Laadprobleem Magna

cambuur

Rookie
18 jul 2013
1
0
Leeuwarden
Heb een Honda Magna 750,
heb er de volgende probleem mee hij laat de accu niet meer goed op, heb er een nieuwe accu in gezet en goed op geladen maar als ik een accu pool los haal gaat mijn motor niet meer goed lopen toeren teller gaat steeds uit slaan naar hogere toeren,en ik meet ook geen 12 volt op mijn meter kan iemand ook vertellen wat de oorzaak kan zijn
 
Heb een Honda Magna 750,
heb er de volgende probleem mee hij laat de accu niet meer goed op, heb er een nieuwe accu in gezet en goed op geladen maar als ik een accu pool los haal gaat mijn motor niet meer goed lopen toeren
Da's vrij normaal, de meeste motoren kunnen niet (fatsoenlijk) lopen zonder aangesloten accu.
teller gaat steeds uit slaan naar hogere toeren,en ik meet ook geen 12 volt op mijn meter kan iemand ook vertellen wat de oorzaak kan zijn
Hoe heb je gemeten? met de accu aangesloten? Zo niet, eerst aansluiten en dan hier posten wat je meet bij zowel stationair en ca. 3000 toeren.
 
Waarschijnlijk is de gelijkrichter/spanningsregelaar overleden, of misschien de dynamo.
Inderdaad eerst even de Howto.

Met een kapotte accu loopt een magna beroert, dus met een niet aangesloten accu helemaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan