Wie kan voor mij de carbs synchoniseren? (Gelderland)

Frontysco

Die hard MF'er
18 sep 2006
683
6
Bemmel
Hoi!

ik weet niet of een dergelijk topic hier mag, indien niet verwijder deze dan maar.

Wie wilt mijn carbs synchoniseren en woont in Gelderland?
Prijs komen we wel uit :-)

Motor: Yamaha FZS600 BJ2000
 
Garantie kun je bij een beun niet verwachten, dat hij/zij zijn best doet wel.
Het is mijn verantwoordelijkheid als ik jou mijn motor toe vertrouw.

60 euro, dat vraagt de dealer volgens mij ook :')
 
Wat een kut lui. Willen je nog geen eens helpen. Gewoon kratje bier en dan leren van elkaar.

Helemaal mee eens!

Vorige week nog van Arnhem naar Nijkerk gereden om een mede-forummer (nooit eerder ontmoet) te laten zien hoe ik mijn keerringen had vervangen. Dit zie ik als "elkaar helpen".

Het was vooral gezellig!

Als ik een carbtune had, deed ik het voor je (samen) GRATIS!

Wat je ook zou kunnen doen, is zelf een carbtune aanschaffen en het jezelf leren. Kan je in de toekomst ook anderen helpen, wel/niet tegen betaling. Heb je in 4x je carbtune eruit én...'t voelt goed!!

Succes in elk geval!

Cheers, Vé
 
Laatst bewerkt:
Carbtune wil ik best aanschaffen maar zulke reparaties zijn te groot om op straat te doen. De motor staat het seizoen buiten voor de deur en gaan alleen naar binnen in de winter (appartement).

Vandaag mijn vraag voor hulp :-)
 
Over welk bedrag praat je, ik heb mijn Maxim bij een klein motorzaakje gebracht
voor afstelling carburateurs na kleppenstellen. Na een 45 min liep hij weer als nooit tevoren
prijs €45 waar maak je, je druk over TS.
 
Zijn er nog forumleden met aankooptips voor carbtune voor 4 cilinder? Ik bedoel met name prijs/kwaliteit en adres. Hoop dat dit hier mag. Wil dat zelf ook wel eens gaan doen met Haynes werkplaatshandboek ernaast.
 
Zijn er nog forumleden met aankooptips voor carbtune voor 4 cilinder? Ik bedoel met name prijs/kwaliteit en adres. Hoop dat dit hier mag. Wil dat zelf ook wel eens gaan doen met Haynes werkplaatshandboek ernaast.
Welke tip?

Er bestaat maar één carbtune.

Www.carbtune.co.uk
 
ik weet wel iemand, echter die woont in Zuid Holland, vlak bij Gouda. Het is ff een stukje rijden, maar kun je er gelijk een leuk tripje van maken. En weer goed gesynchroniseerd terug.....
Het is een super goeie beun, die met klussen zijn racerij betaald..... Laat maar weten als je interesse hebt!!
 
lekker knutselen, kost geen drol en het werkt super. Ik heb een (nog) simpelere versie voor mijn 2-cilinder en ik ben blij dat ik nooit naar een motorzaak ben gegaan om mijn carbs te synchroniseren.

 
Terug
Bovenaan Onderaan