijn oude sr leverde meer dan 24 volt, en cdi was nog heel.
Maar misschien heb jij pech ?
Succes met zoeken.
 
hier ook maar even spammen;
in de aanbieding een setje wielen met schijven ( antaciet grijs )200 euro
en een middenbok 50 euro
beide voor het oude type sv
stuur maar een pb'tje bij interesse.
 
Mja wss pech. Bougies vonken niet dus mag even opzoek naar een andere cdi.

Liever sluit ik even uit wat het wel is voordat ik een nieuwe cdi aan ga schaffen. Heeft er iemand toevallig een middagje de sv niet nodig, zodat ik jouw cdi even aan kan sluiten op mijn sv om te kijken of de cdi het probleem is?

Oftwel zou iemand van hier zijn cdi even beschikbaar willen stellen om mij te helpen troubleshooten?
 
Laatst bewerkt:
Mja wss pech. Bougies vonken niet dus mag even opzoek naar een andere cdi.

Liever sluit ik even uit wat het wel is voordat ik een nieuwe cdi aan ga schaffen. Heeft er iemand toevallig een middagje de sv niet nodig, zodat ik jouw cdi even aan kan sluiten op mijn sv om te kijken of de cdi het probleem is?

Oftwel zou iemand van hier zijn cdi even beschikbaar willen stellen om mij te helpen troubleshooten?

Ik kan je mijn CDI wel even lenen om het probleem uit te sluiten. Pb me maar even, anders een smsje of apje als je mn telefoonnummer nog hebt.
 
IMG_9004.JPG
 
Het jaargetijde is er nu niet naar om hem te verkopen,
Ik denk dat hij binnen no time wordt verkocht als het weer lente begint te worden (ergens in maart)
Dat is helaas wel erg lang wachten '(
Wel zonde dat je hem weg doet, blijft een prachtig ding!
 
Weet iemand of het moeilijk of makkelijk is om de verlichting van de tellers te vervangen?
Ik heb namelijk geen licht meer tot 100 km/u.
niet dat dit heel erg is, want ik rij bijna toch niet in het donker.

En als ik hem vervang, dan zou ik alles vervangen (andere kleur erop gooien :Y )

EDIT:
Laat maar, heb het al gevonden *O*
Misschien iets voor in de OP? O-)
bluepoof bikes - suzuki sv650s dashboard light replacement


EDIT2:

Staat er al in B|
 
Laatst bewerkt:
Het jaargetijde is er nu niet naar om hem te verkopen,
Ik denk dat hij binnen no time wordt verkocht als het weer lente begint te worden (ergens in maart)
Dat is helaas wel erg lang wachten '(
Wel zonde dat je hem weg doet, blijft een prachtig ding!

SV heeft een nieuwe eigenaar :)

Was ook bekend binnen MF, dus wellicht binnenkort nieuwe kroost in het topic *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan