MF-ers in Ede Deel 18

De verhuizing gaat goed! De keuken is nu ook klaar, dus dat gaat de goede kant op! Hopelijk na komende week weer tijd om te rijden. Wellicht eind september nog proberen om een tochtje te rijden?
 
Moest er veel aan het huis gebeuren?

Komende week nazomerweer. Dus een avondrit was ik sowieso van plan. Week erna italië (werk). Eind september...moet even zien. Heb al wel een rit gepland staan op 24 sept. moet geen klagende vrouwlief tegenover me hebben ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja uiteindelijk viel het wel tegen ja. Vooral kleine dingen, maar ook veel elektra en een nieuwe keuken. Een avondrit klinkt wel goed. Maandag heb ik nog laat een afspraak voor werk in Utrecht, donderdag in Leiden, maar daar tussendoor heb ik wellicht een gaatje.
 
Ik breng de motor dinsdag eind van de middag bij jan dokter voor remblokjes vervangen. Woensdag ophalen. Woensdagavond zou moeten kunnen.
 
Haha keuk! :Y

Lijkt me rijden...als een koekblik (niet lekker hangen in de bochten). Of heb ik het helemaal mis :?
Je gaat idd "recht" door een bocht,al kan in een bocht naar rechts het spanwiel los van de grond komen en hang je dus voor je gevoel de verkeerde kant op,maar zelf hang je wel iets mee in de bocht,al is het maar om de zijdelinkse krachten te compenseren om zelf op de motor te blijven zitten.
 
Heb jij ook zo'n vrouwlief die niks maar dan ook helemaal niks heeft met motorrijden? ;)
Ik heb een vrouwlief die zelf rijdt! Dat is echt gaaf. Hebben jullie er al eens gedacht om vrouwlief een proef motorrijles te geven? Met een beetje geluk zijn ze dan gelijk verkocht.
 
Het is niet alleen dat ze het angstig vindt. We hebben twee opgroeiende jongens (bijna 10 en 13) en ze vindt dat we een verantwoordelijkheid hebben als ouders. Daar kan ik wel in komen. Wellicht als ze wat ouder zijn :t
 
Het is niet alleen dat ze het angstig vindt. We hebben twee opgroeiende jongens (bijna 10 en 13) en ze vindt dat we een verantwoordelijkheid hebben als ouders. Daar kan ik wel in komen. Wellicht als ze wat ouder zijn :t
Bij ons lopen er een jongen en een meisje van nu 14 en (bijna) 16 rond. Toen vrouwlief met motorrijden begon waren ze ongeveer 11 en 13.
Op welke verantwoordelijkheid doel je dan? En hoe botst dat met motorrijden?
 
...mocht ons iets overkomen als ze bij mij achterop de motor zit. Je bent immers toch kwetsbaarder op de motor. Tja, daar kan je een hoop over zeggen, zoals "als je samen weg bent met de auto/vliegtuig/... kan er ook wat gebeuren". Ik laat het maar zo. ;)
 
@Eric1977: volgens mij heb ik je gespot vanmorgen op het kruispunt bij het ziekenhuis, kan dat kloppen? Ik stond te wachten voor het stoplicht richting AH XL en jij ging richting A12. Normaliter zou ik ook die kant uit moeten, maar ik wilde een omwegje maken (via Galvanistraat richting Veenendaal, Elst, Rhenen naar Wageningen) ;)
 
Laatst bewerkt:
@Eric1977: volgens mij heb ik je gespot vanmorgen op het kruispunt bij het ziekenhuis, kan dat kloppen? Ik stond te wachten voor het stoplicht richting AH XL en jij ging richting A12. Normaliter zou ik ook die kant uit moeten, maar ik wilde een omwegje maken (via Galvanistraat richting Veenendaal, Elst, Rhenen naar Wageningen) ;)

Dat zou heel goed kunnen! Hoe laat was dat ongeveer? Ik had wat later een afspraak in Utrecht, dus zal daar rond 08.45?? Zijn geweest??
 
Ik heb een vrouwlief die zelf rijdt! Dat is echt gaaf. Hebben jullie er al eens gedacht om vrouwlief een proef motorrijles te geven? Met een beetje geluk zijn ze dan gelijk verkocht.

Dat zou mij ook heel gaaf lijken! Alleen heeft ze zelf helemaal niets met motoren. En zelf rijden? Ik vertrouw haar nog net op de fiets, maar sneller moet het op twee wielen niet gaan :P (en gelukkig bezoekt ze motorforum niet...)
 
Dat zou heel goed kunnen! Hoe laat was dat ongeveer? Ik had wat later een afspraak in Utrecht, dus zal daar rond 08.45?? Zijn geweest??

Half negen, ik had net de jongste naar school gebracht. Vervolgens snel teruggefietst en de motor gepakt!
 
Dat zou mij ook heel gaaf lijken! Alleen heeft ze zelf helemaal niets met motoren. En zelf rijden? Ik vertrouw haar nog net op de fiets, maar sneller moet het op twee wielen niet gaan :P (en gelukkig bezoekt ze motorforum niet...)

Heeft ze geen elektrische fiets? _O-
 
Ja uiteindelijk viel het wel tegen ja. Vooral kleine dingen, maar ook veel elektra en een nieuwe keuken. Een avondrit klinkt wel goed. Maandag heb ik nog laat een afspraak voor werk in Utrecht, donderdag in Leiden, maar daar tussendoor heb ik wellicht een gaatje.

Vanavond een gaatje vrij?
 
Als het even meezit wel. Ik zit alleen onverwacht vandaag ook in Leiden, dus moet het wel meezitten qua werk en verkeer. Ik kijk het in de loop van de dag nog even aan!
 
....mmmmm....ik zit ondertussen nog steeds in Leiden. Het giede nieuws is dat ik waarschijnlijk vrijdag vrij ben.
 
Jazeker, wanneer? (morgenavond ouderavond...) maar volgende week moet wel een keer lukken toch eindelijk. Tot wanneer zit je in Italië?
 
Heel vervelend, Hugo! Naar een congres? Laten we voor de komende dagen maar even contact houden, het lijkt me wel leuk om even kennis te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan