Welke demper voor de suzuki gsr 750!?

11 mei 2012
16
0
Graft
Hallo,

Ik heb zojuist een nieuwe motor gekocht. De gsr 750!
Mooi ding maar met de standaard uitlaat is het net een stofzuiger.

Nu wil ik een nieuwe demper er opzetten maar welke!?
Wat is nou echt een mooi geluid, en wat er ook nog stoer uitziet?

:W
 
door er een demper op te zetten verander je niks aan dat het een stofzuiger blijft ;) .
je had beter een 2 cil kunnen kopen :Y

ja en water hoort in een sloot, vier wielen onder een kadett en ijs op een gletsjer.....
niks mis met een vier cilinder, en nee niet elke viercilinder klinkt als een stofzuiger..... in tegenstelling tot alle twee cilinders die klinken alsof ze ieder moment hun drijfstang lagers uit gaan spugen. :+ ;)



Voor een Soes een Yoshi :)

:^ idd zeg je soes dan zeg je yoshi.. *O*
 
Laatst bewerkt:
ja en water hoort in een sloot, vier wielen onder een kadett en ijs op een gletsjer.....
niks mis met een vier cilinder, en nee niet elke viercilinder klinkt als een stofzuiger..... in tegenstelling tot alle twee cilinders die klinken alsof ze ieder moment hun drijfstang lagers uit gaan spugen. :+ ;)

tjah niet iedereen kan een motor aan met wat karakter he O-)

:j
 
Laatst bewerkt:
ja en water hoort in een sloot, vier wielen onder een kadett en ijs op een gletsjer.....
niks mis met een vier cilinder, en nee niet elke viercilinder klinkt als een stofzuiger..... in tegenstelling tot alle twee cilinders die klinken alsof ze ieder moment hun drijfstang lagers uit gaan spugen. :+ ;):^ idd zeg je soes dan zeg je yoshi.. *O*


Mijn zus rijd een oudere gsr 600 en die heeft dubbele yushimura uitlaat en ik moet zeggen dat klinkt fantastisch :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan