Triumph Speed Triple topic deel 39

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gooeeedemorgen

Dan moet de zondag er ook bij!

:') aanhouden is 1 ding ja maar boetes valt reuze mee.
Iets met lullen als brugman

:^

Waar blijft dat topic?

jajaaa

Deel 39 gevonden !
En bedankt weer JJ !

[~[url="http://i97.photobucket.com/albums/l208/1187cc/Speed2012014.jpg"]afbeelding~][/URL].

mag deze in de OP ?

He eentje met hele koplampen :+

Langs alle plekken waar je ooit bent aangehouden?? :X
Ben erbij! :W

:+

Ik durf het haast niet te zeggen, maar gezien de weersverwachting heb ik afgesproken morgen Rodney te helpen met zijn circuit banaan.
Kan hem misschien op de terugweg in je brievenbus gooien of je moet hem donderdag even ophalen op mn werk.

Om nog even extra fout te doen:
[afbeelding]
(burnout is overigens niet van mij)


jaja dat geloven we niet :P
 
Lees ook nog mee, heb ondertussen een voorschot gekregen voor mijn ducati st2, nu hopen dat ze hem ook nog komen halen :)
 
Hey JJ kan je deze in de OP voor mij? Cheers.
tumblr_mr5nhwM7zo1qav5kfo1_1280.jpg




(met dank aan Theo :} )
 
Laatst bewerkt:
Mivv Suono full carbon dus behoorlijk kapot door fabricagefout (ik denk zelfs een ontwerpfout aangezien ze deze na 3/4 jaar weer uit productie gehaald hebben).

full


Maar die hufters van Mivv kennen echt totaal geen customer service :r
Zeggen doodleuk dat ik dus eerst m'n kapotte uitlaat op moet sturen voordat ze ook maar iets doen. Terwijl overduidelijk aan de foto's is te zien dat het een faalproduct is. Bovendien hebben ze deze full carbon versie na iets meer dan een half jaar alweer uit productie genomen. Heb ik naar gevraagd maar ze wisten zogenaamd niets van fabricagefouten. Daarnaast zeggen ze er nog doodleuk bij dat ze tot 23 augustus op vakantie zijn en ze hebben ook geen vervangende Suono op voorraad (weet ik van Carpimoto).

Gelukkig wil Carpimoto wel een beetje meewerken :)
Ze boden me aan dat ik gewoon een nieuwe bestel en dan storten ze m'n geld terug zodra ze de kapotte ontvangen hebben. Uiteraard ga ik dan met creditcard betalen voor de zekerheid. Maar ze hebben alleen de GP op voorraad. Vind ik minder mooi, maar is wel goedkoper. Ze moeten alleen nog even reageren of ik dan wel het volledige bedrag van m'n Suono terugkrijg want die was zo'n €130 duurder dan deze.

GP%20STEEL%20BLACK.jpg
 
Laatst bewerkt:
Evening@all..

Iemand hier die ervaringen heeft met de interphone iPhone houder? Ik heb navi op mijn tel en deze houder kost nog geen 50,- euro..Past op sturen tot 30mm diameter..Ook spatwaterdicht...

Benieuwd of mensen deze op hun Speed hebben?

Ik heb een android versie van de interphone erop. Werkt uitstekend, ben ermee naar de Jura geweest en gebruik hem ook op de fiets ( makkelijk over te zetten). Heb er ook een kabeltje bij gekocht om hem te laden tijdens rijden, dat werkt minder goed ivm geen goede aansluiting door hoesje op telefoon. Regenbuien overleefd ie ook gewoon. Top dingentje *D
 
Gelukkig wil Carpimoto wel een beetje meewerken :)
Maar ze hebben alleen de GP op voorraad. Vind ik minder mooi, maar is wel goedkoper. Ze moeten alleen nog even reageren of ik dan wel het volledige bedrag van m'n Suono terugkrijg want die was zo'n €130 duurder dan deze.

[afbeelding]

de GP kan prima met warmte om gaan O-)

full
 
Laatst bewerkt:
Gooeeedemorgen



He eentje met hele koplampen :+


Die van mijn 2012 zijn nooit gescheurd nie :N
Maar ik moest even zo goed aantreden om ze uit voorzorg toch te laten vervangen.

Tja service he, tis tenslotte een echte Triumph ;)
 
Die van mijn 2012 zijn nooit gescheurd nie :N
Maar ik moest even zo goed aantreden om ze uit voorzorg toch te laten vervangen.

Tja service he, tis tenslotte een echte Triumph ;)

Bij sommige scheurde ze al bij 500km bij sommige 5000km, bij mij bij 9000km geloof ik de rechter en toen ze echt vervangen werden bij 9800 allebei gescheurd.
 
Bij sommige scheurde ze al bij 500km bij sommige 5000km, bij mij bij 9000km geloof ik de rechter en toen ze echt vervangen werden bij 9800 allebei gescheurd.


Is daar een terugroepactie voor geweest?
Tot nu toe geen problemen bij 4000 km!
En waar begint het??
 
Is daar een terugroepactie voor geweest?
Tot nu toe geen problemen bij 4000 km!
En waar begint het??
Duidelijk te zien in het koplamp glas zelf dat er een scheur/barst ontstaat. Vanaf 2012 zouden er geen recalls meer nodig zijn voor zover ik weet. Misschien januari-maart modellen nog wel, alles erna zou de nieuwe lampen hebben.
 
Mivv Suono full carbon dus behoorlijk kapot door fabricagefout (ik denk zelfs een ontwerpfout aangezien ze deze na 3/4 jaar weer uit productie gehaald hebben).

[afbeelding]

Maar die hufters van Mivv kennen echt totaal geen customer service :r
Zeggen doodleuk dat ik dus eerst m'n kapotte uitlaat op moet sturen voordat ze ook maar iets doen. Terwijl overduidelijk aan de foto's is te zien dat het een faalproduct is. Bovendien hebben ze deze full carbon versie na iets meer dan een half jaar alweer uit productie genomen. Heb ik naar gevraagd maar ze wisten zogenaamd niets van fabricagefouten. Daarnaast zeggen ze er nog doodleuk bij dat ze tot 23 augustus op vakantie zijn en ze hebben ook geen vervangende Suono op voorraad (weet ik van Carpimoto).

Gelukkig wil Carpimoto wel een beetje meewerken :)
Ze boden me aan dat ik gewoon een nieuwe bestel en dan storten ze m'n geld terug zodra ze de kapotte ontvangen hebben. Uiteraard ga ik dan met creditcard betalen voor de zekerheid. Maar ze hebben alleen de GP op voorraad. Vind ik minder mooi, maar is wel goedkoper. Ze moeten alleen nog even reageren of ik dan wel het volledige bedrag van m'n Suono terugkrijg want die was zo'n €130 duurder dan deze.

[afbeelding]


Vindt het niet vreemd dat je eerst de kapotte demper moet terug sturen voordat je een nieuwe voor garantie krijgt.
Ik kan met jouw foto van de kapotte demper ook wel om een nieuwe vragen :+
Dus zo slecht is de service niet als ze een nieuwe aanbieden.
En je org. dempers zitten er ook binnen een half uur op. :Y
 
Laatst bewerkt:
Hulllup !

Advies gevraagd !

Jack gaat regelmatig rijden met maatje die sinds kort Akra's onder z'n Z1000 heeft.....

Nu hoor ik me eige motor nie meer......

Wat te doen.. ( wil iets met uitneembare db killer ivm Eifel enzo.....)

Vind Arrow best wel aan de prijs...

Iemand ?


Ook akra's d'r onder _O-
 
Vindt het niet vreemd dat je eerst de kapotte demper moet terug sturen voordat je een nieuwe voor garantie krijgt.
Ik kan met jouw foto van de kapotte demper ook wel om een nieuwe vragen :+
Dus zo slecht is de service niet als ze een nieuwe aanbieden.
En je org. dempers zitten er ook binnen een half uur op. :Y
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Ik neem contact met ze op via het e-mailadres waarop ik de demper vorig jaar bij Carpimoto besteld heb, inclusief een kopie van de originele bestelling erbij.

Een stukje Marketing 101 dan:
Het verschil zit 'm in de benadering van de klant en hoe graag je klanten aan je wilt binden.
Als je wél klanten aan je wilt binden en je ziet een dergelijk probleem op een foto dan kun je er voor kiezen om alvast een nieuwe te sturen en dan pas de kapotte terug te vragen, echter vraag ik mij af hoeveel waarde ze kunnen hechten aan mijn kapotte, maar in dat geval klopt jouw verhaal dan weer wel maar dan ben je wel erg wantrouwend.
Als je klanten niet aan je wilt binden en er voor kiest om een waardeloze service te bieden, dan negeer je alles wat een klant je vraagt (het leven is niet zo zwart/wit) en stuur je ze met een kluitje het riet in.

Ik zeg niet dat ze zomaar alles moeten accepteren, maar een gulden middenweg zou toch fijn zijn. Ik houd er niet van om als oplichter behandeld te worden wanneer een duur product gewoon keihard faalt. Als het niet zo ver weg was dan hadden ze die kapotte uitlaat inmiddels door de voorruit binnen gekregen, jammer dat ik geen vakantie naar Italië in de planning heb :P
 
Laatst bewerkt:
Ook akra's d'r onder _O-


reageer en zie dat ik van pagina 3 naar pagina 6 ga ... damn gaat snel hier :}

Wat ook wel een vette uitlaat is, is die van Tripledude³ Mocht die hem ooit te koop gooien, dan neem ik bij deze een optie daarop ;) ff andere eindkap d'r op (zwart) en hij gaat op mijn triple 8-)
 
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Ik neem contact met ze op via het e-mailadres waarop ik de demper vorig jaar bij Carpimoto besteld heb, inclusief een kopie van de originele bestelling erbij.

Een stukje Marketing 101 dan:
Het verschil zit 'm in de benadering van de klant en hoe graag je klanten aan je wilt binden.
Als je wél klanten aan je wilt binden en je ziet een dergelijk probleem op een foto dan kun je er voor kiezen om alvast een nieuwe te sturen en dan pas de kapotte terug te vragen, echter vraag ik mij af hoeveel waarde ze kunnen hechten aan mijn kapotte, maar in dat geval klopt jouw verhaal dan weer wel maar dan ben je wel erg wantrouwend.
Als je klanten niet aan je wilt binden en er voor kiest om een waardeloze service te bieden, dan negeer je alles wat een klant je vraagt (het leven is niet zo zwart/wit) en stuur je ze met een kluitje het riet in.

Ik zeg niet dat ze zomaar alles moeten accepteren, maar een gulden middenweg zou toch fijn zijn. Ik houd er niet van om als oplichter behandeld te worden wanneer een duur product gewoon keihard faalt. Als het niet zo ver weg was dan hadden ze die kapotte uitlaat inmiddels door de voorruit binnen gekregen, jammer dat ik geen vakantie naar Italië in de planning heb :P


Nou zo gek is de reactie van Speedtriple niet hoor;

Het lijkt me toch dat een fabrikant best eerst het geclaimde produkt wil zien en zelf wil beoordelen alvorens over te gaan op enige vorm van garantieafwikkeling.

( op de foto zou het nl. ook nog kunnen gaan om een externe schade )

Succes met de verdere afwikkeling.
 
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Ik neem contact met ze op via het e-mailadres waarop ik de demper vorig jaar bij Carpimoto besteld heb, inclusief een kopie van de originele bestelling erbij.

Een stukje Marketing 101 dan:
Het verschil zit 'm in de benadering van de klant en hoe graag je klanten aan je wilt binden.
Als je wél klanten aan je wilt binden en je ziet een dergelijk probleem op een foto dan kun je er voor kiezen om alvast een nieuwe te sturen en dan pas de kapotte terug te vragen, echter vraag ik mij af hoeveel waarde ze kunnen hechten aan mijn kapotte, maar in dat geval klopt jouw verhaal dan weer wel maar dan ben je wel erg wantrouwend.
Als je klanten niet aan je wilt binden en er voor kiest om een waardeloze service te bieden, dan negeer je alles wat een klant je vraagt (het leven is niet zo zwart/wit) en stuur je ze met een kluitje het riet in.

Ik zeg niet dat ze zomaar alles moeten accepteren, maar een gulden middenweg zou toch fijn zijn. Ik houd er niet van om als oplichter behandeld te worden wanneer een duur product gewoon keihard faalt. Als het niet zo ver weg was dan hadden ze die kapotte uitlaat inmiddels door de voorruit binnen gekregen, jammer dat ik geen vakantie naar Italië in de planning heb :P


Goh, ik vind het best goede service van de fabrikant, en dat deze je rechtstreeks een aanbod doet in plaats van je naar verkopende partij te sturen. Daar hoor je namelijk je beklag te doen volgens het consumentenrecht. Je mag je handjes dichtknijpen dat ze desondanks tot volledige vervanging over willen gaan. Dat ze dan op voorhand de kapotte demper willen ontvangen lijkt mij niet meer dan logisch.
 
Goh, ik vind het best goede service van de fabrikant, en dat deze je rechtstreeks een aanbod doet in plaats van je naar verkopende partij te sturen. Daar hoor je namelijk je beklag te doen volgens het consumentenrecht. Je mag je handjes dichtknijpen dat ze desondanks tot volledige vervanging over willen gaan. Dat ze dan op voorhand de kapotte demper willen ontvangen lijkt mij niet meer dan logisch.
Sorry, was er vergeten bij te vermelden dat het inderdaad via Carpimoto gaat, waar ik 'm van gekocht had. Mivv verwijst inderdaad weer naar Carpimoto die het verder ook wel netjes oppakken. Mivv geeft aan dat ze er eerst naar willen kijken en dan - waarschijnlijk - een nieuwe zullen sturen.
En ja, ik begrijp dat dat de "normale" gang van zaken is bij veel bedrijven. Maar blijkbaar vindt Mivv (samen met velen van jullie, totdat jullie zoiets zelf meemaken) dat ze absoluut niet van de normale procedure af kunnen wijken. Vaak zal dat terecht zijn, maar in mijn geval vind ik van niet en dat wekt frustratie op.
Carpimoto wil nog een beetje meedenken, maar Mivv zelf is gewoon gigantisch stug.
Nouja, genoeg hierover. We zullen wel zien hoe het verder gaat. Desnoods inderdaad de originele dempers er weer op '(
 
reageer en zie dat ik van pagina 3 naar pagina 6 ga ... damn gaat snel hier :}

Wat ook wel een vette uitlaat is, is die van Tripledude³ Mocht die hem ooit te koop gooien, dan neem ik bij deze een optie daarop ;) ff andere eindkap d'r op (zwart) en hij gaat op mijn triple 8-)
alles is te koop dus doe maar een bod :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan