help motor gestolen Zandvoort strand zuid

paul-parijs

Rookie
1 aug 2013
1
0
Parijs
vanmorgen 1-08-2013 om 11 uur geparkeerd op de stoep aan het einde van de boulevard, Zandvoort strand zuid, waar altijd veel motoren staan. Een duik in de zee, etc etc om 14:30 loop ik terug en motor foetsie. Het is een BMW R1200 wit met een Frans kenteken BB-021-NY, ja inderdaad Frans kenteken want ik woon en werk grotendeels in Parijs en kom dus in de zomer richting Amsterdam rijden. Handhaving gebeld, nee, niets weggesleept en dus aangifte gedaan bij de politie.
Tja hoe voel je je als je aan komt lopen en je motor is verdwenen: lulliger dan lullig!!! Op slot - maar niet vast aan een paal - etc. Het is een supermooie bike, Givi koffer, met dus m'n Nolan integraal helm en leren handschoenen erin, zetel is ingespoten met gel om m hoger te maken. Als iemand iets weet, ik zat letterlijk te janken bij de politie.
En dus een waarschuwing voor collega motorrijders: zet m vast als jij in zee ligt te dobberen, met dit mooie weer zijn helaas jatmozen op de loer.
full
 
wat een k*tvolk bestaat er toch.

Hoe kan je zo met jezelf leven als je zo je brood moet verdienen?

Mooi klote man, sterkte ermee en ik hoop dat je hem snel terug vind.
 
Vraag GorilaZz eens of hij wat gezien heeft, of iets gehoord.

Hij werkt bij het strand daar.
 
Laatst bewerkt:
Als hij wel aan een paal stond was hij waarschijnlijk ook gestolen :(
Ze zijn er op uit en dan gaat het ook mee.

Met sloten is het te vertragen maar je stopt het niet!
zag op youtube filmpjes van hoe snel dat tuig een slot open kan krijgen.... het is altijd minuten of soms secondes werk voor ze :(

Hopelijk wordt hij snel terug gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk goed verzekerd bedoel je? Stuurslot stuk, contact naar de klote en wie weet wat nog meer allemaal. Vervoer regelen, aangiftes doen, blegh ik moet er niet aan denken.

Sterkte man
 
Niet te geloven, op klaarlichte dag gewoon gejat. Hebben ze dat ding met een paar man opgetild en zo een busje ingedouwd? Stikt toch van de mensen daar? Sterkte man!

In sommige buurten in Parijs zal het ook wel link zijn om je motor ergens te parkeren, maar goed, dat heb je overal.
 
Dit is echt flink balen zeg! Ik wens je veel sterkte om alles te regelen, hoop ook dat je verzekering niet te moeilijk doet. Sommige mensen kunnen echt niets beters verzinnen om aan geld te komen ;(
 
Tering he........ wat een hufters blijven het toch.......

Mochten ze er ooit eens eentje vinden wil ik me bij deze aanmelden voor de MF knokploeg....

Sterkte en hopelijk heb je hem snel terug, mag er toch vanuit gaan dat een frans kenteken iets sneller opvalt dan een gele plaat.
 
Was zelf vrijdag getuige van de diefstal van een zwarte r6 en een zilveren ducati monster. Politie gebeld 2x kentekens en autokenteken doorgegeven van de daders. Ze doen nul komma nul. Stelletje prutsers. Ik was laaiend
 
Was zelf vrijdag getuige van de diefstal van een zwarte r6 en een zilveren ducati monster. Politie gebeld 2x kentekens en autokenteken doorgegeven van de daders. Ze doen nul komma nul. Stelletje prutsers. Ik was laaiend


je had ook moeten melden dat die lui zeker 8 km/h te hard reden

of je vergissen en melden dat ze een automatische wapen bij zich hadden.
beetje creatief zijn hè.
 
Was zelf vrijdag getuige van de diefstal van een zwarte r6 en een zilveren ducati monster. Politie gebeld 2x kentekens en autokenteken doorgegeven van de daders. Ze doen nul komma nul. Stelletje prutsers. Ik was laaiend

Hoe weet je dat ze niets deden?

Ook zo verstandig geweest om foto's te maken van de daders?
 
Terug
Bovenaan Onderaan