Apeldoorn Topic #58: woar bliev'n de ijsritjes en bbq's

klein filmpje, weer kutkwaliteit met uploaden, doe iets niet goed... zal ook nog wel een mooie samenstelling maken met ons allemaal erop
... maar nu ff niet ;)

Spa was weer geweldig, was ff lastig beginnen met de RSV totaal anders dan met de Duc. Tweede dag hed ik de smaak te pakken en 2:41 gereden.... had eigenlijk nog iets harder gewild, maar kwam net ff twee sessies tekort voor de progressie

Shurki had pech met z'n versnellingsbak en kon moeilijk van 4 naar 5 schakelen, daar door niet verder dan 44.3 gekomen.. Snake in de 2:45 gereden.

verder veel gegeten, gedronken en gelachen :P Snake zal de piccies nog wel een keer posten :P

 
Laatst bewerkt:
Mensen zin in weer eens ritje? Vanmiddag of '( vanavond?Of van het weekend....
Moet de 750 km toch wel halen dit jaar (word steeds minder)

Gaaf filmpje!!! :9~
 
Laatst bewerkt:
Ben net terug t is wel retewarm :-) ik zit toch al aan de 3000 km tis nog niet veel maar ja
Wel lekker

Groeten Jan
 
:r echt Ikkz-filmpje, waar zoek jij in gods naam op man

Das nostalgie, VPRO, zondagochtend, achterwerk in de kast, rembo&rembo, theo&thea.
Bring back the good old times ;)

Ach ranzig, valt best mee, heb er geen ban door gekregen.... :+
 
Ben er de Xtreamer mee aan het voldrukken, heb de komende twee weken bankrust :+
 
Ik whatsapp d'r helemaal stuk :+ gaat redelijk.
Maar valt meer tegen dan verwacht.
 
Ik whatsapp d'r helemaal stuk :+ gaat redelijk.
Maar valt meer tegen dan verwacht.
Och, geneest vrij snel. Beterschap. Gina moet binnenkort aan haar "frozen shoulder" met kapotte pees en een ontsteking geopereerd worden. Genezingstijd ongeveer 8 zéér pijnlijke maanden. :X Ze laat liever haar amandelen knippen denk ik.

en nog erger, krijg ik het huishouden er bij -O-
 
Och, geneest vrij snel. Beterschap. Gina moet binnenkort aan haar "frozen shoulder" met kapotte pees en een ontsteking geopereerd worden. Genezingstijd ongeveer 8 zéér pijnlijke maanden. :X Ze laat liever haar amandelen knippen denk ik.

en nog erger, krijg ik het huishouden er bij -O-

:o

brrrrrr, sterkte
 
Terug
Bovenaan Onderaan