km teller defect rf600r

Dvis

MF veteraan
6 mei 2013
1.712
2
Leeuwarden
heey hallo,,

sinds dat ik mijn voorband heb verwisseld doet mijn kmteller het niet meer,

wat ik heb gedaan is:

kabel uit de tellermeter gehaald op het wiel en daarna er weer in gezet en toen ik naar huis reed was mijn kmteller heel zenuwachtig en toen ik de rem in drukte en hij daalde in 1x naar de 0, terwijl ik nog reed..

thuis aangekomen had ik de kabel nog ff aangedraait bij het wiel en toen deed ie het niet meer.

aan het einde van de kabel (bij het wiel) zit een gleuf en daar zat iets tussen in (een stukje plastic volgens mij) en die kwijt geraakt.

maar als ik de kabel bij de tellerhuis er uit haal dan draait de kabel wel maar als ik hem weer aansluit op het tellerhuis gebeurt er niks.

hopelijk dat iemand mij kan helpen met dit probleem want ik weet het niet meer, en om het te laten maken vragen ze ook de hoofdprijs voor..

alvast bedankt..

gr dennis
 
als de kabel bij de teller gewoon draait als je aan het wiel draait, dan denk ik dat de kabel nu te ver weg zakt in de teller aandrijving.
dat is dat stukje plastic wat dat moet voorkomen en wat je nu kwijt bent.
lijkt mij sterk dat daar €250 voor word gevraagd.
misschien niet goed uitgelegd?
 
Laatst bewerkt:
als de kabel bij de teller gewoon draait als je aan het wiel draait, dan denk ik dat de kabel nu te ver weg zakt in de teller aandrijving.
dat is dat stukje plastic wat dat moet voorkomen en wat je nu kwijt bent.
lijkt mij sterk dat daar €250 voor word gevraagd.
misschien niet goed uitgelegd?

Dat zou dan best kunnen.. maar volgens hun zou ik dan een nieuwe aandrijver nodig hebben..
 
Terug
Bovenaan Onderaan