Triumph Speed Triple topic deel 39

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag@all...

Ben er ook weer..Vakantie geweest met gezin in de Eifel! Tjemig, wat is het daar mooi! Wij zaten op 30km van Cochem, maar ga hier volgend jaar op de Speed naar toe voor ons jaarlijkse uitje naar Duitsland.

Veel van jullie zijn er al geweest natuurlijk, maar was onze eerste keer in de Eifel, heel erg mooi!!

Vrijdag mss even op de Speed naar mijn zus op Texel...Ook wel leuk d8 ik zo....
 
Middag@all...

Ben er ook weer..Vakantie geweest met gezin in de Eifel! Tjemig, wat is het daar mooi! Wij zaten op 30km van Cochem, maar ga hier volgend jaar op de Speed naar toe voor ons jaarlijkse uitje naar Duitsland.

Veel van jullie zijn er al geweest natuurlijk, maar was onze eerste keer in de Eifel, heel erg mooi!!

Vrijdag mss even op de Speed naar mijn zus op Texel...Ook wel leuk d8 ik zo....

Google Maps O-) O-) O-)
 
jammer geen groen :(

Volgens mij deze van Fr@ns en erwinko hartstikke GROEN. *D

full


Foto-TQDWWIDU.jpg
 
Laatst bewerkt:
Middag@all...

Ben er ook weer..Vakantie geweest met gezin in de Eifel! Tjemig, wat is het daar mooi! Wij zaten op 30km van Cochem, maar ga hier volgend jaar op de Speed naar toe voor ons jaarlijkse uitje naar Duitsland.

Veel van jullie zijn er al geweest natuurlijk, maar was onze eerste keer in de Eifel, heel erg mooi!!

Vrijdag mss even op de Speed naar mijn zus op Texel...Ook wel leuk d8 ik zo....

Gewoon combineren, heb ik dit jaar ook gedaan in Sauerland. Vrouw en kids met de auto, ik met de motor.. :]
 
Beste medeforumleden,

Onderstaande leden lijken al even niet meer actief in het Speed Triple topic.
Wie weet er wat over deze leden?

Mogelijk kan ik dan met jullie goedvinden de OP van jubileum deel 40 opschonen.

Mocht ik mij vergissen, dan graag even een PB?

MotorMies
TheLith
Motor-nooby
Alfaduc
Osirus
Robbyvw
 
Laatst bewerkt:
ik zie voor 2014 geen groen


Speed Triple 2014 :

De huidige kleurstellingen, Phantom Black en Crystal White, blijven in 2014 verkrijgbaar. Nieuw voor dit jaar is de opvallende kleurstelling Matt Caspian Blue. De gouden pinstripes op de velgen en bestickering zorgen daarbij voor een mooi geheel. Ook is de 2014 Speed Triple standaard voorzien een flyscreen en een bellypan en is het hitteschild van de uitlaat in het zwart uitgevoerd.

Als “finishing touches” en om het sportieve karakter nog meer te onderstrepen is er een helder achterlicht en een rubber tank pad gemonteerd.

De Speed Triple 2014 is vanaf nu verkrijgbaar bij ons in de showroom en ondanks alle extra’s blijven de prijzen van € 13.390,- en € 13.990,- voor de ABS versie gelijk aan die van het 2013 model.

Bron: Blom motoren

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
 
Dat ding van Erwin zit toch echt in een identiteitscrisis tussen groen en zwart.

Zeg, rijdt dat hok van jou al eens?
Zolang dat niet zo is heb je helemaal niéts te zeggen B|

Jouw motor is nog vaker stuk als mijn auto en dat is een rasechte alfa })



:j
 
Zeg, rijdt dat hok van jou al eens?
Zolang dat niet zo is heb je helemaal niéts te zeggen B|

Jouw motor is nog vaker stuk als mijn auto en dat is een rasechte alfa
})



:j

Touche ;)

Neem morgen je pakkingschraper even mee naar de gehaktrit. Dynamo is verzendklaar, het is nog even wachten op de dekselpakking.
 
Beste medeforumleden,

Onderstaande leden lijken al even niet meer actief in het Speed Triple topic.
Wie weet er wat over deze leden?

Mogelijk kan ik dan met jullie goedvinden de OP van jubileum deel 40 opschonen.

Mocht ik mij vergissen, dan graag even een PB?

MotorMies
TheLith
Motor-nooby
Alfaduc
Osirus
Streetgnoe
Robbyvw

Gelukkig kom ik nog net vaak genoeg m'n kop laten zien om nog niet in het lijstje terecht te komen, misschien dat ik in dit deel wat vaker post in plaats van alleen maar lees :X

v.w.b. Osirus, ik weet dat hij m vorig jaar te koop had staan, maar verder geen idee.
 
@wout, wij hadden dezelfde tijd. Ook 2.35. Maar wel in ieder rondje oponthoudt. Er zat in ons groepje eentje die duidelijk sneller was en had eigenlijk naar 2 gemoeten. 2 anderen konden t niet volgen en samen met een gixxer heerlijk gereden. Vond het wel lastig om al dat mooie asfalt te gebruiken :P had echt drang om bochten te maken naar eigen weghelft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan