Terug: Yamaha XJ600 gestolen Bovenkarspel MK-19-XD

tepami

Rookie
4 mei 2004
22
0
Bovenkarspel
Deze motor is inmiddels terug gevonden.

Vanmorgen is op klaar lichte dag mijn motor meegenomen van de oprit.
Het is een oud beestje, een XJ600 uit 1991, maar ik reed er nog wel met plezier op.
Ik heb wel vanochtend een rode Mercedes bestelbus door de straat zien rijden, maar of zij ook mijn motor hebben ingeladen.........

Hij is dus gestolen uit Bovenkarspel, in de buurt van NS Station Bovenkarspel Flora.
Het betreft een grijs/witte Yamaha XJ600. Verder compleet standaard.
Er zit wat roest in het glas van de linker spiegel.
Ik zal even achter wat foto's aangaan om die te plaatsen.
Als iemand iets ziet, neem dan even contact op met mij of met de politie.
Politie, verzekeraar en bureau voertuigcriminaliteit zijn op de hoogt.

Bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zuur!

Op Facebook is er een pagina met gestolen motoren, misschien wel handig om het daar op te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Wel dichtbij hoorn waar ik woon, en heb nou net mijn motor voor de deur staan ipv achter.
Zal mijn ogen open houden.
 
Bagger!
Heb zelf ook een 600 uit 91..
Niet echt het model waarvan je verwacht dat ie gestolen wordt..
 
Dat is k*t! Hopelijk staat hij in de buurt met niet meer schade dan een lege tank.

M'n broer rijdt ook op zo'n ding in dezelfde kleurstelling in die omgeving. Zijn motor heeft een givi-wingrack en hijzelf heeft een matzwarte shoei-helm op zijn kop. Als je hem tegenkomt graag niet schoppen maar gewoon zwaaien! :W
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen bedankt voor de reacties, de motor is terug.
Gisteravond werd ik gebeld door de politie. Ze hadden mijn motor gevonden op een industrie terrein in Enkhuizen. Ik ben gelijk gaan kijken maar kon hem alleen nog herkennen aan een streep roest in mijn linkerspiegel. Aan de voorkant is een scooterkappen gezet, overige kappen zijn wit gespoten met gele strepen. Ze hebben zelfs eigen gemaakte xj600 en Yamaha stickers gemaakt. In het oranje! Ze hebben er dus wel wat werk eraan besteed. Geen idee waarom.

Ze hebben er ook flink mee gereden, waarschijnlijk op het weiland. Hij zat onder de modder. Alle sloten geforceerd of verwijderd. Vanmorgen gelijk de verzekering gebeld en hij wordt bijna zeker Total loss verklaard. Ze hadden al een taxatie gemaakt waar ik het mee eens was. Mar het blijft klote.

De politie gaat nog wel de bedrijven langs waar de motor op het terrein achter het hek stond. Daar verwachten ze niet zo veel van, er zitten op dat stukje 5 bedrijven en niemand zal natuurlijk weten van wie die motor was. Misschien vinden ze nog wat maar daar ga ik niet vanuit. In ieder geval is deze "zaak" opgelost. Nogmaals bedankt voor het uitkijken naar mijn motor.
 
klote voor je, ik rij ook een xj600 als brik... enkel gewild bij joyriders en vandalen blijkbaar.
 
'Yamaha XJ600 gestolen Bovenkarspel MK-19-XD' > 'Terug: Yamaha XJ600 gestolen Bovenkarspel MK-19-XD'
 
Fijn dat hij is terug gevonden, de dieven hebben er nu in ieder geval niks meer aan, maar jij ook niet helaas... Ik hoop dat je snel weer een nieuwe motor hebt.
 
Dat is wel iets meer schade dan een tank benzine! Succes met de afhandeling.

Iets zegt mij dat ze de scooter waar de kap vanaf komt ook niet is gekocht. Misschien heeft het geboefte meer ervaring. Hopelijk zijn ze voorlopig even uitgespeeld met andermans spullen. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan