25kw begrenzings set opboren?

Desmosil

Die hard MF'er
5 apr 2012
558
0
Groningen
Hallo,

Ik zou graag wat meer vermogen willen halen uit mijn 25kw duc monster 600, er zitten momenteel 25kw ringen in de cilinder inlaten. Aangezien ik 35 kw mag dacht ik laat ik de doorgang wat ruimer maken. dan opnieuw testbank ritje enz enz..
Maar de ringen zijn van rvs, en er zit een driehoekige doorgang in. Ik neem aan dat ik dat niet gemakkelijk kan uitvijlen ofzo. Heeft iemand een suggestie hoe dit te doen of in de buurt van groningen die het kan doen?
Bij voorbaat dank,

Silvijn Steffens.
 
Ik zou die beperking er helemaal uithalen, of netjes op 35Kw laten keuren. ALs je gaat vijlen ben je toch al illegaal bezig, er staat namelijk 25Kw op je kenteken. Een motor met 35Kw op kenteken kan je straks ook weer beter verkopen, naar 25Kw is namelijk over 2 jaar geen vraag meer.
Ik zou een 35Kw setje plaatsen en even om laten keuren. :Y

Ik zie net dat een 600 39 Kw is, die 4Kw is zo weg.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou die beperking er helemaal uithalen, of netjes op 35Kw laten keuren. ALs je gaat vijlen ben je toch al illegaal bezig, er staat namelijk 25Kw op je kenteken. Een motor met 35Kw op kenteken kan je straks ook weer beter verkopen, naar 25Kw is namelijk over 2 jaar geen vraag meer.
Ik zou een 35Kw setje plaatsen en even om laten keuren. :Y

Ik zie net dat een 600 39 Kw is, die 4Kw is zo weg.

helaas kan ik nergens zo'n 35kw setje vinden, en laten doen bij een dealer kost rond de 3 a 4 honderd euro, vind ik een beetje zonde geld...
Maar verwacht je dat hij nu zonder begrenzing 35kw is?
Dat die 4kw door de tijd verdwenen is zegmaar? De km stand is nog wel erg laag (15k) al weet ik niet of blok slijtage de verloren kw's verklaard
 
Ik zou niet durven beweren dat hij nu 35Kw is. Italianen kunnen wel overdrijven, maar 10% is wel heel veel.
Je zou hem natuurlijk voor de grap eens op een bank kunnen zetten. Zonder beperking natuurlijk.
Ik kom op Ebay.de veel 35 kw Drosselsatze tegen met een Tüv verklaring. Dan krijg je een certificaat op je framenummer dat verklaard dat jouw motor nu 35Kw is. Dat moet je wel met je verzekeraar overleggen, je moet weten dat zij akkoord zijn met deze constructie. Je kunt dan natuurlijk ook met deze verklaring en ingebouwde 35 kw Drosselsatz langs de RDW rijden, herkeuren zal geen probleem meer zijn. Die setjes kosten ongeveer 110-120 Euro.
 
Ik zou niet durven beweren dat hij nu 35Kw is. Italianen kunnen wel overdrijven, maar 10% is wel heel veel.
Je zou hem natuurlijk voor de grap eens op een bank kunnen zetten. Zonder beperking natuurlijk.
Ik kom op Ebay.de veel 35 kw Drosselsatze tegen met een Tüv verklaring. Dan krijg je een certificaat op je framenummer dat verklaard dat jouw motor nu 35Kw is. Dat moet je wel met je verzekeraar overleggen, je moet weten dat zij akkoord zijn met deze constructie. Je kunt dan natuurlijk ook met deze verklaring en ingebouwde 35 kw Drosselsatz langs de RDW rijden, herkeuren zal geen probleem meer zijn. Die setjes kosten ongeveer 110-120 Euro.

door de verzekering wordt het geaccepteerd, maar door de politie niet. Dus herkeuren is wel een must. ( al zit je wel te laag met aangegeven vermogen.
 
Of je laat hem gewoon op het gas begrenzen en laat hem dan herkeuren naar 35kW. Je motor heeft standaard minder dan 70kW dus dat is volgens mij dan geen enkel probleem. Kost je geen 100 euro voor een setje.
 
Of... je haalt bij 1 cilinder de ring weg en bij de ander laat je deze zitten. :P
Cilinder zonder ring opnieuw af laten stellen en hoppa 35 kw :) (of zoiets O-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan