Venhill Featherlight (koppelingskabel)

Rudi91

Die hard MF'er
27 mei 2010
728
0
Deurne
Heb de search al gebruikt maar heb geen topic gevonden m.b.t. de featherlight producten van Venhill.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ben op zoek naar een nieuwe koppelingskabel voor mijn Husqvarna TE610 '99 en kwam deze tegen.
Ze zeggen er zelf over: "Deze nieuwe kabel geeft verbeterde prestaties, verbeterde duurzaamheid en langere levensduur."
Kost maar 5 euro meer (29,95) dan de gewone kabel van Venhill op 24mx.nl

Maar is het verschil ook echt merkbaar?
Ken het hele merk Venhill überhaupt niet maar de kabels voldoen aan TUV en DOT-eisen en zijn RVS dus dat moet wel goed zijn, lijkt me zo.

Oh ja, als er iemand een betere optie heeft dan hoor ik dat graag :).


Wist niet of ik dit bij algemeen of techniek neer moest zetten, mocht het topic verkeerd staan dan verplaats hem maar.
 
Heb contact met ze opgenomen en ze konden me helaas niet vertellen wat de lengte van de kabel is maar ik mag em gratis terug sturen als ie te kort is. Dus heb de kabel maar gewoon besteld.

Als ie binnen is dan zal ik nog wel ff een korte review schrijven.
 
als het niks is, probeer dan de Motionpro kabels eens, die schijnen ook goeie sjizzle te hebben :Y (met ingebouwde smeernippel zag ik ook voorbij komen :) )
 
Ik gebruik Venhill voor de zelfmaak kabels. Ze verkopen ook universele setjes.
De binnenkabel soldeert super makkelijk en heb totaal geen klachten. Goed spul dus.

Maar die Featherlight ken ik niet.
 
Heb de kabel gisteren binnengekregen en gemonteerd. Zaten 8 stickers bij :O. Als iemand nog heel zijn motor vol wilt plakken mag je die gratis op komen halen. :P
Hij past gelukkig :), is zelfs een klein beetje te lang.

Heb nog niet gereden dus kan nog geen echt oordeel doen over de kabel maar kon zo geen verschil voelen met eerst.

Vandaag ook mijn uitlaat bochten terug gekregen dus vanavond of morgen ff monteren en dan kan ik er een echt oordeel over geven.
 
Heb de kabel gisteren binnengekregen en gemonteerd. Zaten 8 stickers bij :O. Als iemand nog heel zijn motor vol wilt plakken mag je die gratis op komen halen. :P
Hij past gelukkig :), is zelfs een klein beetje te lang.

Heb nog niet gereden dus kan nog geen echt oordeel doen over de kabel maar kon zo geen verschil voelen met eerst.

Vandaag ook mijn uitlaat bochten terug gekregen dus vanavond of morgen ff monteren en dan kan ik er een echt oordeel over geven.
Dat verklaart de meerprijs... :P
 
Haha Haakie :P.

Vandaag het eerste ritje met de kabel er op zitten en ik moet zeggen dat het er toch beter op is geworden. Wat ze zeggen over de featherlight uitvoering klopt.
De koppeling is nu natuurlijk niet "featherlight" maar toch zeker wel minder zwaar als eerst. Kan het verschil goed merken dus mocht je nog ooit een nieuwe koppelingskabel nodig hebben is het die extra 5 euro zeker wel waard. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan