KTM 990 SM-R, SM-T, 990/1190 ADV en meer LC8 topic deel VII

Wat is de mooiste LC8 tot nu toe ?

  • 950 Supermoto

    Stemmen: 3 3,1%
  • 950 Supermoto R

    Stemmen: 5 5,1%
  • 950 Superenduro

    Stemmen: 8 8,2%
  • 950 Adventure

    Stemmen: 5 5,1%
  • 990 Supermoto

    Stemmen: 3 3,1%
  • 990 Supermoto T

    Stemmen: 12 12,2%
  • 990 Supermoto R

    Stemmen: 32 32,7%
  • 990 Adventure

    Stemmen: 14 14,3%
  • 1190 Adventure (R)

    Stemmen: 16 16,3%

  • Totaal aantal stemmers
    98
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal eens een mooi foto'tje maken een deze dagen:)

Eigenlijk zijn die veranderingen idd overbodig, maar toch..

Ik zou wel een iets soepeler karakter willen. Het aan/uit van de gasrespons is wel vervelend. De k&n filter zou ik vooral voor het geluid doen, de powercommander meer voor de vermogensafgifte.

Ach.. standaard icm de akra's is er ook weinig te klagen!!
 
Ben ook weer van de Partij in deel 7 ;-)

Foto550-KNM3ATJN.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je hebt een prachtweek om te rijden.
Doe Andre maar de groeten van me. ;)
Veel plezier!
:]

De groeten zijn er bij in geschoten :$ maar niet getreurd, volgende week maandag staat de 1000 kilometer beurt gepland *D proberen we het gewoon weer opnieuw ;)

En alvast een fotooke voor de OP:

i934.jpg



Wat een geweldig apparaat overigens, ben de halve Veluwe al over geweest :] Moet nog wel even stilstaan bij dat ABS (mijn eerste fiets mét) en zandwegen }) Verder niets dan lof :}




~[EDIT]

Puntje van kritiek is de jiffy en een zachte ondergrond. Daar moet nog wel iets van een plaat bij aan geprutst, dit gaat 'm niet worden :N
 
Laatst bewerkt:
Of gewoon een plankie hout onder je zadel!
 
Of gewoon een plankie hout onder je zadel!
Ik vind dat waar ik stop, dat ding moet blijven staan B| *D Die boxercup kon ik zo op het gras wegzetten en daarnet was het toch even oppassen dat de 990 niet omdonderde.
Aan de andere kant, tis ook niet het einde van de wereld. Ik heb al leuke plaatjes met KTM logootje gezien voor onder het pootje :)
 
Hey een nieuw deel *O* mag deze in de OP? Mijn 950 Adventure S is still going strong. De laatste tijd rij ik er wat meer offroad mee, in eerste instantie durfde ik niet zo, maar nu ik doorheb hoe soepel de Adv offroad rijd, is geen enkel zandpad meer veilig :P

s30c2r.jpg


Hier staat een vriend van me een kratje bier achterop de motor te monteren in Luxemburg :)
 
Laatst bewerkt:
Morgen eindelijk mijn nieuwe Slip On van Remus ophalen voor mijn Adventure 1190. Ik ben de stilte op de motor wel een beetje zat. Mag graag een beetje lawaai horen bij het optrekken. Ben benieuwd, pics komen er aan.
 
Heeft iemand nog leuke ideeen, om de motor wat koeler te houden? Met dit weer is rijden in de bebouwde kom geen doen, blok lava tussen mn benen met een ventilator erop :( moest laatst ff een stukje door de file heen, kwam ik thuis, tshirt zeiknat. Hebben ze daar nou al eens wat op bedacht of niet?
 
Heeft iemand nog leuke ideeen, om de motor wat koeler te houden? Met dit weer is rijden in de bebouwde kom geen doen, blok lava tussen mn benen met een ventilator erop :( moest laatst ff een stukje door de file heen, kwam ik thuis, tshirt zeiknat. Hebben ze daar nou al eens wat op bedacht of niet?

je kunt een 2e fan plaatsen als je wilt, dan wordt de motor iets minder heet

kant en klaar extra fan
ENGINE Cooling
LC8 Adventure Second Fan Install

of je installeert een fan zoals hier
Dual cooling fans? 950 ADV
 
mooie fietsen die SM (T) 's,... maar niemand bedacht om de beschermplaten bij de uitlaten zwart (carbon) te maken..
staat volgens mij veel beter, wordt de kont dikker van.. ((-:
 
De "R'" versie heeft carbon kapjes en de "gewone" 990 heeft plastic kapjes.
Bijna iedereen met Akra's haalt ze er vanaf. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan