Motor garage omgeving Zevenhuizen/Capelle ad IJssel

bummavet

MF'er
11 jul 2013
51
0
Is er iemand die nog een goed en betrouwbaar adres weet voor een motor/onderhoud garage in de omgeving van Zevenhuizen/Nieuwerkerk ad IJssel en/of Capelle ad IJssel?

Ik moet mijn voorband laten vervangen, dus vandaar dat ik op zoek ben naar een betrouwbaar adres zo dicht mogelijk bij mijn huis adres.. :?

Alle ideeën zijn welkom!?!?
 
Ron v/d Plaats is soms een beetje nors maar op zich wel okay.
Ik ga voor mijn banden altijd naar www.motorbandenquickservice.nl in Bleiswijk, is krap 10 minuutjes vanaf zevenhuizen.
ff van te voren mailen/bellen wat je wilt en dan 's-avonds langs rijden, aardige gast en goede banden voor nette prijzen !
 
Ik heb idd maandag afspraak gemaakt en ben 's middag gelijk langs motorbandenquickservice in Bleiswijk gereden.
half uurtje later zat er een nieuwe Bridgestone T30 110/70R17 op! *D

Kosten me alles bij elkaar 154 euries, maar ik kan weer ff vooruit :]

Nog bedankt voor de tip!
 
Ik heb idd maandag afspraak gemaakt en ben 's middag gelijk langs motorbandenquickservice in Bleiswijk gereden.
half uurtje later zat er een nieuwe Bridgestone T30 110/70R17 op! *D

Kosten me alles bij elkaar 154 euries, maar ik kan weer ff vooruit :]

Nog bedankt voor de tip!

Graag gedaan en de prijs is inclusief de-/montage best netjes toch :?, daar heb je bij een Motoport nog niet eens de band zelf voor..
Ik trek meest zelf mijn wielen eruit en gooi ze in de auto, scheelt weer een paar tienen en geeft gelijk de mogelijkheid alles weer eens wat beter schoon te maken/te inspecteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan