MF-ers in Ede Deel 18

het is natuurlijk ook leuk om evenementen aan te kondigen zoals de caferacer meeting in achterveld.
Als er iets IN Ede is ga je niet met de motor dus je moet het juist erbuiten zoeken ;)

en het iets eerder melden als ik hier doe natuurlijk :P

Agenda |
 
Oorverdovende stilte doorbreken!

Iedereen weer terug op honk na vakantie??

Inmiddels paar maanden druk rijdend in Ede en omgeving maar tot dusver nog geen mede MF-er gespot of zelf gespot in het spotterstopic.

Zijn wij :] met zo weinig in deze regio? :?
 
Wat een onwijs leuk reisverslag!

Ik ben net een week terug van een ingeblikte vakantie in de provence. Een geweldig gebied voor motorrijders.

Ik heb vaak met jaloerse ogen gekeken en met oren gehoord hoe ze voorbij kwamen rijden op die vele bochtige weggetjes.

Ja...zo'n motorvakantie als die jij beschrijft. Dat lijkt me helemaal geweldig.

Ik hoop dat ooit nog eens te mogen doen als de kids wat ouder zijn...

en volgens mij rijd je honda...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de hele vakantie besteed aan het klaarmaken van en verhuizen naar ons nieuwe huis (met garage!) in de Rietkampen. Veel werk, dus helaas geen tijd om te rijden. Vanaf september zou alles klaar moeten zijn, dus dan ben ik zeker weer op de motor te vinden!
 
Ik heb de hele vakantie besteed aan het klaarmaken van en verhuizen naar ons nieuwe huis (met garage!) in de Rietkampen. Veel werk, dus helaas geen tijd om te rijden. Vanaf september zou alles klaar moeten zijn, dus dan ben ik zeker weer op de motor te vinden!

He wat leuk! Misschien dat we elkaar vaker gaan tegenkomen. Ik woon ook in een huis met garage :Y in de Rietkampen!

Succes trouwens met de afrondende werkzaamheden :)
 
Laatst bewerkt:
Ik rij de laatste tijd weer wat regelmatiger,maar zonder M-F sticker,dus wat lastiger te spotten,vanavond motor wisselen met een vriend van mij,die is geopereerd aan een hernia en kan voorlopig niet rijden,vroeg of ik een paar dagen met zijn Ducati wilde rijden om hem niet te lang stil te laten staan en aangezien het van de week een paar dagen mooi weer wordt offer ik me daar maar voor op.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij regelmatig,maar zonder M-F sticker,dus wat lastiger te spotten,vanavond motor wisselen met een vriend van mij,die is geopereerd aan een hernia en kan voorlopig niet rijden,vroeg of ik een paar dagen met zijn Ducati wilde rijden om hem niet te lang stil te laten staan en aangezien het van de week een paar dagen mooi weer wordt offer ik me daar maar voor op.

Vervelend voor je :(

Als je geen zin hebt, laat me dat even weten. Dan wil ik er wel mee rijden :Y
 
Vervelend voor je :(

Als je geen zin hebt, laat me dat even weten. Dan wil ik er wel mee rijden :Y
Vanavond de Ducati opgehaald en ik denk dat ik me wel ga vermaken,rijdt best lekker,niet zo bokkig als ik van mijn 900 SS gewend was,nodige wel enorm uit om lekker toeren te maken,zal dus goed op mn snelheid moeten letten.
Is een 99-er ST-4 met een fabrieks sportuitlaatsysteem waarmee ik morgenochtend eerst fijn al mn buren ga wakkermaken *O* 8-)
Minpuntje is dat ik nu door de zithouding flink "omhoog" moet kijken ten opzichte van mn TDM,maar dat houd ik wel een weekje vol.
 
Vanavond de Ducati opgehaald en ik denk dat ik me wel ga vermaken,rijdt best lekker,niet zo bokkig als ik van mijn 900 SS gewend was,nodige wel enorm uit om lekker toeren te maken,zal dus goed op mn snelheid moeten letten.
Is een 99-er ST-4 met een fabrieks sportuitlaatsysteem waarmee ik morgenochtend eerst fijn al mn buren ga wakkermaken *O* 8-)
Minpuntje is dat ik nu door de zithouding flink "omhoog" moet kijken ten opzichte van mn TDM,maar dat houd ik wel een weekje vol.

Geweldig! Geniet ervan. Als je m'n buurman was had ik t niet erg gevonden en zelfs geinteresseerd uit mn raam gekeken :9~ :W
 
Vanavond de Ducati opgehaald en ik denk dat ik me wel ga vermaken,rijdt best lekker,niet zo bokkig als ik van mijn 900 SS gewend was,nodige wel enorm uit om lekker toeren te maken,zal dus goed op mn snelheid moeten letten.
Is een 99-er ST-4 met een fabrieks sportuitlaatsysteem waarmee ik morgenochtend eerst fijn al mn buren ga wakkermaken *O* 8-)
Minpuntje is dat ik nu door de zithouding flink "omhoog" moet kijken ten opzichte van mn TDM,maar dat houd ik wel een weekje vol.

Reed ie lekker? Ik heb je niet gehoord/gespot vanmorgen 8-)
 
Reed ie lekker? Ik heb je niet gehoord/gespot vanmorgen 8-)
Rijdt heerlijk,vanochtend eerst binnendoor met een omweg naar het werk gereden en vanmiddag over de snelweg terug en daar heeft ie het toch het meest naar z'n zin,lekker op de linkerbaan doorrijden,ietwat te vlot,maar hij nodigd daar zo voor uit.
Vanavond nog met 'm naar de vliegclub gereden,bevalt steeds beter.
 
Rijdt heerlijk,vanochtend eerst binnendoor met een omweg naar het werk gereden en vanmiddag over de snelweg terug en daar heeft ie het toch het meest naar z'n zin,lekker op de linkerbaan doorrijden,ietwat te vlot,maar hij nodigd daar zo voor uit.
Vanavond nog met 'm naar de vliegclub gereden,bevalt steeds beter.

Haha! Leuk joh! Ik rijd ook met flinke omweg naar wageningen (werk). Vandaag ook weer. Heerlijk bochten rijden bij op/afritten en knooppunt a30/a12. _O-
 
Na eerder een zijspan te hebben gereden vandaag er weer eentje aangeschaft,wilde er een die beter aangepast is dan m'n vorige en dat is ruimschoots gelukt,moeten nog wat puntjes op de i en het is niet moeders mooiste,maar ik vind 'm wel heel leuk.

360.jpg
 
Leuk zo'n zijspan! Ik heb er nog nooit op gereden, maar het lijkt mij ook wel leuk. Misschien wil vrouwlief dan wel een keer mee.
 
Haha keuk! :Y

Lijkt me rijden...als een koekblik (niet lekker hangen in de bochten). Of heb ik het helemaal mis :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan