olie filter vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

tanky

MF'er
20 aug 2005
206
0
het is vakantie en alle motor zaken hebben zowat allemaal tegelijk vakantie!
nu wou ik even een klein beurtje aan de motor doen en heb dus geen olie filtertje liggen.

maarrrr:
ik heb nog een olie filter liggen van een soes gsxr750 k6, past deze olie filter ook op mijn yammerja r6 2006? volgens mij waren die filtertjes allemaal zo'n beetje universeel tog?

b.v.d.!
 
nee, dat nog niet, beetje lastig verhaal, maar dat gaat ook even niet lukken :(
ik kies voor de makkelijke weg, en vraag het hier gewoon...
 
doe ik koos, zo slim was ik al wel ;)

en online zoeken kan ik ff niet, ben aant werk, en internet via de telefoon is voor mij niet echt iets om online motorwinkel pagina's af te zoeken...

dus laatje a.u.b. je sarcastische opmerking thuis en geef normaal antwoord als je dat hebt.
dank u
 
het is vakantie en alle motor zaken hebben zowat allemaal tegelijk vakantie!
nu wou ik even een klein beurtje aan de motor doen en heb dus geen olie filtertje liggen.

maarrrr:
ik heb nog een olie filter liggen van een soes gsxr750 k6, past deze olie filter ook op mijn yammerja r6 2006? volgens mij waren die filtertjes allemaal zo'n beetje universeel tog?

b.v.d.!


UUUhh je moppert over sarcastische opmerkingen maar sgreiv eerzt vatzoenleick nederlands, je schrijft als een puber met een black berry |( :9

Maar gewoon erop schroeven dat filter.
En ik ken geen enkele motorzaak die gesloten is omdat ze op vakantie zijn.
En trouwens ook hun hebben recht op vakantie toch???? onee TOG bedoel ik :9
 
Voor zover ik weet komt TS uit de regio Zaltbommel? vd Heijden in den Bosch is gewoon open en is officieel Yamaha dealer ;) Heeft zo'n orgineel filter vást wel op voorraad liggen.
 
Laatst bewerkt:
Dus, je bent aan het werk en denkt opeens goh, het is vakantie laat ik mijn motor eens een beurt geven. Maar ja ik heb geen oliefilter, misschien dat een andere die ik nog heb liggen ook past. Ik moet dat nu meteen weten ondanks dat ik aan het werk ben en ondanks het feit dat ik op dit moment helemaal niets aan die informatie heb omdat ik, oh ja, aan het werk ben. Dus wat doe je dan, je maakt even een topic op motorforum want stel je voor dat je die informatie pas over een paar uurtjes thuis kan opzoeken.

Een gedachtegang die wel vaker voorkomt en waar ik dus niks van snap :+
 
Dus, je bent aan het werk en denkt opeens goh, het is vakantie laat ik mijn motor eens een beurt geven. Maar ja ik heb geen oliefilter, misschien dat een andere die ik nog heb liggen ook past. Ik moet dat nu meteen weten ondanks dat ik aan het werk ben en ondanks het feit dat ik op dit moment helemaal niets aan die informatie heb omdat ik, oh ja, aan het werk ben. Dus wat doe je dan, je maakt even een topic op motorforum want stel je voor dat je die informatie pas over een paar uurtjes thuis kan opzoeken.

Een gedachtegang die wel vaker voorkomt en waar ik dus niks van snap :+

waar maak je je druk over.... ik wil het niet NU weten, ik vroeg het gewoon maar, lees het eerste bericht voordat je hart ontploft
 
Mustiej!!!! ben je er weer?

Oh nee.... toch niet..... |(


Voor de Soes wordt een Champion oliefilter type K301 opgegeven.... voor de Yammie een Champion F308 oliefilter aangegeven.
Zijn dus niet het zelfde en gaat dus niet werken.... :)
 
UUUhh je moppert over sarcastische opmerkingen maar sgreiv eerzt vatzoenleick nederlands, je schrijft als een puber met een black berry |( :9

Maar gewoon erop schroeven dat filter.
En ik ken geen enkele motorzaak die gesloten is omdat ze op vakantie zijn.
En trouwens ook hun hebben recht op vakantie toch???? onee TOG bedoel ik :9

Ben het eens met je comment maar kan het niet laten! ... zij ...
 
het is vakantie en alle motor zaken hebben zowat allemaal tegelijk vakantie!
nu wou ik even een klein beurtje aan de motor doen en heb dus geen olie filtertje liggen.

maarrrr:
ik heb nog een olie filter liggen van een soes gsxr750 k6, past deze olie filter ook op mijn yammerja r6 2006? volgens mij waren die filtertjes allemaal zo'n beetje universeel tog?

b.v.d.!
Past niet.

:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan