Kawa ER6 Topic *Deel VI*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen maakt wel brokken in het topic balen en erg zonde

Dat ben ik anders niet van plan. Alhoewel.... onlangs wel de MTB onderaan de dropoff geparkeerd in de duinen. Maar dat is de risico van t spel. MTB kan ook niet zoveel aan kapot...alleen jezelf. Doet best zeer, helling van ca. 12 meter naar beneden rollen samen met je alu 2wielertje haha.

Maar balen Walter! Zo opletten in t verkeer. Misschien cru, maar toch fijn dat t met de 4 wieler is gebeurd en niet met de motor....
 
Zal zsm de op bijwerken.... Hier een kleine impressie vn het geluid van zondags haar fiets :9~


Dit geluid klinkt nog redelijk beschaafd ja. Gisteren stond er een v-max (nieuw type) voor de deur met een full akra systeem. Althans dempers omgebouwd op custom made buizen werk. Die buizen zelf waren al mhoahhhh en dan dat geluid. Mijn raam in de voorgevel trilde haast uit t kunstof kozijn....
 
Hoi hoi ik sta ook nog niet ertussen grt
full
 
Zo de eerste rit zit erop van ulft(achterhoek) naar alkmaar...
Nu heb ik wel een vraag want wat ving ik wind... kunnen jullie veel verschil merken met een kuipruit?
 
Zo de eerste rit zit erop van ulft(achterhoek) naar alkmaar...
Nu heb ik wel een vraag want wat ving ik wind... kunnen jullie veel verschil merken met een kuipruit?
Tja dat is nou een naked bike! Hoort er toch echt een beetje bij :9
Kuipruit geen ervaring mee persoonlijk hoort dat ook niet op een naked ... t's een naked.
Maar een breed stuur heb ik wel ervaring mee :) vang je meer wind op je borst ipv nek :) scheelt veel en rijdt comfortabel. *O*
 
Zo de eerste rit zit erop van ulft(achterhoek) naar alkmaar...
Nu heb ik wel een vraag want wat ving ik wind... kunnen jullie veel verschil merken met een kuipruit?

Ik heb een kruipruitje
Je merkt niet super veel verschil met het ruitje erop tenzij je met je buik op de tank gaat liggen wel krijg je minder vind op je borst maar is het niet gewoon een kwestie van wennen ik vind het eigg niet veel mooier staan ik ben gewoon te lui geweest om hem eraf te halen.
full
 
Het ging vooral om mijn hoofd mijn nek draaide namelijk over uren... na een uurtje flink last van maar was ook wel erg winderig vandaag..
 
Het ging vooral om mijn hoofd mijn nek draaide namelijk over uren... na een uurtje flink last van maar was ook wel erg winderig vandaag..

O ok ik heb eigenlijk bijna nooit last van me nek tenzij je erg boven de 130 blijft rijden
Ik heb laatst wel die nieuwe monster helm opgehad dat voelt net alsof je een pet opheb
Als je er past van blijft houden kan je misschien voor een andere helm kijken dat scheept enorm denk ik
Grt
 
Het ging vooral om mijn hoofd mijn nek draaide namelijk over uren... na een uurtje flink last van maar was ook wel erg winderig vandaag..


"went van zelf" of "wen er maar aan"
Het is een naked dus ja je hebt nog al snel last van de wind
 
Nou kwaak, ik heb dezelfde ruit als jij en ik durf erop in te zetten dat deze WEL enorm scheelt. Ik heb m er nu af, maar gaat er snel weer terug op. Ten eerste merk je echt dat het comfortabeler rijdt met windscherm, maar dat niet alleen....omdat je minder wint vangt voelt de motor bij snelle afritbochten enz. veel stabieler aan. Als je veel tegenwind vangt wordt er minder gewicht op t stuur gedrukt en dat merk je serieus. De mijne gaat er snel terug op. Ook al is zonder veel mooier en stoerder.

Vandaag jongen aangesproken in Drunen, had een mooie duositcover. Waar hij die vandaan had...? En gelijk aangegeven dat ie op t er-6 topic moet komen. Leden werven haha ha en kom ook net een man tegen op ER-6 (zelfde kleur en uitvoering als Sender). Niemand van hier toch?
 
Nou kwaak, ik heb dezelfde ruit als jij en ik durf erop in te zetten dat deze WEL enorm scheelt. Ik heb m er nu af, maar gaat er snel weer terug op.

Ja maar jij bent 165 cm _O- lager achter het schermpje



Grapje natuurlijk -O- ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou kwaak, ik heb dezelfde ruit als jij en ik durf erop in te zetten dat deze WEL enorm scheelt. Ik heb m er nu af, maar gaat er snel weer terug op. Ten eerste merk je echt dat het comfortabeler rijdt met windscherm, maar dat niet alleen....omdat je minder wint vangt voelt de motor bij snelle afritbochten enz. veel stabieler aan. Als je veel tegenwind vangt wordt er minder gewicht op t stuur gedrukt en dat merk je serieus. De mijne gaat er snel terug op. Ook al is zonder veel mooier en stoerder.

Vandaag jongen aangesproken in Drunen, had een mooie duositcover. Waar hij die vandaan had...? En gelijk aangegeven dat ie op t er-6 topic moet komen. Leden werven haha ha en kom ook net een man tegen op ER-6 (zelfde kleur en uitvoering als Sender). Niemand van hier toch?

met een windscherm vangt de motor juist meer wind ;)
 
_O- _O-

Met een schermpje vangt de motor meer wind ja maar alles wat de motor vangt vang jij niet :+

Inderdaad walter! En wat de motor vangt, drukt de motor naar beneden... wat je als rijder vangt haalt de motor omhoog / achterwiel. Dus wel degelijk effect. Maar wat vhv zegt klopt ook wel. Ik ben niet lang en heeft een ruitje meer effect als bij iemand die 20cm langer is. Maar om een lang verhaal kort te maken: bij mij heeft t wel effect, en ik mis m echt als ie er niet op zit. Dan maar minder looks. Vind t niet eens verschrikkelijk lelijk.
 
En zo belachelijk simpel is het dus *O*

Standaard had ik met ^130 km/h een voorwiel waar weinig druk op zat.
Te voelen door slechte stabiliteit, op het moment dat je meer op je tank ging liggen loste dit wel op.
Maar zo wou ik niet meer rond rijden _O-
 
Simpel als wat.
Een scherm hoort niet op een naked anders is het geen naked meer :9 DUHH
Bij naked moet je gewoon de wind voor lief nemen. Je moet het voelen dat is de passie.
1-ultieme beleving van motorrijden.2 anders een chopper of SS kopen :] done!


_O- _O- _O-
 
Bij sommige mensen duurt het even voordat ze hun verstand vinden.
Maar als ze dat eenmaal gevonden hebben kopen ze een all-road !!!!


:9~ :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan