Hittebestendige kit losmaken?

yorrr

MF'er
9 mrt 2011
99
0
Mf'ers

Ik heb een jaar geleden 3 carbon beschermdeksels op verschillende delen van mij blok geplakt. Dit heb ik op aanbevelen van de verkoper gedaan met hittebestendige kit.

Weet iemand misschien hoe ik dit nu weer loskrijg? :-p
 
Mf'ers

Ik heb een jaar geleden 3 carbon beschermdeksels op verschillende delen van mij blok geplakt. Dit heb ik op aanbevelen van de verkoper gedaan met hittebestendige kit.

Weet iemand misschien hoe ik dit nu weer loskrijg? :-p

Proberen dun ijzerdraad erachter te krijgen en dan snijden in zagende beweging.Helaas heb ik ze er bij mij af moeten slopen,met een tang in stukken eraf getrokken.
 
Laatst bewerkt:
die deksel krijg je geen draadje achter, lijkt me. Bij mijn 03 zx6r iig niet. Ik heb er een afgehaald met een parket aanslagijzer. De deksel was wel beschadigd, dat was de reden van demontage, dus ik hoefde niet erg voorzichtig te zijn. Overigens zat er niet mega veel kit op en de gebruikte kit was zuurvrije silliconenkit. Demontage ging dus redelijk, maar niet helemaal schadevrij.

Een-legsetje-voor-parket-of-laminaat-300x242.jpg


Je zou ook kunnen proberen om een hefboom ergens op te zetten en zo de cover van je blok te wippen. Dan kun je constant druk uitoefenen, misschien dat de kit uiteindelijk inscheurt? Bij een stootbelasting zal dat minder snel gebeuren.

Ik heb wel eens gelezen dat er soms eerst (duct?)tape op de blokdeksels geplakt wordt, waar vervolgens de cover op gekit wordt.... Hoe dat gaat en hoe dat zich houdt weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan