Gestolen Yamaha R1 73-MB-KT Rotterdam

Jeromeke

MF'er
31 aug 2006
94
0
Rotterdam
Goedenacht,

Ergens tussen vorige week zondag 28 en deze zondag 4 aug is mijn motor gestolen uit een bewoners only parkeer garage in rotterdam. Wou vandaag gaan rijden, en ja daar sta je dan met je spullen aan...

Ik had de afgelopen tijd al zeer veel gezeik gehad in een andere parkeer garage in rdam centrum (doelstraat). Daar waren in 6 maanden tijd 3 keer mijn banden lekgestoken. Toen ben ik naar een andere parkeer garage gegaan koestraat 79, bij de oude haven voor de gene die het kennen. Speciaal deze garage uitgezocht omdat ook hier geen vreemden naar binnen kunnen.

De motor stond in een speciaal motor hok, vast met een ketting aan een stalen buis in de grond, voor met schijfremslot, en natuurlijk stuurslot, en een hoes erover heen.

Als ze hem mee willen hebben, nemen ze hem gewoon mee.... '(

WNzhqWC.jpg
 
Zijn er geen camerabeelden. Lijkt me wel een heel project om dat ding mee te nemen.

Ken iemand die dr verroeste fiets was gestolen bij het Stadhuis. Deze zijn toen samen bekeken met de persoon en toen op cdtje gezet voor aangifte bij de politie.

Dus kan wel
 
Laatst bewerkt:
Godverdomme zeg, je zou toch wensen dat ze ter plekke doodvielen als gevolg van een hartaanval :r. Wat een kutvolk.

Ik kijk vanzelfsprekend om me heen in mijn geboortestad voor je.
 
net gebeld met de gemeente rotterdam, er hangen geen camera's. Ze zeggen ook dat het voor het eerst is dat er een motor uit die garage is gestolen... troostprijs zeg maar...

Verder is het nu wachten op de verzekering, ben benieuwd wat ik terugkrijg..

Dank voor alle steun
 
Dat is weer het nadeel van garages. In een afgesloten garage komen niet vaak toevallige passanten die vreemd gedrag opmerken. En dat ie afgesloten is voor anderen, zegt ook niet. Vaak mogelijkheden genoeg om toch binnen te komen.. en eenmaal binnen neemt de argwaan als snel af bij een vreemde auto 'want die zal er wel horen' omdat ie er anders niet zou kunnen komen.

Zuur.. maar helaas nooit te voorkomen.
 
Wat verschrikkelijk klote zeg.
Heb je al aangifte gedaan? Bij het RDW staat de motor namelijk nog niet geregistreerd als gestolen...
 
Balen man,
Heb hem volgens mij wel een keer zien staan bij Pathe de Kuip ? Mooi ding!
Dat was echter voordat die gestolen was.. paar maandjes terug.

Succes met de afhandeling !
 
Pff, ik ken je gevoel man. Mijn oude Gix is zo gejat (slot, schijfremslot, hoes etc.), ook in Rotterdam.
Zal een oogje voor je in het zeil houden, maar ben bang dat dat ding al een week ergens over de grens staat..

Succes met de afwikkeling!
 
Terug
Bovenaan Onderaan