Fazer 600 onderdelen op een Fazer 400?

bwssoldya

Rookie
6 aug 2013
3
0
Geachte MFers,

Even een snelle introductie van mezelf; Mijn naam is Bryan.
Ik ben 21 jaar jong en heb sinds Januari 2013 mijn Rijbewijs A.
2 weken geleden kwam ik een goede deal tegen voor een Yamaha Fazer 400 en deze ga ik over kopen.

Nu is mijn eerste vraag (ja ja, we gaan direct los :P):
Passen Fazer 600 (FZ600) op mijn nieuwe Fazer 400 (FZ400)?

Bij voorbaat dank.

Gr. Bryan (BWSSoldya)
 
Geachte MFers,

Even een snelle introductie van mezelf; Mijn naam is Bryan.
Ik ben 21 jaar jong en heb sinds Januari 2013 mijn Rijbewijs A.
2 weken geleden kwam ik een goede deal tegen voor een Yamaha Fazer 400 en deze ga ik over kopen.

Nu is mijn eerste vraag (ja ja, we gaan direct los :P):
Passen Fazer 600 (FZ600) op mijn nieuwe Fazer 400 (FZ400)?

Bij voorbaat dank.

Gr. Bryan (BWSSoldya)
passen.... wat?
 
Ik hoopte dat de topic titel het wel zou verduidelijken :P
De vraag is natuurlijk: passen fazer 600 onderdelen op een fazer 400?
Met onderdelen bedoel ik dan vooral kuipdelen en accessoires en dergelijke.
 
Tja, beetje lastige vraag, de 400 komt je niet zoveel tegen (ik heb er nooit 1 gezien).
Verduidelijk eens wat je van plan bent; nieuwe onderdelen bestellen of 2e handse van een FZS600? Wat is de status van de 400? Gecrashed of wil je m enkel 'updaten'?

Probeer hier eens, maar ik geef je weinig kans (volgens mij zit daar niemand met een 400, die ook nog hetzelfde heeft geprobeerd als jij...)
Fazerrijder (V/M) hangplek - deel 12

Richtingsaanw passen ongetwijfeld

www.fazer.nl
 
Laatst bewerkt:
Dank je voor je antwoord Hrimgrimnir (leuke naam).

Ik ben een beginend motor rijder, dit is mijn eerste motor en ik verwacht eerlijk gezegt dat ik een keer onderuit ga. Indien dat gebeurt wil ik wel graag andere plastics er op kunnen zetten.

Dat is één van de redenen, de andere reden is idd het 'updaten' van de motor (tail tidy e.d.)

Ook wou ik graag een andere uitlaat er onder (laten) zetten. Hoeft geen compleet systeem te zijn, een slip-on is goed genoeg.
 
Ik verwacht dat kuipdelen e.d., onderdelen van het rijwielgedeelte, en dingen als RAWs wel uitwisselbaar zijn tussen de 400 en 600 Fazers. Motoronderdelen zal hier rn daar lastig gaan worden. Uitlaatje zul je moeten opmeten om te zien of er wat passends te vinden is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan