Welke mooie brik heb jij gespot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
.
full
 
En als het echte heatwrap is, kan je er met lopende motor tegenaan komen zonder dat je je verbrandt.
 
_O- nu ben ik in 46 jaar motorrijden werkelijk nog nooit tegen mijn uitlaatbochten aangelopen.
Ik heb het idee dat men Mad Max eens heeft gezien en het stoer vindt staan :Z maar ook dat zie ik niet,maar ieder zijn ding natuurlijk.
Foei lelijk in mijn ogen.
 
Hahahaha helaas weten ze niet dat het juist het omgekeerde is, je kunt minder warmte kwijt dus minder vermogen! OK het zal geen tientallen %'n zijn.......

Niet dus: pure natuurkunde.
Hete gassen stromen beter dan koude(re), dus heat-wrapping houdt de warmte vast.
Betere flow, dus betere spoeling.
Maar ik geef je gelijk: dit zal slechts enkel procenten zijn, in de racerij veel interessanter dan op straat..
 
Val beugels ook niet zo mijn ding, maar op mijn CBXen had ik ze toch wel, alleen al dom omvallen zou flink wat schade kunnen toebrengen.

full


Maar ik haalde ze er ook wel periodes af omdat het wel mooier staat........1978 Gardameer.
Door de jaren heen foto verkleurd en moeilijk te zien of ze er hier nu wel of niet op zaten?
Maar bij ff omvallen is het blok toch wel kwetsbaar.
In Italie is parkeren opp asfalt altijd riskant, ik heb anderen er wel doorheen gezakt gezien en op zijn kant zien liggen. Dat wil je niet en al helemaal niet met dit erg brede blok.

Maar ik realiseer mij dat dit topic gaat over wat heb jij gespot,en door mij krijgt het nu een heel andere wending.
Excuus aan de bedenker van het topic. :W
 
Laatst bewerkt:
Vorige maal bij Maximus kwam de "buurman" ook langs op een heel leuke motor:


Vorige week op de parkeerplaats voor het publiek bij de HMV klassiekerraces in Nieuwerkerk a/d IJssel:

Allebei schitterende klassieker waar mee wordt gereden!
 
full

Llandovery, Wales, onderweg naar Fishguard en de ferry naar Rosslare, Ierland.
(gespot, dus niet zelf hierop onderweg)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan