Kawa ER6 Topic *Deel VI*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Flink opruiming gehouden in de onderdelen krat :P voor de laatste keer hier aangeboden voor de liefhebbers want ze staan ook op marktplaats:

HP Corse Hydroform uitlaat voor 09/11 model
Compleet kofferrek, aangepast voor korte kentekenplaathouders voor 09/11 model
Paar originele spiegels
Valdoppen van Top Block voor 06/08 model

Eenmaal, andermaal....... ;)
 
Flink opruiming gehouden in de onderdelen krat :P voor de laatste keer hier aangeboden voor de liefhebbers want ze staan ook op marktplaats:

HP Corse Hydroform uitlaat voor 09/11 model
Compleet kofferrek, aangepast voor korte kentekenplaathouders voor 09/11 model
Paar originele spiegels
Valdoppen van Top Block voor 06/08 model

Eenmaal, andermaal....... ;)
Moet t kofferrek kosten? Is die voor een topkoffer?

Kan ik voortaan ook met de kawa chinees beorgen :P

Ik ga wss volgende week een midweekje naar Duitsland met de Kawa dus een tour staat hier op een wat lager pitje...
 
Misschien is het ook een idee om nu gewoon een datum te roepen!
Wie kan is d'r bij en anders niet. Let wel dit is een tussentijdse meeting :9
De grote ER6 meeting in NH komt op een zondag begin sept?
T's trouwens maar een grof gedacht idee _O-
 
Laatst bewerkt:
Moet t kofferrek kosten? Is die voor een topkoffer?

Kan ik voortaan ook met de kawa chinees beorgen :P

Ik ga wss volgende week een midweekje naar Duitsland met de Kawa dus een tour staat hier op een wat lager pitje...

Geen topkoffer, is voor zijkoffers van Hepco en Becker en zat zelf aan 150 te denken. Nieuwprijs is 220
 
Lekker weertje om te rijden zeg, ben nu in Belgie met de motor nabij Luxemburg/Duitsland.
Dit is weer eens genieten.

Zaterdagen komen mij niet zo heel goed uit en weet niet of ik die zaterdag mee kan ivm verjaardag.
 
8 September is de Motor-Forum Mega Meeting he?

Weet niet of dat zo verstandig is om het dan te doen. Ik ga samen met Jeffner daar wel even buurten in Veenendaal. I don't mind als er eventueel iets ervoor is.

@Sjantaalfoutje:

Maandag wel ff een stuk gereden samen met Jef. In Muiden geweest, Muiderberg, Weesp enz. op de terugweg over de snelweg heen geknald (A1, A27, Hilversum/Amersfoort aangehouden en bij Utrecht Overvecht eraf, alleen was dit rond het nachtelijk tijdstip). Heel misschien mij gezien? Ik heb een F met Rode Rimstriping en wel heel kort daarvoor even een stukje snelweg gehad maar ik weet niet meer precies rond welk tijdstip en welke snelweg dat was, niet op gelet. :)

Had trouwens al wel de MF sticker op m'n kenteken zitten, als je die gezien hebt was er misschien wel een kans dat ik het was, don't know. :)
 
hmmm ik geloof niet dat ik een sticker gezien had.. maar weet het echt niet meer zeker...
maar als het een nachtelijk tijdstip was denk ik niet dat jij het was :') wij reden er rond 6 uur s'avonds langs geloof ik.. ik zat iig op de achterbank van een donkerblauwe subaru forrester, en ik heb wel heeeeul duidelijk naar de motor zitten kijken.. dus denk dat je het dan wel door had moeten hebben.. ;)
 
Had het plan vandaag even de lekdijk op te zoeken. Wilde niet te laat vertrekken, rond elven zegmaar. Totdat ik naar buiten keek... grmpf :(
 
Laatst bewerkt:
Had het plan vandaag even de lekdijk op te zoeken. Wilde niet te laat vertrekken, rond elven zegmaar. Totdat ik naar buiten keek... grmpf :(


Daar heb ik zaterdag nog even gereden, heb getracht hem helemaal te volgen.
En op een groot stuk was de weg opengebroken ivm wegwerkzaamheden!!
Ik weet niet hoever je hem wil gaan volgen maar je komt dan ook een punt tegen waar brom/fietsers moeten afstappen.
Het zand/balken en grind pad is breed genoeg om gewoon overheen te rijden zolang je maar geen rare stuurbewegingen maakt want dan dender je 1,5 m naar beneden bij mensen de voortuin in.
Dit stuk begint waar je de pont naar ik geloof Gorinchem kan pakken!!

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan