Triumph Speed Triple topic deel 39

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vindt het niet vreemd dat je eerst de kapotte demper moet terug sturen voordat je een nieuwe voor garantie krijgt.
Ik kan met jouw foto van de kapotte demper ook wel om een nieuwe vragen :+
Dus zo slecht is de service niet als ze een nieuwe aanbieden.
En je org. dempers zitten er ook binnen een half uur op. :Y

Mee eens, dit is een normale gang van zaken :Y
 
reageer en zie dat ik van pagina 3 naar pagina 6 ga ... damn gaat snel hier :}

Wat ook wel een vette uitlaat is, is die van Tripledude³ Mocht die hem ooit te koop gooien, dan neem ik bij deze een optie daarop ;) ff andere eindkap d'r op (zwart) en hij gaat op mijn triple 8-)

@dencoupe
Wat hept ie dan...?

En wat heb jij ?
 
Touche ;)

Neem morgen je pakkingschraper even mee naar de gehaktrit. Dynamo is verzendklaar, het is nog even wachten op de dekselpakking.

Dat de kleur groen politie aantrekt is vandaag ook weer ontkracht.

Ze hebben mijn kentekenplaat voor in beslag genomen en rekenen 130 90 euro verwijderings bijdrage. Werd net op mijn 06 gebeld :? dat ze een verkeerde feitcode hadden genoteerd en ik de goede krijg opgestuurd welke 40 euro goedkoper is.

Misschien toch een goede indruk bij de OVJ gemaakt dat ze mijn 06 heeft bewaart?? :') :+ (ik kon er niks aan doen dat ik lachend voor de rechter en OVJ stond :$ )
 
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Als het niet zo ver weg was dan hadden ze die kapotte uitlaat inmiddels door de voorruit binnen gekregen, jammer dat ik geen vakantie naar Italië in de planning heb :P


Er zijn veel gasten die niet te vertrouwen zijn en ook veel die enige agressiviteit in zich hebben dus zijn de leveranciers wat voorzichtig geworden....
 
Er zijn veel gasten die niet te vertrouwen zijn en ook veel die enige agressiviteit in zich hebben dus zijn de leveranciers wat voorzichtig geworden....
Hehehe _O-
Ik ben prima te vertrouwen al zeg ik het zelf, altijd nog meer dan een Italiaan :') Agressie wekken ze gewoon op op deze manier :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan