KTM 990 SM-R, SM-T, 990/1190 ADV en meer LC8 topic deel VII

Wat is de mooiste LC8 tot nu toe ?

  • 950 Supermoto

    Stemmen: 3 3,1%
  • 950 Supermoto R

    Stemmen: 5 5,1%
  • 950 Superenduro

    Stemmen: 8 8,2%
  • 950 Adventure

    Stemmen: 5 5,1%
  • 990 Supermoto

    Stemmen: 3 3,1%
  • 990 Supermoto T

    Stemmen: 12 12,2%
  • 990 Supermoto R

    Stemmen: 32 32,7%
  • 990 Adventure

    Stemmen: 14 14,3%
  • 1190 Adventure (R)

    Stemmen: 16 16,3%

  • Totaal aantal stemmers
    98
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan word het krapjes idd. Voordeel is wel wat niemand je motor gaat jatten, want hoeveel mensen van +2 meter lopen er rond :+ ik heb een 950 S uit 2003, standaard de hoogste Adv S vanuit de fabriek met 915mm zadelhoogte. Ik kan er met mn 2m05 prima op stappen, maar als je 6cm verhoogd moet je bijna op dat ding stappen alsof het een paard is. Is dat niet onhandig, zo'n verhoogd zadel, want je stuur en alles zit ook lager?
Ik ben 1.90m en mijn 950S is ook uit 2003 :+


Ik heb het gedaan voor de kniehoek, die is zo veel relaxter. Daarnaast ook Roxx risers (stuur 5cm omhoog) en Pivot Pegs. De zithouding is geniaal zo :Y Maar ja, de tijden dat ik met twee voeten plat op de grond kwam zijn voorbij :')
 
zou je volgende keer wel de 950 op zolder kunnen gebruiken en gewoon 2 sessies rijden zonder te tanken :P
hoe staat het met je kawa ervoor trouwens?

Kawa is weer top. Gewone schokbreker erop met een hyperpro veer eromheen. 20 juli weer heerlijk geredenen op zolder. Was super.
 
Kawa is weer top. Gewone schokbreker erop met een hyperpro veer eromheen. 20 juli weer heerlijk geredenen op zolder. Was super.
goed om te horen!
ik was er 21 juli weer vorige week in oostenrijk circuitje meegepakt
maar hou weer met circuit rijden op ga weer 4 jaar studeren en heb een vriendin dus houd het op he :P
 
full


Deze foto mag ook in de OP. Let niet op mijn hoofd, had een hele dag rijden met 37 graden achter de rug. ;)
 
Er is nu definitief niet meer op te rijden.. hij stotterd als een gek.. heb er een filmpje van gemaakt. Wie o wie kan mij zeggen wat het zou kunnen zijn.



In het vorige draadje heb ik een filmpje geplaatst van mij stotterende ktm... Ik kan vertellen dat het opgelost is.

Na onderzoek bleek dat de benzinepomp kapot was, de contactpuntjes. Nadat hij weer in elkaar zat bleef hij beroerd lopen. Dus weer uitelkaar. Eindelijk hadden we de boosdoener gevonden!
De bobine zat niet goed over de voorste bougie geschoven.. hierdoor maakte hij heel slecht contact.
Nu loopt hij weer als een zonnetje.


Kan iemand mijn vertellen waar ik de orginele kleurcodes kan vinden. Ik wil het achterste deel opnieuw laten spuiten.
 
Afgelopen weekend met de SMR in Germany geweest,dacht dat ik teveel mijn ketting had ingevet,maar toch sterk het vermoeden dat de uitgaande versnellingsbak as wat olie lekt.
Dat blijkt ook wel,want het olie niveau stond ook op minimum,iemand wel eens de keering moeten vervangen vanwege lekkage ?
Ik ga 'm morgen maar eens bestellen @ de Dealer.
 
Helaas, is op de großglocknerpas, net aan de zuidzijde.

Hoezo helaas?
Vind de Grossglockner echt 10 keer mooier rijden dan de Stelvio

en als het een beetje bewolkt is, is het heerlijk lekker rustig...(Edelweiss spitze)
bikepics-2458430-full.jpg
 
Laatst bewerkt:
willen de actieve gebruikers hier ook met een foto in de OP

Ik heb weer s liggen slapen en kom er nu pas achter dat er weer een nieuw topic is.
O-) O-)

Zen zet deze er maar even op.
Misschien dat ik binnen kort er wel eentje kan vinden zonder koffer...... *D
_O- _O-
full
 
Afgelopen weekend met de SMR in Germany geweest,dacht dat ik teveel mijn ketting had ingevet,maar toch sterk het vermoeden dat de uitgaande versnellingsbak as wat olie lekt.
Dat blijkt ook wel,want het olie niveau stond ook op minimum,iemand wel eens de keering moeten vervangen vanwege lekkage ?
Ik ga 'm morgen maar eens bestellen @ de Dealer.
Bestel ook gelijk een drukstiftkeerring, die gaan net zo vaak mis dus voor hetzelfde geld is het die :P
 
Hoezo helaas?
Vind de Grossglockner echt 10 keer mooier rijden dan de Stelvio

en als het een beetje bewolkt is, is het heerlijk lekker rustig...(Edelweiss spitze)
[afbeelding]

Stelvio vindt ik zelf ook niet zo bijzonder, is alleen een hoop haarspeld bochten omhoog.
De umbrail pas en de gavia pas die vlak bij de stelvio uit komen zijn vele malen mooier.

nadeel van veel oosterrijkse passen is de entree, 10euro (paar jaar geleden) om een pas op te komen '( .
Dan gaat voor mij de lol er een beetje af er zijn zat mooie passen waarvoor je niet hoeft te betalen.

voorbeeld tjimmelsjoch, gewoon vanaf italie omhoog rijden en dan voor de tol poort aan de oosterrijkse. kant weer omdraaien. italiaanse zijde is ook mooier ook nog.
 
Ook weer aanwezig :W


Via het AdvRider forum is men bezig een underseat tankje voor de Adventure 950/990 te ontwikkelen, wel interessant... Heb tegenwoordig 31 liter bij me en je ziet er bijna niks van :P


[afbeelding]


Ik moest verdorie al bij 500 kilometer op zoek naar een tankstation :P

Ziet er goed uit!
Misschien kan ik de helft wel passend maken op mijn SMR-tje (scheelt weer bezine slikken als ik weer 's zonder sta in de Vogezen of zo ; ).

Welk topic is dat (heb gezocht maar lees er wrsch overheen)...?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan