MF 't Gooi Nummer 141 > Zomer is begonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, vannacht had ik ook een hoop lol van de schijtkat van de buren. Bij ons binnengelopen (en vermoed bij de buren naar buiten) via (open) raam van de slaapkamer, over de doorlopende vensterbank op de 1e. Hop, wet pussy (kom water staat standaard klaar ivm territoriumdrift van de vele katten momenteel en bijbehorend gejank, vooral 's nachts)

Ter verduidelijking: De buren wonen er nu 2 weken; denk dat ze de boel aan het verkennen zijn.

Busreis? Liever niet, maar ik slaap overal dus ook in de bus. Daarbij, 8 uur vliegen is niet veel beter dan 8 uur busreis ("eten" en entertainment uitgezonderd, maar dat laatste neem ik meestal toch zelf mee).
 
Laatst bewerkt:
'Allo!!! :W

Weekeindje naar de vliegbasis Fairford in Engeland geweest waar de Royal International Air Tattoo werd gehouden. Een paar vrienden hadden voorgesteld om een georganiseerde busreis daar naartoe te boeken. Nooit meer.......

Zaterdagavond om 18:00 opgestapt bij AC De Meern, daarna moesten we nog opstappers meenemen in Utrecht Centrum, Breda, Antwerpen en Gent. Toen door naar Calais en daar om 01:30 de boot genomen naar Dover. Geprobeerd in de bus wat te slapen met nog een stopje om plm. 05:00 plaatselijke tijd om een kop koffie en een broodje te pakken bij een tankstation/wegrestaurant.

Uiteindelijk waren we zondagmorgen rond 07:00 bij Fairford waar we de bus uitgedonderd werden om de hele dag van de vliegshow en de tentoongestelde vliegtuigen te genieten. Twaalf uur later, om 19:00 dus, zou de bus ons naar het hotel brengen. Het viel me nog niets tegen hoe ik de dag ben doorgekomen na 2 uur hazeslaapje in de bus! Ik heb zelfs van de show genoten!

En inderdaad; om 19:00 werden we weer opgehaald, iedereen was moe, stijf en hongerig. Dus -de wet tot behoud van ellende- kon de chauffeur het hotel niet vinden... Na een aantal keer heen en weer rijden (waarbij we met zijn allen natuurlijk vrolijk om het hardst riepen voor de hoeveelste keer we nou weer langs autodealer X reden) toch het hotel gevonden. Om 21:00 aan de maaltijd, om 23:15 in coma ingestort op bed...

...En maandagmorgen om 05:15 er weer uit! We moeten vandaag weer foto's maken! Ontbijtpakketje mee en hoppa weer naar het vliegveld. Om 07:30 ging de poort open en konden we de vliegtuigen van de show en de tentoonstelling fotograferen toen ze opstegen om weer naar hun thuisbases terug te keren.

Om 16:00 de bus weer in, in Dover een half uurtje om een Burger King-ding te scoren en de boot weer op. Verder de busreis in omgekeerde volgorde van de heenreis. Mensen droppen in Gent, Antwerpen, Breda, Utrecht Centrum en toen eindelijk vrijgelaten in De Meern om 05:00...

Daarna met barstende koppijn naar huis en twee dagen voor dood in/op/rond mijn bed gebivakkeerd.... En nu weer lekker nachtdienst! *D

Nu nog de tijd zien te vinden om het kaf van het koren te scheiden met betrekking tot de 3600 foto's die ik heb gemaakt...

Mooi dat de show geslaagd was, jammer van de busreis.

Onze kistjes nog zien staan?
 
Zo, vandaag lekker geprutst met een pot teer en een paal.
Pot 1 zat vooral op mijn terras, laminaat, gordijnen en picknicktafel...
Pot 2 uiteindelijk wel op de paal gekregen en dan kan ie morgen daadwerkelijk de grond in. Hopelijk daarna ook de hangmat er aan :)

Night night
 
Mooi dat de show geslaagd was, jammer van de busreis.

Onze kistjes nog zien staan?

:Y J-002 feestkist van 323 en J-062(?) line-bird van 322. Mooi!

Hebben ze op Leeuwarden trouwens zo'n fotogallerij van voorgaande basiscommandanten? Als die er is moet je eens kijken wie er staat bij de periode 1970-1972. Kon weleens iemand zijn die ik heel goed ken... Iets als (vml) Kol. G.R. "Jerry" Bosch.... *D
 
Mogguh

Poging 2 tot slapen gelukt basterd?

Lekker weer op t water! Ben zelf niet zo'n waterrat, maar met dit weer ga je dan toch twijfelen...

Kort nachtje, maar we zijn er weer.
En jep, als ie straks hangt, is alles weer goed. Egenlijk is t nu al oke. Kan er niet echt boos om zijn, soms heb je ff pech. Ik schijnbaar wat vaker, maar ach :+
Kheb begrepen dat ik met diesel waarschijnlijk eenvoudig de teer van de tegels kan halen. Dus heb meteen een jerrycan gehaald.

Straks eerst de sportschool in, dan de appie, door naar de kapper en daarna als een malle een kuil graven :)

Maar nu eerst koffie :P :Z
 
Zo, vandaag lekker geprutst met een pot teer en een paal.
Pot 1 zat vooral op mijn terras, laminaat, gordijnen en picknicktafel...
Pot 2 uiteindelijk wel op de paal gekregen en dan kan ie morgen daadwerkelijk de grond in. Hopelijk daarna ook de hangmat er aan :)

Night night
Buurman en Buurman taferelen? _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan