stekkertjes

mark-k

MF veteraan
17 jul 2009
4.666
577
Hallo,

i ben momenteel mijn motor aan het verbouwen en ook de verlichting moet eraan geloven. Nu zit ik alleen met het probleem dat ik niet in mijn kabelboom wil gaan knippen en ik dus een paar stekkertjes nodig heb om de koplamp aan te sluiten. Ik heb alleen geen flauw idee hoe deze heten en waar ik ze kan vinden.

2pins:
2hcgf40.jpg


4pins (3 gebruikt):
126g009.jpg


Ik moet dus exact deze stekkers hebben, niet de contrastekkers. Als iemand weet hoe ze heten of waar ik ze kan vinden hoor ik het graag :)

(De 3 pins wordt bij mijn Aprilia Falco gebruikt voor het normale en groot licht, de 2 pins voor het stadslicht. Als iemand trouwens weet of het stadslicht aanblijft met normaal/groot licht bij een Falco hoor ik het ook graag ;) )
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen zin om in mijn originele kabelboom en koplamp te gaan knippen ;)

Ik heb bij de ombouw van mijn CBR naar "Streetlegalracer" een verloopje gemaakt van de originele stekker naar een Conrad stekkerverbinding, dus de originele bedrading doorgeknipt tussen de laatste stekker en de lampfitting !, deze "modificatie" is altijd weer snel en netjes te fixen/ongedaan te maken met een soldeerbout en wat krimpkous !
Zowel aan de originele koplampen als ook aan de spotjes in mijn racekuip heb ik daarna de Conrad contrastekkers gesoldeerd, als ik de motor terug wil bouwen naar standaard koplampen kan ik deze dus ook zo inpluggen en zit er alleen een extra (betrouwbare) stekkerverbinding met een paar cm extra draad tussen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan