MF 't Gooi Nummer 141 > Zomer is begonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
nichterig is het pas als je een zelfgemaakte salade eet met komkommer, tomaat, noten en zalm :+
O, dat heb ik vanavond gegeten, behalve de komkommer dan. En in de plaats van komkommer een paar sappige perziken, uiteraard vergezeld van een goed glas rooie wijn (of drie of zoiets).

Perziken en nectarines zijn dit jaar trouwens niet aan te slepen, erg lekker :Y

Vandaag mijn laatste werkdag vandaag bij m'n werkgever, en voor het laatst heen en weer gereden (en dan moet net vandaag er een gigantische file staan vanwege een gekantelde vrachtwagen, zelfs met de brommert kon ik er amper tussendoor :( )

Nu een maandje even lekker niets (alhoewel mijn vriendin nog ergens een lange lijst met werkzaamheden heeft die ze momenteel even niet kan vinden O-) )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Tygo.......

3_jaar_ej_1609_2.1.jpg


... gefeliciteerd namens divisie Noord. *D
 
Over eencelligen gesproken ..

Eens! Alleen gezien de positie van de boot en het aantal 1 celligen denk ik dat ze bewust voor hun eigen veiligheid de boel niet willen laten escaleren....
En zo ondermijn je je eigen gezag. Gelukkig zijn ze zo slim om de eigen strafbare feiten op video vast te leggen; scheelt weer in de eventuele dossiervorming.

_O-
 
Laatst bewerkt:
Baby in auto :o Djiez :(

Tuig
full


Fox wil gewoon horen dat hij een flinke paal heeft :')

Chinees :9

Vanochtend was het best te doen buiten, lekker in de tuin wat gewerkt. Daarna was ik zo slim ( :N ) om te gaan hardlopen naar Baarn.. Ik was nog maar net weg of het zonnetje kwam door. Ik wilde me niet laten kennen, dus liep stug door |( Na 7,7 km was ik echt op en heb ik gebeld om me op te laten halen; die laatste twee km zag ik niet meer zitten :') Volgende keer weer gewoon om 23 uur lopen :Y
 
Over eencelligen gesproken ..En zo ondermijn je je eigen gezag. Gelukkig zijn ze zo slim om de eigen strafbare feiten op video vast te leggen; scheelt weer in de eventuele dossiervorming._O-
Dit ziet er wel heel knullig uit, maar op dat moment is je eigen veiligheid het belangrijkst. Zodra er 1 met bakstenen gaat gooien zou ik meer verwachten. Verder kan je op dat moment vanuit je boot weinig doen?

Vervolgens 4 auto's die kant op sturen en zelf even terug komen om de relschoppers aan te wijzen lijkt me dan wel weer een optie.
 
Baby in auto :o Djiez :(

Tuig [afbeelding]

Fox wil gewoon horen dat hij een flinke paal heeft :')

Chinees :9

Vanochtend was het best te doen buiten, lekker in de tuin wat gewerkt. Daarna was ik zo slim ( :N ) om te gaan hardlopen naar Baarn.. Ik was nog maar net weg of het zonnetje kwam door. Ik wilde me niet laten kennen, dus liep stug door |( Na 7,7 km was ik echt op en heb ik gebeld om me op te laten halen; die laatste twee km zag ik niet meer zitten :') Volgende keer weer gewoon om 23 uur lopen :Y
:} Voor je inzet ;)
 
Dit ziet er wel heel knullig uit, maar op dat moment is je eigen veiligheid het belangrijkst. Zodra er 1 met bakstenen gaat gooien zou ik meer verwachten. Verder kan je op dat moment vanuit je boot weinig doen?

Vervolgens 4 auto's die kant op sturen en zelf even terug komen om de relschoppers aan te wijzen lijkt me dan wel weer een optie.
Ben ik gek als ik een wapen zou pakken en de eerst volgende die gooit in z'n poot schiet?
 
Nee, maar daarom zit jij ook niet bij de politie, en als je erbij zou zitten, is dat voor niet al te lang dan :')
 
:/ dat vrees ik ook ja.

Maar met bakstenen op zo'n boot gooien zie ik als heftig zat :Y
 
Thanks dears :j Uitwandelen kon, maar ik was inmiddels te chagrijnig geworden dat het me niet lukte :+ Volgende keer ook maar wat water meenemen, dat vergeet ik wel vaker :')
 
Laatst bewerkt:
Ben ik gek als ik een wapen zou pakken en de eerst volgende die gooit in z'n poot schiet?
Vanaf een boot op een grote groep schieten? Grote kans dat dat niet helemaal lekker loopt.

Ben het met je eens dat je dit tuig hard moet aanpakken en dat dit optreden weinig autoriteit uitstraalt, maar om gelijk te schieten :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan