cbf600 prijs?

cbf600

Rookie
28 jul 2013
7
0
Ik heb een vraagje in verband met prijs;
Ik zou mijn moeders cbf600 verkopen die al een 3/4 tal jaar stil staat.
Dus zijn batterij zal niet meer werken.

De rest werkt zo goed als zeker nog perfect dus met een nieuwe batterij en onderhoud is hij weer gebruik klaar.

Bouwjaar 2001
km +/- 30 000 (denk ik zal eens kijken als ik er ben)

Heeft iemand een idee van de prijs dat je er voor krijgt?
 
Laatst bewerkt:
De Honda CBF600 wordt verkocht vanaf 2004 en is een sportieve touringmotor die zowel de beginner als de ervaren motorrijden ten dienste kan zijn in alle omstandigheden. Zowel de zetelhoogte als de stuurafstand is aanpasbaar, zodat iedereen een goede rijhouding vindt.
 
Ik heb een vraagje in verband met prijs;
Ik zou mijn moeders cbf600 verkopen die al een 3/4 tal jaar stil staat.
Dus zijn batterij zal niet meer werken.

De rest werkt zo goed als zeker nog perfect dus met een nieuwe batterij en onderhoud is hij weer gebruik klaar.

Bouwjaar 2001
km +/- 30 000 (denk ik zal eens kijken als ik er ben)

Heeft iemand een idee van de prijs dat je er voor krijgt?

hij is van in mei 1999 ingeschreven


Zoals is ik 't lees kom je van .BE?


Zal wss wel een CBR600F zijn en die dingen staan er genoeg te koop. Een 2001 model is overigens een F4 óf een F4i als 't om een CBR600 gaat maar met een inschrijving van '99 is 't eerder een F3 (carburatuers in plaats van injectie).

Wat er nog voor gegeven wordt: Ongezien een €750,- bij inruil, er van uitgaande dat de fiets optisch in orde is.
 
Laatst bewerkt:
Zoals is ik 't lees kom je van .BE?


Zal wss wel een CBR600F zijn en die dingen staan er genoeg te koop. Een 2001 model is overigens een F4 óf een F4i als 't om een CBR600 gaat. Maar met een inschrijving van '99 is 't eerder een F3

Wat er nog voor gegeven wordt: Ongezien een €750,- bij inruil.

Ik zou toch eerder aan een cb600f denken dan aan een cbr600f, de cbr staat het type namelijk met koeienletters op.
 
Zoals is ik 't lees kom je van .BE?


Zal wss wel een CBR600F zijn en die dingen staan er genoeg te koop. Een 2001 model is overigens een F4 óf een F4i als 't om een CBR600 gaat maar met een inschrijving van '99 is 't eerder een F3 (carburatuers in plaats van injectie).

Wat er nog voor gegeven wordt: Ongezien een €750,- bij inruil, er van uitgaande dat de fiets optisch in orde is.

Een 99'er kan ook goed een F4 zonder injectie zijn (dus wel met drie spaaks wielen, aluminium frame en vier zuiger voorremtangen).


Ik zou toch eerder aan een cb600f denken dan aan een cbr600f, de cbr staat het type namelijk met koeienletters op.

Dat zegt in dit geval niks, het kenteken staat ook met koeienletters op het kentekenbewijs maar daar weet de TS ook niets van :+
 
Laatst bewerkt:
Uwes heeft gelijk :o

Dacht dat de Hornet er pas vanaf 2000 was maar... '98 was 'ie er al.

klopt de cbr600f er al in eind jaren '80 met het eerste model.
daarna is de cb600f (hornet) in '98 voor het eerst op de markt verschenen..
en de cbf600 in '04

dus het gaat hier waarschijnlijk om de 1ste versie hornet.
maar als die 3 a 4 jaar stilstaat en de kentekenplaat niet heeft..
dan krijg je er weinig geld voor..
carbs. moeten gereinigd of vevangen worden als de motor niet met volle tank is weg gezet kan je er vanuit gaan dat die al condensvorming in de tank heeft en dus de binnenkant van de tank is aangetast..
de motor heeft nu vierkante banden eronder zitten waardoor die ook vervangen moeten worden en met een beetje pech zitten de remzuigers muurvast en moet dat alles ook gereviseerd worden..

niet mijn motor om mee te beginnen aan te knutselen.. :N
 
Laatst bewerkt:
Toch wel lief van TS om zich speciaal aan te melden om z'n moeder te helpen *D

Ik las 3/4 ook als driekwart jaar, maar 3 a 4 jaar heeft toch wat meer (helaas negatieve) gevolgen dan 9 maanden. Krijg ook de indruk dat TS een zuiderbuur is en het een motor op B kenteken betreft. Geen probleem natuurlijk, alleen lopen sommige procedures in B net even anders dan in NL.

Wat prijs betreft: op marktplaats, kapaza, 2dehands enz staan motoren die NIET verkocht zijn. Soms omdat ze te duur zijn, soms omdat ze veel te duur zijn. En bij de motoren die wel verkocht worden kan er een flink verschil zitten tussen de vraagprijs en de gaande prijs. Ik zeg het maar even voordat je je rijk rekent aan de prijzen die je op het internet kunt vinden ;) En dan moet je in dit geval de kosten voor het weer rijklaar maken van de motor (beurtje, nieuw accu, banden, carbs ultrasoon reinigen en wie weet wat nog meer) er nog vanaf trekken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan