Kawa ER6 Topic *Deel VI*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren weer een mooi rondje gedaan! Gaan we vanuit dit topic nog een keer de meeting doen, Sender? De zondag staat vast, nu alleen nog welke, waar en hoe laat.... haha waar gaan we deze keer knallen?
 
Goeie!

Noord Holland knallen?

moet wel even goed weer worden ;)

eej, ik vind t allemaal prima. Laatste keer was Brabant, dus nu een andere hoek in NL. En aangezien er veel uit 't noorden (Noord-Holland) komen...lijkt me dat een logisch vervolg toch? Deze keer de organisatie in jouw handen?
 
N-H ben ik er denk ik ook wel bij.
Polletje maken?
Wil al die nieuwe motoren en members wel eens zien. :Y :]
 
@ sender: je kunt mij ook in die lijst van afvalligen zetten :P
@Joebar: die van mij is volledig zwart met rood velglint dat uiteraard nog groen word :)

En meeting in NH klinkt goed, ligt alleen ff aan de datum.
 
zag vandaag nog een er6fje rijden op de a28, ging eraf bij afslag amersfoort.. zwarte met rode rimstriping.. iemand van hier toevallig?!?!
 
_O- dat is dus nog veel erger Walter


k*t :X :X :X

@sender: als je dan de OP weer gaat aanpassen..................
Die gele heb ik niet meer, val ook onder de afvalligen *O*

Maar ga eerst maar rustig chinees bezorgen op je multifunctionele vol te stouwen scooter

:W
 
Oei oei oei.... Vanavond even heerlijk gereden met een maat (MT01 :9~ ), daarna nog even een rondje industrieterrein, even 'spelen'... Nou dat heeft me bijna m'n rijbewijs gekost. Gelukkig hebben ze geen meting kunnen doen maar anders was het klaar geweest...
 
Ik zou toch maar eens gaan kijken naar een H-D
Dan raak je niet zo snel je rijbewijs kwijt :P
Idd, sterkt mij wel in het idee een hd (sportster!) te gaan rijden. Volgende week ga ik wss nog een keer naar duitsland, dus sowieso nog een avontuurtje op de kawa :) daar kan ik hem tenminste wel even gebruiken waar die voor is :]
 
@ sender: je kunt mij ook in die lijst van afvalligen zetten :P
@Joebar: die van mij is volledig zwart met rood velglint dat uiteraard nog groen word :)

En meeting in NH klinkt goed, ligt alleen ff aan de datum.

Mooi, da wart das een stuk glanzend en een stuk niet hee? Ben ook aan het twijfelen geweest. Maar het kawagroen heeft me over de streep getrokken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan